LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ceramistone aanrecht

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
waarderpolder1
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2010 14:43

ceramistone aanrecht

Ongelezen bericht door waarderpolder1 »

Bij Bruynzeel een nieuwe keuken gekocht met een ceramistone aanrechtblad.
Bij het afgieten van een pan met nog ongekookte aardappelen, schiet de pan uit de hand en gelijk een gat van ca. 2cm2 in het aanrechtblad.
Bij Bruynzeel voor de koop gehoord - aanrechtblad is zeer sterk en onverwoestbaar - je mocht er alleen niet op gaan zitten.
Nu na drie maanden een gat in het aanrechtblad en volgens Bruynzeel geen garantie.
Wij zijn wat cerimistone betreft helemaal verkeerd voorgelicht.
Laatst gewijzigd door waarderpolder1 op 28 jul 2011 19:10, 2 keer totaal gewijzigd.

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: ceramistone aanrecht

Ongelezen bericht door malaga »

waarderpolder1 schreef:Bij Bruynzeel een nieuwe keuken gekocht met een ceramistone aanrechtblad.
Bij het afgieten van een pan met nog ongekookte aardappelen, schiet de pan uit de hand en gelijk een gat van ca. 2cm2 in het aanrechtblad.
Bij Bruynzeel voor de koop gehoord - aanrechtblad is zeer sterk en onverwoestbaar - je mocht er alleen niet op gaan zitten.
Nu na drie maanden een gat in het aanrechtblad en volgens Bruynzeel geen garantie.
Wij zijn wat cerimistone betreft helemaal verkeerd voorgelicht.
Volgens mij heb je dit alleen mondelijk gedaan.
Ik zou dit nog eens schriftelijk herhalen bij Bruynzeel en mij ook het antwoord schriftelijk laten geven, dat er geen vergoeding/garantie is.
Ook kan je daarna hier op terugvallen:
http://www.kemie.nl/5-materialen/cerami ... rhoud.html
suc6

brabant4life
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 mar 2010 19:46

Re: ceramistone aanrecht

Ongelezen bericht door brabant4life »

u stelt dat als u geweten had dat met het vallen van een pan, het blad zou kunnen beschadigen u een ander soort blad zou hebben uitgezocht?
er is geen blad in de handel wat door dit soort dingen gegarandeerd niet beschadigd.
voordeel van composiet is dat het in veel gevallen best netjes te repareren is. probeer anders een servicemonteur van de leverancier hiervoor langs te laten komen.

waarderpolder1
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2010 14:43

Re: ceramistone aanrecht

Ongelezen bericht door waarderpolder1 »

Brabant4life
De leverancier van de nieuwe keuken - fa Bruynzeel - geeft niet thuis.
Weet jij misschien een bedrijf die het gaatje in het ceramistone aanrecht zou kunnen repareren?

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: ceramistone aanrecht

Ongelezen bericht door malaga »

waarderpolder1 schreef:Brabant4life
De leverancier van de nieuwe keuken - fa Bruynzeel - geeft niet thuis.
Weet jij misschien een bedrijf die het gaatje in het ceramistone aanrecht zou kunnen repareren?
Heb je hier al eens contact gezocht ?
http://www.kemie.nl/overkemie.html
[email protected]

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: ceramistone aanrecht

Ongelezen bericht door legoleek »

ceramistone is geen composiet !! of het daadwerkelijk te repareren is ..heb er een hard hoofd. Wij kunnen veel zelf zoals graniet ter plekke aanpassen en zo, maar met ceramistone kunnen we helemaal niks.
De enige die dit zou kunnen oplossen is REAAL, die regelt het allemaal :wink:

jerry953
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2010 12:13

Re: ceramistone aanrecht

Ongelezen bericht door jerry953 »

beste waarderpolder1,

ik weet niet of het al opgelost is ondertussen, maar misschien moet je het even proberen via je inboedel verzekering. Dit is volgens mij gewoon verzekerd.

mvg,
jerry

Gesloten