LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort Internet/Bellen/SMS

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MathijsThill

Telfort Internet/Bellen/SMS

Ongelezen bericht door MathijsThill »

Hallo,

Zoals de meeste van u alleen maar slechte ervaringen met Telfort,
Maar ze houden ook niet op , het lijkt wel alsof ze het bewust erger maken.

Goed,

Ik heb een kleine 2 maanden geleden een abonnement afgesloten bij Telfort,
Wat op eerste gezicht wel een prima keuze leek , een Abonnement van 14,40 per maand de 1ste 6 maanden, en daarna 22 euro per maand(2jarig abbo), Maar wat blijkt nu dus ze hebben niet de korting erbij gerekend dus schrijven ze me nu 25 euro per maand van mijn rekening af, en omdat ik bij de winkel het abonnement heb afgesloten moet ik eerst mijn contract opsturen inclusief begeleidende brief , zodat hun de situatie beter begrijpen.

Nu betaal ik dus 25 euro voor 100belminuten /internet en 25 smsjes(beetje duur voor zo weinig)

Informatie nummer kost zo'n 30c pm en dan zit je vast aan een computer systeem die je pas na 10minuten doorschakelt met een klantenservice medewerker die je toch niet kan helpen, want die weten alleen hoe ze je gegevens moeten opvragen.

Nu is de grap dat ze de korting niet in mijn contract hebben verwerk dus erg slordig , en ik gewoon het 30% meer per maand betaal omdat er een fout is gemaakt,

Ik ga uiteraard mijn contract + begeleidende brief opsturen , maar ik weet nu al dat ik er niks tegen begin.

Iemand anders deze ervaring? en zo ja, hoe heb je het aangepakt?

Maureen 71

Re: Telfort Internet/Bellen/SMS

Ongelezen bericht door Maureen 71 »

Beste mensen,
Ik heb mijn abonnement 2 maanden voor het verstijken opgezegd. Ik heb een bevestiging gekregen van telfort dat mijn abonnement stop gezet wordt zoals ik heb aangegeven. En toch werd er geld van mijn rekening afgeschreven nadat mijn abonnement was beeindigd. Ik heb natuurlijk dit geld terug laten storten op mijn rekening en ik heb contact opgenomen met de klantenservice en alle schriftelijke correspondentie naar hen opgestuurd. Uiteindelijk krijg ik het incsso bureau op mijn dak,ook naar hun heb ik de schriftelijke bevesting van mijn opzegging roegestuurd. Nu een klein jaar verder blijkt dat ik een BKR registratie heb gekregen van telfort en dat is helemaal onterecht. Ik heb ze een brief geschreven om onmiddelijk deze registratie ongedaan te maken maar ik heb nog niets van hen vernomen.Wat kan ik nog doen om de BKR registratie ongedaan te maken want hierme schiet ik niet op. Als er tips zijn hoor ik het graag. alvast bedankt.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Maureen 71 en MathijsThill

Voor u beide wil ik graag uitzoeken wat er aan de hand is. In een PB ontvang ik graag uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort.

Daphne

MathijsThill

Ongelezen bericht door MathijsThill »

Ik heb zojuist mijn gegevens door te Pm't,
ik hoop snel op een reactie

bedankt

Mathijs

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@MathijsThill

Zojuist heb ik u de tekst verzonden middels een PB, die op 29 maart door de klantenservice per brief naar u is verzonden.

Daphne

Gesloten