LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms dienst dating yomo concepts bv

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
sjaak9
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 feb 2010 20:10

sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door sjaak9 »

hoi allemaal,
ik wil jullie waarschuwen voor dit bedrijf die een sms abonnment heeft.
het nummer is 6556.
dit is een zeer agressieve sms dienst die ook erg duur is namelijk € 1,50 per sms waarvan je er 100 op een dag krijgt.
ik was er niet op tijd bij dus het kost me een hoop geld en ik begrijp niet dat de regering niet ingrijpt voor dit soort sms diensten want het is pure diefstal.
ik heb het inmiddels geblokkeerd dit nummer en alle andere commerciele sms diensten via www.smsgedragscode.nl
het bedrijf is gevestigd in berkel en roderijs aan de spoorhaven 96 een unit in het stationsgebouw
ik wil iedereen die mij wil helpen dit bedrijf te ontmaskeren en ophouden te laten bestaan uitnodigen om dit bedrijf te bestoken met e-mails zodat ze er vanzelf mee ophouden want het is pure diefstal
dit is het adres waar uw naar kan mailen www.yomo.nl/contact.html

met vriendelijke groeten
sjaak

WoutV
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2010 15:09

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door WoutV »

Beste Sjaak en andere lezers,

Vandaag was ik de dupe van een sms van het nummer 6336. Ook achter dit nummer zit Yomo Concepts BV. Ik heb direct een klacht in gediend bij de OPTA.

Via deze site: http://www.smsbordello.nl Ben ik erachter gekomen dat er nog meer nummers zijn. Namelijk:

6336
6556
7700
7474
9060
9911

mikel71
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2010 14:03

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door mikel71 »

Ook ik ben erin getrapt in deze oplichting.

Volgens teletekst echte profielen en afspraken maken mogelijk.

De volgende dus niet...

Miki 9060
Ming 6336
Reanne 7474

Vooral Miki was een echte oplicht(s)ter... erg goed in aan het lijntje houden.
Maar er gaat de nodige informatie naar de Opta.

Groetjes.

Alex86
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2010 12:02

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door Alex86 »

Ook ik ben er lichtelijk ingetrapt zeg maar.
Maar Mikel, Jij zegt ook al dat de nodige informatie naar opta is.
Heb jij tegenstrijdigheden kunnen vinden in je contacten?

Ik ben nu namelijk nog in contact want deze oplichters moeten alles terug gaan betalen aan iedereen die ze hebben opgelicht!

Ik heb op dit moment al 3 dingen waarmee ze door de mand kunnen vallen maar hoop heel snel meer te hebben.

Als we dat zouden kunnen bundelen dan kan er misschien echt wat kunnen doen bij Opta!

sjaak9
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 feb 2010 20:10

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door sjaak9 »

alex 86 hou me op de hoogte want het is mij zeer aangelegen dat dit bedrijf wordt aangepakt
ik heb nog niks kunnen vinden waardoor ik ze kan pakken dus graag hoor ik van je
desnoods gaan we naar dat bedrijf toe als het moet
het is gevestigt in het stationsgebouw in berkel en roderijs

met hoe meer we gaan des te beter

gr
sjaak9

Alex86
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2010 12:02

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door Alex86 »

Sorry mannen, ik moet jullie teleurstellen.
Ik heb contact gezocht met Yomo en ze bevestigen dat ik verkeerd ben voorgelicht.
Ik krijg alle gemaakte kosten terug.
Dus als jullie klachten gegrond zijn, dien een klacht in bij Yomo en wacht het even af.
Ik ben binnen 1 dag heel goed behandeld en ik kreeg ook zonder vragen gelijk aangeboden het bedrag terug te krijgen.

Hoop jullie hiermee te hebben geholpen en namens mij excuses voor het zwart maken van Yomo

mikel71
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2010 14:03

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door mikel71 »

Hallo Alex86,

In welk opzicht ben je verkeerd voorgelicht en hoe heb je de klacht ingediend?
Ik heb alles smsjes bewaard en er zitten vele zaken in die plotseling anders zijn.
En duidelijk patronen te herkennen in hun antwoorden. Over een periode van 6 weken...

