LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Omzetting Orange naar T-Mobile, opgelicht?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
letstry

Omzetting Orange naar T-Mobile, opgelicht?

Ongelezen bericht door letstry »

In 2009 is Orange door T-Mobile overgenomen.

Mijn SIM-only Orange abonnement is in de loop van 2009 omgezet naar een T-Mobile abonnement.

Mijn kosten zijn echter veel hoger bij het nieuwe abonnement.
Na bestudering van de rekeningen zie ik dat per plm. augustus 2009 de kosten hoger worden.
Dit zonder dat ik een wijziging heb doorgegeven.
Het nieuwe abonnement blijkt ook niet een SIM-only abonnement te zijn.

Dus per 5 maart 2010 een brief gestuurd, met het verzoek om hiernaar te kijken.
En met terugwerkende kracht de fout te corrigerenen (totaal plm. 300 euro).
En dat ik er vooralsnog niet vanuit ga dat het om opzet ging, maar dat het een administratieve fout was.

Geen antwoord gekregen, hoewel de brief volgens diverse T-Mobile helpdesk medewerkers wel in behandeling was.

Vandaag, 31 maart 2010, nog eens gebeld.
De helpdeskmedewerker "kan niets voor mij betekenen", behalve per vandaag het abonnement omzetten naar een SIM-only abonnement. Geen enkele bevestiging dat er een fout gemaakt was, niets. En ik hoefde ook geen schriftelijke reactie te verwachten.
Ik heb de juffrouw een prettige dag gewenst, en het contact verbroken.

De mate van hufterigheid is ongelooflijk.

Ik ben uiteraard benieuwd of TROS Radar hier iets mee kan.

Daarnaast vraag ik bij deze aan andere ex-Orange klanten met dezelfde problemen om op dit topic te reageren.

stofzuigertje

Re: Omzetting Orange naar T-Mobile, opgelicht?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Volgens de voorwaarden van Orange mogen ze de tarieven en voorwaarden tussentijds aanpassen dus zoek een andere aanbieder die voordeliger is.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

tja.. orange is opgedoekt en t-mobile geworden. Ik ben toen direct vertrokken aangezien t-mobile voor mij een stuk minder voordelig was (+slecht bereik vergeleken met orange). Je kunt bij veranderingen in je nadeel wel altijd direct kosteloos je contract ontbinden.

letstry

Ongelezen bericht door letstry »

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb inmiddels een nieuw abonnement (wat ook als twee druppels water op mijn oude Orange abonnement) afgesloten bij Vodafone.

Zit nog een kleine maand aan T-Mobile vast :twisted:

Gesloten