In 2008 bemerken we dat we bijna niet gebeld kunnen worden en zelf ook niet altijd kunnen bellen. We hebben een ADSL verbinding via
Online, voorheen Orange. Natuurlijk bellen we, als dat al mogelijk is, en laten we onze klachten ook via de mail weten. Maar hier hoor je niets van. Begin mei 2008 heb ik ze ingebreke gesteld en geef een termijn waarin onze klachten verholpen dien te zijn. Er gebeurd helemaal niets, zelfs niet na een aangetekende brief. Dan maar het contract verbroken, hier had ik ze voor gewaarschuwd, en een andere provider (KPN) genomen. We hebben een bedrijf en hebben te telefoon hiervoor nodig.
Online wil echter geld zien omdat het contract nog niet was afgelopen. Uiteindelijk, na meerdere mensen gesproken te hebben, ziet iemand het licht bij
Online en verteld alles terug te draaien en het probleem is opgelost. He wat een opluchting!
JA, DAT DACHT JE ! Na heel veel brieven en telefoontjes is eea. nu opgelopen tot over de € 500,-. Zelfs Intrum Justitia is er bijgehaald om het geld voor
Online te innen. Tja, dan gaat het bedrag natuurlijk snel omhoog. Laat maar komen hoor, ik denk dat we in ons recht staan. Maar krijgen wij nu al die frankeer-, papier, bel kosten terug die we hier aan gespandeerd hebben? Al die, echt waar, uren dat we hier mee bezig zijn geweest? Mogelijke inkomsten die we misgelopen hebben omdat klanten ons niet heben kunnen bereiken?
Het is gewoon een
aanranding op je (privé) leven. Te pas en onpas wordt je gebeld of je nog effe wil betalen? Ja, zelfs op vrijdagavond om 19.45 uur.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met
Online nadat ze hebben laten weten dat hun produkt niet goed is? Ik ben wel weer online, maar nu bij de KPN!
Is misschien ook niet alles maar we kunnen nu weer bellen en internetten.