LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone verzuimt toestel te sturen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jansenw

Vodafone verzuimt toestel te sturen

Ongelezen bericht door jansenw »

Op 8 februari ben ik ingegaan op een Vodafone-aanbieding uit Autoweek: een abonnement met een "gratis" N97 mini (zie onderaan dit bericht). I.v.m. de overname van mijn oude abonnement en nummer zou het abonnement ingaan op 18 maar 2010.

Het toestel werd maar niet afgeleverd waarna ik in de laatste week van februari heb gebeld met Vodafone. De medewerker gaf aan dat het toestel volgende week geleverd zou worden.

Helaas, ook in die week geen toestel. Op 17 maart heb ik opnieuw gebeld met Vodafone. Ik kreeg nu een heel vreemd verhaal te horen: "gisteren hebben we opdracht gegeven een toestel naar u op te sturen. Maar dat is het verkeerde toestel. U kunt die zending het beste weigeren. Als wij dat toestel terug hebben kunnen wij de N97 mini versturen" . Ik gaf aan dat ze dan beter de verzending van het verkeerde toestel konden intrekken en mij meteen het juiste toestel konden toesturen. Als ik dat wilde zou ze zorgen dat ik het juiste toestel binnen 10 werkdagen zou ontvangen...

Geen geloofwaardig verhaal en waarschijnlijk een geval van met een kluitje het riet insturen.

In elk geval wacht ik nog steeds op mijn toestel.

Wordt vervolgd.
---------------------------------------------------
Bedankt voor je bestelling

Je bestelling

Nokia N97 Mini

€ 0,00

De N97 Mini beschikt over een 5 megapixel camera, GPS en Wi-Fi. U kunt ook gewoon snel internetten dankzij HSDPA en 3.2 inch touchscreen met uitschuifbaar toetsenbord.

Met zorgeloos Internet BloX en Voordeel SMS BloX*

Let op! De Voordeel SMS Blox dient u zelf aan te sluiten via Myvodafone na ontvangst van uw toestel
Aantal belminuten / SMS* 275 / 550
Bel + SMS + Web € 39,50
Actieprijs € 22,50

Je referentienummer is: 86872.

Bewaar dit nummer goed. Dit heb je nodig indien je contact opneemt met de klantenservice.

Levering van je toestel
Indien je toestel op voorraad is wordt deze binnen 10 werkdagen thuis bezorgd.

Indien je hebt gekozen voor nummerbehoud, kan de levering pas plaatsvinden nadat je huidige provider de nummerbehoudaanvraag heeft geaccepteerd. Na verwerking van je order zal de koerier een afspraak maken over het tijdstip en de plaats van levering.

De levering en betaling van je bestelling
Je zult jezelf aan de koerier moeten legitimeren met hetzelfde legitimatiebewijs dat je hebt aangegeven tijdens het bestellen via deze aanbieding. Vervolgens zal de koerier het contract overhandigen voor ondertekening. Een eventuele betaling aan de koerier kan gedaan worden middels een pintransactie met de bankpas die op jouw naam en op het contract staat.

Vragen?
Voor vragen kunt je terecht bij Vodafone Klantenservice op telefoonnummer: 0800-0200043, geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.

Hartelijk dank!

bianca9

Re: Vodafone verzuimt toestel te sturen

Ongelezen bericht door bianca9 »

ik wens jou heel veel succes dit speelt bij mij al vanaf dec heb nu alles geannuleerd naar tig keer bellen en ondertussen al nota s gehad nu is het nog afwachten of alles goed gaat

Gesloten