LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wij leven in de eeuw van oplichters

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
vissy

Wij leven in de eeuw van oplichters

Ongelezen bericht door vissy »

Het is helaas zo dat vele grote en vooral kleine bedrijven en vooral die met callcenters werken ons via alle mogelijke trucs proberen klant te maken en dat lukt ze vaak ook omdat er een belangrijk deel van de mensheid zo onnozel zijn.
Ik denk dat er minstens honderd miljoen euro of meer wordt (verdiend)???? per jaar met deze georganiseerde oplichting en dat alleen al in nederland.
Ik zelf heb het SMS dienstenfilter ingeschakeld nadat ik twee rekeningen van mijn mobiele provider had gekregen voor smsjes van 4050 waarvoor ik me nooit heb opgegeven.We hebben ook het bel me niet filter aanstaan en ga nergens meer op in
Al die zogenaamde prijzen festivals ik ga nergens meer op in .voor je het weet zit je weer ergens aan vast en dat zouden veel mensen moeten doen. Aan de deur een stikker dat we aan de deur niets kopen. Ik ben inmiddels 67 en kom in de leeftijd dat al dit soort oplichters zich steeds meer op ons gaan richten want ze denken dat we seniel aan het worden zijn.
Laatst gewijzigd door vissy op 31 mar 2010 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Re: Wij leven in de eeuw van oplichters

Ongelezen bericht door witte angora »

Join to the club van hen die zich net als jij op dezelfde manier belazerd voelen. Is een erg grote club trouwens. :wink:

Gesloten