Er is maar een manier om deze lui te behandelen en dat is geld terug zien te krijgen.
Dat voelen ze namelijk wel.

De sms recalme code commisie is misschien ook wel een optie, gezien het feit
dat ze claimen dat je echt kan afspreken... (heb er zelfs een fotootje van teletekst van).

Laat maar wat weten hoe jij ze hebt aangepakt.

Groetjes

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door seconds-out »

Opvallend is dat Wout en John allebei het sms nummer 6556 noemen.
Dat nummer is dus in gebruik op de site van smsbordello.nl.
Ze vermelden niet dat alle contacten fictief (lees fake) zijn en afspraken niet mogelijk zijn.

Daarmee overtreden ze de opta regels.
Een klacht is ingediend.

mikel71
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2010 14:03

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door mikel71 »

Hmmm, volgens mij Alex86 van Yomo Concepts BV zelf.
Laat geregistreerd en reageerd totaal niet meer.

Ik denk dat ik nog wat forums ga verblijden met leuke berichten over Yomo...
Vooral over fake sms/dating diensten.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

zie rectificatie.
Laatst gewijzigd door Fleurtjuh666 op 28 mar 2010 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.

sjaak9
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 feb 2010 20:10

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door sjaak9 »

beste Fleurtjuh666,
ik zou graag met je in contact willen komen via de mail want jij heb interessant bewijs materiaal voor ons.
als je mee wilt werken aan het opheffen van deze oplichters praktijken wat misschien wel je baan kost neem dan contact met mij op via [e-mailadres verwijderd ^SI)
dan kunnen we daar verder met elkaar mailen van hoe nu verder want je kan wel zeggen dat je daar werkt en dat geloof ik ook wel maar ik moet keiharde bewijzen hebben om dit voor te leggen aan de rechter of politie want ik heb al aangifte gedaan van oplichting maar de politie doet niks volgens bij zonder bewijzen en die kunt jij leveren
dus wil je de gedupeerde mensen helpen dan graag het gaat om heel veel geld die jou werkgever verdient door oplichting van de Nederlandse burger
hij zal wel een hele grote dure auto rijden en een mooi huis bezitten en veel op vakantie gaan denk ik terwijl andere mensen misschien dagen niet te eten hebben omdat ze de rekening van jou werkgever moeten betalen en dat niet kunnen
ik hoor wel of jij je medewerking wilt verlenen aan het stopzetten van deze oplichters praktijken

met vriendelijke groeten

sjaak9

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ik wil mijn bericht rectificeren, ik heb zelf de voorwaarden op smsbordello.nl nog eens gelezen, en daar staat wel degelijk dat er sprake is van gemodeeerd sms-contact, niets aan de hand dus.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

..
Laatst gewijzigd door Fleurtjuh666 op 02 mei 2010 14:14, 2 keer totaal gewijzigd.

sjaak9
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 feb 2010 20:10

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door sjaak9 »

beste mensen,
zodra ik tijd heb ga ik een advocatenbureau of een rechtswinkel bezoeken met deze informatie en laat hen er eens na kijken hoe hen juridisch allemaal in elkaar steekt.
tevens is alle informatie al gestuurd naar alberto stegeman en naar het tros programma opgelicht en ik ga tros radar nog verder benaderen om aan deze oplichters praktijken een eind te maken
verder worden de OPTA en consuwijzer op de hoogte gesteld van deze praktijkenen ga ik aangifte doen van oplichting bij de politie
het wordt nu toch eens tijd dat hier een eind aan komt
ik zit nog te wachten dat het incasso bureau zich meld want dan kan ik ook met hen om de tafel gaan zitten om het allemaal uit te leggen en dat ze naar hun centen kunnen fluiten als zal ik er een rechtszaak van moeten maken en dan zien we wel wie er wint
dus alle gedupeerde meld het bij alle instanties die ik hier heb genoemd en doe bij de politie aangifte van oplichting
hoe meer des te beter en meld het a.u.b. hier op het forum zodat we met vele dit bedrijf tot stoppen kunnen dwingen en onze centen terug krijgen

met vriendelijke groeten
sjaak

Laura78
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mar 2010 15:10

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door Laura78 »

