LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone
Vodafone
Als account manager van ANWB Media (kampioen) heb ik de problematiek met Vodafone besproken. Bij Vodafone is men druk bezig met allerlei verbeterpunten en oplossingen om een goede service te leveren. Het heeft en krijgt alle aandacht.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 mar 2010 19:27
Re: Vodafone
Nou Ton, ik mag het hopen. Wij hebben ondertussen onze 7e!! telefoon aangeboden gekregen. We zijn echter nog niet op het aanbod in gegaan, omdat we al zoveel loze beloftes hebben gehad. We wachten al 3 1/2 maand bijna. Ben het spuugzat. Het gelieg en bedrieg. Op woensdag staat de telefoon klaar voor verzending. De medewerkster zegt mij toe uit het raam te springen als het zo niet is. (ze mag springen dus.) en vrijdags is het niet meer op voorraad! Dat kan toch niet. Kom op zeg
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52
Re: Vodafone
ANWB, hebben wij u ooit verkeerd gestuurd
jazeker, door uw goede naam aan deze malafide verkooppraktijken te (blijven)lenen,
bovendien neemt u niet eens de moeite om trouwe ANWB leden die u opmerkzaam maken (meerdere keren) op deze wantoestanden persoonlijk te antwoorden, (ondanks de toezegging van automatische beantwoording om er spoedig op in te gaan), dit zal bij de eerstkomende algemene ledenvergadering voor het voetlicht gebracht moeten gaan worden...
ik ben zeer teleurgesteld in deze organisatie, gelukkig kunnen ze nog wel een kapotte auto onderweg repareren, dat nog wel
jazeker, door uw goede naam aan deze malafide verkooppraktijken te (blijven)lenen,
bovendien neemt u niet eens de moeite om trouwe ANWB leden die u opmerkzaam maken (meerdere keren) op deze wantoestanden persoonlijk te antwoorden, (ondanks de toezegging van automatische beantwoording om er spoedig op in te gaan), dit zal bij de eerstkomende algemene ledenvergadering voor het voetlicht gebracht moeten gaan worden...
ik ben zeer teleurgesteld in deze organisatie, gelukkig kunnen ze nog wel een kapotte auto onderweg repareren, dat nog wel
Re: Vodafone
Wat kan de ANWB er nou aan doen dat een adverteerder fouten maakt
Re: Vodafone
ik heb weinig van die verbeter punten gemerkt bij klachten word je 4 keer doorverbonden vinden ze het ook nog raar dat je pissig word . Gek he als je steeds hetzelfde moet vertellne
Re: Vodafone
Het is nu inmiddels 27 mei, maar het is nog steeds verschrikkelijk problematisch om in contact te komen met de goede afdeling voor het ontbinden van het contract. De ANWB zal hier wel heel goed aan verdienen, maar ik begrijp niet dat
de ANWB geassocieerd met zo'n slechte service van de vodafone.
de ANWB geassocieerd met zo'n slechte service van de vodafone.
Re: Vodafone
Hallo,
Zo te zien ben ik niet de enige die maar wacht....
Ben nu bijna 4 maand verder, en nu is er niets meer bekend.
op postcode, en mobiel nummer is niet meer te vinden,
Tevens de ref.nr. die ik in de e-mail van vodafone kreeg beginnend met een 8 (wordt niet meer gebruikt/niet bekend? )
Zijn er meer met dit probleem?
Heb nu al een 3 tal 0800 nummers gebeld en ze verwijnen me steeds weer door naar de andere....
alvast bedankt.
Zo te zien ben ik niet de enige die maar wacht....
Ben nu bijna 4 maand verder, en nu is er niets meer bekend.
op postcode, en mobiel nummer is niet meer te vinden,
Tevens de ref.nr. die ik in de e-mail van vodafone kreeg beginnend met een 8 (wordt niet meer gebruikt/niet bekend? )
Zijn er meer met dit probleem?
Heb nu al een 3 tal 0800 nummers gebeld en ze verwijnen me steeds weer door naar de andere....
alvast bedankt.