Toen ik de boel ging checken bleek dat mijn e-mail aliassen door KPN 'spontaan' zijn verwijderd.
Donderdagavond werd mij, na 25 minuten wachten a 10 cent p/m, door een service medewerkster medegeeld dat mijn aliassen weg waren. Ach,... gut,... dat had ik zelf nou net niet door, maar waarom? Op die vraag heeft KPN weer geen antwoord, maar ECHT, morgen (de 19e dus) zou de tweede lijn alles hebben hersteld.
U raadt het vast al: op 19-3 geen e-mail. Ik weer bellen en inderdaad, 'u heeft geen e-mail... de tweede lijn heeft er wel naar gekeken, maar uitgezet bij een externe partij,... Dat kan wel even duren voor het is opgelost.' En ja, dat laatste geloof ik, want in december heeft het ook bijna en maand geduurd. Ook erg netjes dat de tweede lijn me even heeft geïnformeerd (NIET DUS).
Het vervelende is dat ik momenteel niet zonder e-mail kan. Nou heb ik een andere (yahoo) account aangemaakt, maar ik verwacht e-mail van mensen die berichten sturen naar mijn gewone e-mail en waar ik zelf het adres nog niet van ken... Daarnaast dat ongelofelijk stomme geklets dat ze , net als vorige keer, niet weten hoe het komt. Nee, niemand heeft iets fout gedaan, de kabels liggen niet los, de server is niet ontploft,... maar toch: geen e-mail.