Hallo,
mijn zoon is een tijdje gelden ook in deze oplichtingspraktijken getrapt, en zat met een torenhoge rekening opgezadeld via het nummer '7474' waar hij niet om gevraagd had. Toen hij stuurde dat hij wilde stoppen, kreeg hij een heel boos smsje terug, gelukkig wel de stop instructies, maar toch, er werd door de "dame" in kwestie zeer boos gereageerd toen werd aangegeven dat hij wilde stoppen. Ik heb even gekeken in de algemene voorwaarden, en daar staat inderdaad wat Fleutjuh666 zegt, het betreft geen abonnements dienst, maar niets is minder waar, de einge manier voor mijn zoon om er af te komen was stop sturen, anders gingen ze gewoon door.

Ik zat op internet te kijken of er meer mensen last hadden van dit bedrijf, yomo, en kwam al snel hier terecht. Ik zie dat op een andere plek op het forum ook telefoonnummers staan van de baas/bazen van dit bedrijf, misschien ook handig voor sjaak 9? Ik kopieer wel even wat daar staat:

[Persoonsgegevens verwijderd ^SI]

gangstar23
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2010 16:19

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door gangstar23 »

hey met rory

ik heb ook opgelicht door yomo concepts

ik ben door miki 9060 opgelicht heb nu een helehoge rekening

maar heb me gelukkig kunnen afmelden

wat moet je nu doen als je ze wil pakken

van rory

Laura78
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mar 2010 15:10

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door Laura78 »

Alex86 schreef:Sorry mannen, ik moet jullie teleurstellen.
Ik heb contact gezocht met Yomo en ze bevestigen dat ik verkeerd ben voorgelicht.
Ik krijg alle gemaakte kosten terug.
Dus als jullie klachten gegrond zijn, dien een klacht in bij Yomo en wacht het even af.
Ik ben binnen 1 dag heel goed behandeld en ik kreeg ook zonder vragen gelijk aangeboden het bedrag terug te krijgen.

Hoop jullie hiermee te hebben geholpen en namens mij excuses voor het zwart maken van Yomo
Hoe heb jij je kosten teruggekregen? Wij krijgen namelijk nul op rekest als we mailen/bellen....

sjaak9
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 feb 2010 20:10

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door sjaak9 »

laura78 die alex is een mederwerrker van yomo die zich hier ook profileerd om zijn hagje te redden


wat je moet doen om ze te stoppen is een klacht indienen bij consuwijzer die geven dit weer door aan de OPTA

hoe meer hoe beter

gr
sjaak

Laura78
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mar 2010 15:10

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door Laura78 »

'het betreffen geen sms diensten' staat in de voorwaarden....nou mooi niet!

nee, mijn zoon kreeg eindeloos veel berichten, ook als hij niet reageerde moest hij gewoon betalen, echt idioot. Het is dus gewoon een abonementsdienst. Ik heb een klacht ingediend bij de opta en tros radar gemaild. ook toen hij stop had gestuurd, kreeg hij daarna nog berichten, ik las dat je twee keer stop moet sturen, dat hielp wel, ook daar heb ik over geklaagd.
Laatst gewijzigd door Laura78 op 02 mei 2010 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Laura78
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mar 2010 15:10

Re: sms dienst dating yomo concepts bv

Ongelezen bericht door Laura78 »

seconds-out schreef:Opvallend is dat Wout en John allebei het sms nummer 6556 noemen.
Dat nummer is dus in gebruik op de site van smsbordello.nl.
Ze vermelden niet dat alle contacten fictief (lees fake) zijn en afspraken niet mogelijk zijn.

Daarmee overtreden ze de opta regels.
Een klacht is ingediend.
Nouja, ze zeggen dat het 'een gemodereerde chat betreft', wat in gewoon nederlands betekent dat ze de boel inderdaad flessen, maar dan 'legaal'. Er staat nergens dat afspraken niet mogelijk zijn.

Gesloten