LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
echt boos

Problemen met upc

Ongelezen bericht door echt boos »

Hallo Allemaal,

ik ben een zeer ontevreden klant van UPC. mijn klachten lopen al langer dan een jaar en zijn nu eindelijk opgelost. upc heeft mij altijd voor gehouden dat ik in aanmerking kom voor compensatie/garantie regeling a 1 € per dag. na 4 toezeggingen heb ik nog steeds niets ontvangen en wordt de aanvraag steeds afgewezen door een afdeling. Tevens ben ik er achter gekomen dat UPC alle gesprekken opneemt wat wettelijk verboden is,ze horen dat aan te geven aan het begin van het gesprek. Ik ben op zoek naar klanten of ex klanten van UPC die ook problemen hebben of iets dergelijks hebben meegemaakt. Vanochtend heb ik de opta aan de telefoon gehad en die gaan dit ook onderzoeken,ook het opnemen van gesprekken door UPC.
Als ze met het onderzoek beginnen dan wordt het vermeld op hun website. IK BEN OP ZOEK NAAR ONTEVREDEN KLANTEN VAN UPC.
ik wil de praktijken van UPC voor eens en altijd stoppen en wil met zoveel mogelijk mensen een rechtszaak beginnen. ik moet het nu even op deze forum doen, maar met 2 weken zal er een website online gaan waar iedereen zich kan melden met zijn klachten over UPC en zal er een advertentie worden geplaatst in een aantal dag bladen waarin de website wordt genoemd.

ik hoop op veel reacties.

vriendelijke groeten,

Echt Boos

Henri42

Re: Problemen met upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Echt Boos?,

[email protected] al geprobeerd /

echt boos

Ongelezen bericht door echt boos »

ik heb alles bij upc al geprobeerd.ik heb een mail in mijn box,een interne mail van upc naar de persoon die de beloftes heeft gedaan dat hij mij terug moet bellen.ik heb die persoon zelf ook al gemaild. krijg gewoon geen reactie.vandaar deze actie en mijn melding bij de opta.
bedankt voor je reactie.

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

Kan de opgenomen gesprekken ook tot je voordeel nemen. Er zou een aantal toezeggingen zijn geweest over de 1E per dag. Officiële klacht aan laten maken door UPC om iig die kosten te krijgen die toegezegd zijn.

sandra56

Ongelezen bericht door sandra56 »

Ben ook een ZEER ontevreden exklant van upc en ben op dit moment met dit bedrijf in de clinche met ze, dus ik doe graag mee

twix

Ongelezen bericht door twix »

ook ik wordt aan het lijntje gehouden en ben erg boos. ik heb voor mijn ouders op 7 maart een "voordeelpakket"aangevraagd via internet met overstapservice voor oude provider en kpn telefonie.
Ten eerste kreeg ik al na 3 dagen een wifi-modem waarom ik niet gevraagd had, en de schoften gaan dan ook maar direct factureren. na diverse telefoontjes waarin wordt verteld dat de modem wordt omgeruild en we pas later zouden overstappen. gisteren de eerste factuur ontvangen, betalen vanaf 12 maart ook voor het verkeerd verstuurde modem. de overstapservice waarin stond dat we pas later zouden overstappen hebben we overigens ook zelf moeten regelen. mijn ouders hebben nu al spijt dat ze overgestapt zijn naar upc. voor hen telt alleen maar geld binnenhalen en de "klantenservice"verdient deze naam echt niet. ze weten niet wat het woord service betekent.
vandaag maar weer een uur aan de telefoon gehangen vanwege de factuur en het modem. volgens deze "mede"werker hadden we niet aangegeven dat we pas later wilde overstappen, ik heb het zwart op wit staan op een bevestiging van upc.

twix

Ongelezen bericht door twix »

ook voor mezelf een pakket aangevraagd,
aanvraagdatum 20-3-2010
overstapdatum 28-4-2010 dit ivm opzegtermijn van 1 maand huidige provider.
bevestiging hiervan ontvangen via upc en oude provider
8-4-2010 de nieuwe modem van upc al ontvangen, hierop gebeld waarom die al was verstuurd omdat we pas over 3 weken overstappen. blijkt dat de facturatie start op het moment van tekenen ontvangst modem en dat er bij de aanmelding gevraagd is om direct over te stappen, althans in het systeem van upc.
na langdurig (ruim een uur) gesproken te hebben met een klantenservice medewerker heeft deze "Servicemedewerker" de verbinding verbroken omdat ik mijn gelijk niet kreeg en hij de fout niet wilde toegeven. het gaat me nog niet zozeer om het geld van die 3 weken echter als ik iets aanvraag en hiervan alles op papier heb staan sta ik in mijn recht en wil ik mijn recht ook krijgen.
volgende week ga ik met de hele zooi naar een upc vestiging en blijf daar net zolang totdat ze het opgelost hebben.

zijn er meer die deze problemen/praktijken meegemaakt hebben?

Enim

Ongelezen bericht door Enim »

Twix,

ik heb hetzelfde ondervonden. Ik heb 11 maart mijn spullen binnen gekregen maar alles pas geinstalleerd en aangesloten de dag voor mijn Online abonnement over zou gaan naar UPC (8 april). Dit ook na advies van de klantensevice van UPC. Deze dame vertelde mij dat ik zo nooit met dubbele kosten zou komen te zitten, dat zou toch ontevreden klanten opleveren.....Nou, inmiddels ben ik ontevreden, want ik kreeg een vette factuur van UPC. Abonnement is gewoon ingegaan op 11 maart. Bij navraag, werd mij verteld dat het abonnement ingaat op het moment dat TNT de boel bij jou afgeleverd heeft! En dat UPC ook dan pas je oude provider op gaat zeggen. Mooie boel is dat. Ze konden zelfs zien dat ik nog geen gebruik had gemaakt van het pakket maar dat boeide ze niks.

reisnap

Ongelezen bericht door reisnap »

Ik heb ook grote problemen met UPC. Door een kabelbreuk in hun netwerk heb ik van 31 maart 2008 tot 19 augustus 2009 geen signaal kunnen ontvangen. Ik heb die tijd echter wel abonnementsgeld betaald, dat is niet zo handig met een bedrijf als UPC.
Men heeft mij driemaal toegezegd het geld te restituteren maar ik kreeg niets. Nu heb ik weer gebeld en zegt men doodleuk dat men niet terugbetaald omdat ik niet actief genoeg geweest ben om de storing op te lossen.

Ik noem dit arrogantie van de bovenste plank en bovendien diefstal.

Gesloten