LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "zekerprijs.nl"

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Proxx
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2009 22:36

Re: "zekerprijs.nl"

Ongelezen bericht door Proxx »

Hoi Mensen :)

ook ik ben door naar de volgende ronden audi a3. ik heb lang geleden idd een keer mee gespeeld met een prijsvraag voor een auto maar dit is al en lange tijd terug. dus vandaar dat ik er ook eigenlijk in getuind ben.

de beste dame heeft het zelfde praatje gehouden als bij de rest. ook heb ik meerdere malen gevragen of dit vrijblijvend is. op het eind vroeg ze of ze het laatste stuk van dit gesprek op mocht nemen. (wat wel vaker gebeurd bij toezegging bla bla) heb ik ja gezegd. in dit op genomen stukje heb ik meerdere malen herhaald dat of dit vrijblijvend was en dit heeft ze alle 3 de keren ook weer toe gezegd. ik heb zojuist de brief ontvangen. en meteen een mailtje gestuurd met daar in de vraag van welke prijsvraag ik de auto kan winnen en hoe hun aan het adres zijn gekomen en dat ik verder niet mee wil doen aan deze actie! ook licht er een brief klaar voor op de post en ik bel morgen in de middag nog even om het telefonisch door te geven. zou ik hier verder nog problemen mee krijgen ?


wat denken jullie er van?

BTW: dit is bij Windeprijsvraag.nl maar aan bijde sites te zien is het een pot nat! ook zaten er in mijn bericht box van windeprijsvraag.nl berichten van andere mensen die lid geworden waren van zekerprijs.nl :P beetje raar he!
Geachte heer *******,

Mijn aanmelding:
Van harte welkom bij Windeprijsvraag.nl.

Op dit persoonlijke gedeelte van onze website kunt u kijken met welke prijsvragen u meespeelt en of u al iets heeft gewonnen. Als prijsvragen aanbieders u namelijk een mailtje sturen (bijvoorbeeld omdat u iets gewonnen heeft!) komt deze hier in uw berichten box terecht. Wij nemen u verder al het werk uit handen. Het enige wat u dus moet doen is regelmatig inloggen op uw persoonlijke account en wachten tot u in de prijzen valt!

Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice. Deze is berijkbaar per mail op [email protected] of tijdens kantooruren per telefoon op 0900 - windeprijsvraag (9463377) (10 cpm).

Wij wensen u heel veel geluk met het winnen van mooie prijzen!

Met vriendelijke groet,

Windeprijsvraag.nl
Afdeling Klantenservice
iemands andere aanmelding van andere site:
Geachte mevr. D*kk**,

Van harte welkom bij Zeker Prijs.

Op dit persoonlijke gedeelte van onze website kunt u kijken met welke prijsvragen u meespeelt en of u al iets heeft gewonnen. Als prijsvragen aanbieders u namelijk een mailtje sturen (bijvoorbeeld omdat u iets gewonnen heeft!) komt deze hier in uw berichten box terecht. Wij nemen u verder al het werk uit handen. Het enige wat u dus moet doen is regelmatig inloggen op uw persoonlijke account en wachten tot u in de prijzen valt!

Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice. Deze is berijkbaar per mail op [email protected] of tijdens kantooruren per telefoon op 0900 - 1277777 (10 cpm).

Wij wensen u heel veel geluk met het winnen van mooie prijzen!

Met vriendelijke groet,

Zeker Prijs
Afdeling Klantenservice
dit is slecht eens van de 5andere mensen die ik in mijn berichtenbox heb ;)

owja hier nog een UPDATE:

http://whois.domaintools.com/zekerprijs.nl
http://whois.domaintools.com/windeprijsvraag.nl

Groeten Marco

Proxx
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2009 22:36

Re: "zekerprijs.nl"

Ongelezen bericht door Proxx »

Hehe :P ik snap er ook niks van :O

ik heb vandaag dus gebeld zoals ik al zij. werdt netjes geholpen aan de telefoon over al mijn vragen. en op het eind heb ik gezecht dat ik er mee wilde stoppen! dit was geen probleem en ze hebben mij netjes uit het systeem verwijderd (zei de mevr) dus ik wacht af en hou mijn rekening in de gaten :)


***, ben vergeten te vragen wat die berichten van andere mensen in mijn berichtenbox deden en hoe dat zit met zekerprijs (ik zat bij windeprijsvraag.nl)

michaelsing
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2009 17:14

Re: "zekerprijs.nl"

Ongelezen bericht door michaelsing »

Hahaha, ook ik werd vanmiddag gebeld en had ooit 3mnd geleden meegedaan aan een prijsvraag om een ipod, wii of een laptop te winnen. Nou dat ben ik allang vergeten.
Maar ze had goed nieuws ... Ik mag naar de volgende ronde !!!!..
Dat is toch wel goed nieuws dacht ik..
Maar er was nog een goed bericht nl. ik kan vaker meedoen met het invullen van prijsvragen en voor 25 euro per maand kunnen zij 500 prijsvragen invullen voor mij.

