LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Wallie-card
De Wallie-card
Wie heeft er ervaring met het betalen op het internet met de Wallie-Card? Lijkt mij een goede oplossing voor iemand die geen creditcard wil. Ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van anderen.
Groetjes
Lia
Groetjes
Lia
-
Re: De Wallie-card
Blijkbaar heeft niemand er ervaring mee
de soort online prepaid kaarten zijn met name leuk voor jongeren, mensen die niet graag online kopen via creditcards of leuk als geschenk. ook het winkel aanbod waar je je geld kan uitgeven is niet zo breed als een gewone betaalsysteem zoals bank/giro. het is dus bij veelvuldig gebruik maar zeer de vraag of je hiermee goedkoop uit bent.
Gedoemd te mislukken, hoor er nu nog weinig over.
Niet makkelijk omdat je of saldo overhoudt, ofwel zo'n kaart niet bij de hand hebt als je 'm nodig hebt.
Je hebt way2pay, mobile2pay, paypal, creditcard enzovoorts.
Niet makkelijk omdat je of saldo overhoudt, ofwel zo'n kaart niet bij de hand hebt als je 'm nodig hebt.
Je hebt way2pay, mobile2pay, paypal, creditcard enzovoorts.
Ik heb z'on kaart een keer mogen proberen, kon ik een ringtone mee downloaden. Dat werkte prima. Maar ik zal het niet kopen, misschien als mijn kinderen groter zijn een een mobiele telefoon hebben zou ik het aanschaffen voor ze. Want op=op.
Als het dan tegen die tijd nog bestaat.
Als het dan tegen die tijd nog bestaat.
De wallycard gaat het denk ik niet redden!
Vraag in een willekeurige winkel waar deze kaarten te koop zijn of ze veel verkocht worden en het antwoord is... Nee.
Te weinig winkels maken gebruik van wallycard. Voor de kleine bedrijven is het percentage dat wallycvard per betaling vraagt te veel. (22%)
Paul
Vraag in een willekeurige winkel waar deze kaarten te koop zijn of ze veel verkocht worden en het antwoord is... Nee.
Te weinig winkels maken gebruik van wallycard. Voor de kleine bedrijven is het percentage dat wallycvard per betaling vraagt te veel. (22%)
Paul
Walliecard is voor mijn webshop idd veel te duur. De commissie is inderdaad rond de 25%. Ik bied mijn klanten de keuze uit vooruitbetalen dan krijgen ze 2% van het factuurbedag korting, ze kunnen de walliecard gebruiken dan betalen ze 25% extra, of een andere creditcard: 3% extra, via way2pay ook 3% extra of via factuur. Ik weet wel welke methode ik zou kiezen...en da's niet de wallie-card. Je krijgt als ondernemer ook geen goed contact met die tent, dus ze willen schijnbaar niet verkopen. Ik ben erg voor way2pay van de ING bank. Zij ondersteunen meteen ook alle creditcards zodat je met 1 account meteen alles kan doen.
Ik ben bezig om een website te maken waar je met Wallie Card kunt betalen (http://www.kamerbureau.com). Ik vind het echt een prima product. Eenvoudig in gebruik, contact met Wallie verliep uitstekend, documentatie en correspondentie was heel goed verzorgd.
Wallie Card is een systeem wat uitermate geschikt is voor kleine betalingen (onder de 5 euro). Dan denk ik aan betaalde downloads, betaalde content (zoals interessante artikelen/informatie). Het grote voordeel is dat het, zover ik weet, de meest anonieme manier van betalen op internet is.
Er zijn op dit moment nog niet zo heel veel websites waar je goed kan betalen met dit systeem, maar dat kan veranderen. Ik denk dat Wallie op termijn wel een heel interessant product kan zijn.
Wallie Card is een systeem wat uitermate geschikt is voor kleine betalingen (onder de 5 euro). Dan denk ik aan betaalde downloads, betaalde content (zoals interessante artikelen/informatie). Het grote voordeel is dat het, zover ik weet, de meest anonieme manier van betalen op internet is.
Er zijn op dit moment nog niet zo heel veel websites waar je goed kan betalen met dit systeem, maar dat kan veranderen. Ik denk dat Wallie op termijn wel een heel interessant product kan zijn.
Wanneer je minderjarige kind een betaling doet met een Wallie Card op Internet en je bent het niet eens met deze aankoop, kun je deze aankoop dan terugdraaien.
Normalerwijze kun je binnen 4 weken een aankoop door je kind in een winkel terug laten brengen, indien je het niet eens met die aankoop. Maar hoe zit dit met de Wallie Card en hoe kun je dit dan doen?
Normalerwijze kun je binnen 4 weken een aankoop door je kind in een winkel terug laten brengen, indien je het niet eens met die aankoop. Maar hoe zit dit met de Wallie Card en hoe kun je dit dan doen?