Ja daar gaat de lol ervan af voor mij dus maar niet gedaan.

Proxx
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2009 22:36

Re: "zekerprijs.nl"

Ongelezen bericht door Proxx »

ik heb mijn Audi A3 nog steeds niet gewonnen en zat wel in de volgende ronde :P

ben gelukkig van windeprijsvraag.nl af en zekerprijs ga ik ook niet mee in zee. ik wil alleen nog weten hoe ze aan mijn nummer komen want niemand kan mij dit vertellen :(

ik moet zeggen dat ik verwacht had dat ik aan een contract vast zat en dat ik moest betalen maar 1 telefoontje en ik was er van af

dretje
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 sep 2008 10:11

Re: "zekerprijs.nl"

Ongelezen bericht door dretje »

Vandaag, 23 maart 2010 gebeld door een dame van ik denk "zekerprijs" of iets in die geest.
Ze belden dat ik door ben naar de volgende ronde voor een prijsvraag waarvoor ik mij had ingeschreven. Aangezien ik wel aan meer prijsvragen mee doe meldde ik dat ook en ik kon mij niet iets herinneren van een dergelijke prijzenpot.
Ik vroeg wat ik moest doen en ik zou worden teruggebeld als ik prijs had.

Ik ben benieuwd welke ellende me staat te wachten. Zullen ze iets op tape hebben opgenomen? Dat zou mooi zijn. Ik heb in ieder geval niets toegezegd.

Proxx
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2009 22:36

Re: "zekerprijs.nl"

Ongelezen bericht door Proxx »

ze moeten zeggen/waarschuwen dat ze gaan opnemen anders is het niet geldig.

ik moet ook wel even toegeven dat ik ze gebeld heb om op te zeggen en ze hebben mij meteen verwijderd uit het systeem. ik heb geen enkele kosten gehad en ben nooit meer door hun gebeld. dus denk dat het wel goed zit

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: "zekerprijs.nl"

Ongelezen bericht door Chocomelk »

michaelsing schreef:Hahaha, ook ik werd vanmiddag gebeld en had ooit 3mnd geleden meegedaan aan een prijsvraag om een ipod, wii of een laptop te winnen. Nou dat ben ik allang vergeten.
Maar ze had goed nieuws ... Ik mag naar de volgende ronde !!!!..
Dat is toch wel goed nieuws dacht ik..
Maar er was nog een goed bericht nl. ik kan vaker meedoen met het invullen van prijsvragen en voor 25 euro per maand kunnen zij 500 prijsvragen invullen voor mij.

Ja daar gaat de lol ervan af voor mij dus maar niet gedaan.
Ook ik ben daarvoor gebeld voor die 25 euro per maand.
Eerst beloven ze je dat je doorgaat naar de volgende ronde maar er zit
weer iets achter een verkooptechniek van ze.
Zoiets zou werkelijk verboden moeten worden.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: "zekerprijs.nl"

Ongelezen bericht door pbarendse »

Nee, alsjeblieft niet verbieden! Dan moet ik weer een ander slachtoffer zoeken om in de maling te nemen... Ik vind het veel te leuk om ze te zieken als ze bellen! :twisted:

spreek de waarheid
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2011 23:10

Re: "zekerprijs.nl"

Ongelezen bericht door spreek de waarheid »

ook hier reageer ik op op alle onzin van de mensen, heb er namelijk zelf gewerkt, voor win de prijsvraag, niks opgelicht je word netjes gebeld de spelregels worden uitgelegd ze vragen netjes odf u accoord gaat met een band opnamen zowel voor u als voor het bedrijf, u geeft netjes een ja of nee zegt u nee dan stopt het gewoon klaar , en zegt u ja dan gaat u accorrd met de algemene voorwaarden en word het spel in werking gezet, en let wel het blijft een spel , zelfde als u mee doet met de postcode lotterij etc die zeggen ook niet u wint zeker iets het blijft een spel , maar snap goed eerst spelen ze mee ze winnen vervolgens niks en dan gaan de zielepieten moeilijk doen , en het bedrijf afzeiken, gewoon bellen en dan word het stop gezet, en ja als u maanden niks laat weten en het spel laat door lopen en vervolgens u betaald uw deel namen niet vindt je het dan gek dat je een incasso op je nek krijgt, mij niet hoor stop eens met die onzin te verkopen, zekers niks beter te doen, eerlijk heid is hier echt wel aan de oorde. zieligers

Gesloten