LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aswes
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2010 09:06

Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door aswes »

Ik heb 11 januari 2010 een telefoon besteld via genoemde actie. In de advertentie werd aangegeven dat de telefoon binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. In het bevestigingsbericht dat ik vervolgens kreeg werd dit al 10 werkdagen. Inmiddels zijn we ruim een maand verder en ik sta nog steeds met lege handen.

Ik heb inmiddels een aantal malen getracht om Vodafone telefonisch te benaderen met de vraag waar de telefoon blijft en uiteindelijk met de mededeling dat ik de bestelling wens te annuleren . Telefonisch contact is onmogelijk. Dan maar een mailbericht. Daarop krijg ik uitsluitend een ontvangstbevestiging met de mededeling dat binnen 2 werkdagen een reactie volgt. En na 2 werkdagen een nieuwe bevestiging dat het Vodafone niet lukt om binnen 2 dagen contact op te nemen.

Inmiddels heb ik voor de 2e maal een klacht neergelegd bij de ANWB. Kort na mijn eerste klacht kwam Vodafone op 5 februari met onderstaand bericht: Enige tijd geleden heeft u een bestelling geplaatst bij Vodafone via één van onze partners zoals de ANWB of bijvoorbeeld de AKN tv-gids.

Door het grote aantal reacties op deze campagne is uw bestelling al enige tijd vertraagd. Tot onze spijt is de informatievoorziening over dit oponthoud niet optimaal geweest.

Wij doen er alles aan om te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt. Wij vinden het vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling.

Zodra wij meer informatie hebben over de levering nemen wij contact met u op.


En daar blijft het bij.

Kortom, ik ben er helemaal klaar mee.

Wie heeft deze ervaring ook?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door Henri42 »

Bestelling annuleren, :mrgreen:

aswes
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2010 09:06

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door aswes »

Heb ik al gedaan. Zie mijn verhaal.

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door marco022 »

zie topic vodafone aktie onbereikbaar, staan nog wat meer gedupeerden.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door Henri42 »

marco022 schreef:zie topic vodafone aktie onbereikbaar, staan nog wat meer gedupeerden.

heeft vodafone :twisted: :mrgreen: een mailadres, brieven spoelen ze toch door, de klantenservice is er alleen voor verkoop

Ton63
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2010 20:58

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door Ton63 »

Ook ik heb via de ANWB een Samsung Star bestel op 02-12-2009
Op 18 december kreeg ik te horen dat de telefoon niet eerder leverbaar was dan na 6 januari 2010. Op 14 januari kreeg ik het bericht dat het abonnement op 8 januari was ingegaan en dat de koerier contact zal opnemen voor de levering
Omdat de koerier nog niets had laten horen heb ik op 24 januari een bericht via MY Vodofoon gestuurd waar de telefoon.blijft, op 26 januari het volgende bericht terug kregen : Het lukt ons niet om uw e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Wij vragen u nog even geduld te hebben. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons. Op 29 januari nog maar eens gebeld met Vodafoon.er werdt mij verteld dat de telefoons binnen waren, maar kreeg ook toen weer geen duidelijk antwoord wanneer de telefoon zal komen
Op 1 februari (dus 2 maanden verder) en nog steeds geen telefoon maar wel een abonnement waar ik nog geen seconde gebruik van heb kunnen maken. Op my vodafoon kan ik niet de status van mijn bestelling opvragen!!
Op 6 februari weer met vodafoon gebeld (16 minutenwachten) nu kreeg ik te horen "het toestel staat ingepakt en wordt verstuurd". Op 12 februari nog geen telefoon weer gebeld(30 minuten wachten) nu werdt er vertelt "bent u nog niet gebeld dan", het toestel is namelijk niet leverbaar en u mag kiezen uit 4 alternatieve telefoons" Maar dat wil ik helemaal niet ik wil een Samsung Star . Ik kon het wel annuleren en mijn nummer wat ik had mee genomen om laten zetten naar een prepaid. maar dit kon pas als ik was gebeld, als ik cde annulering nu bij de persoon die ik aan de telefoon had door zal geven werdt er toch niets mee gedaan. RADAR HELP MIJ

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrie ... r_verkoper

Even invullen en klaar
AANGETEKEND naar Vodafone verzenden of per e-mail met ontvangstbevestiging.

Vodafone is wettelijk verplicht binnen 30 dagen te leveren. Na die periode kan de overeenkomst kostenloos ontbonden worden.

Krijg je daarna nóg gezeik, span dan een geschil aan tegen Vodafone: www.sgc.nl > Telecommunicatie

aswes
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2010 09:06

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door aswes »

Iemand een mailadres van vodafone?

stofzuigertje

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het grote probleem is dat U nog geen klant is dus geen nummer heeft dus nog niet kunt klagen.

[email protected] Dit mail adres werkte wel, maar zeg duidelijk dat U nog klant had moeten worden en vermeld de ANWB actie.

Wel kunt U het pakket als het veel te laat komt de overeenkomst ONTBINDEN als het te lang duurde.

0800 0560 is een gratis nummer voor niet klanten en daar naar toe bellen en gesprek opnemen omdat via mail uw telefoon of klant nummer vermelden verplicht is en die heeft U nog niet.

Dus gebruik dit gratis nummer.
Zij kunnen U wel een mail adres geven of ander betaald 0900 nummer, en houd rekening met de kosten hiervan.

wendela25
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2010 23:28

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door wendela25 »

Op 2-12-2009 heb ik en ANWB abonnement met telefoon aangevraagd.
Een paar dagen later een telefoontje op vrijdag na 17.00 op het antwoordapparaat gehad of ik contact met het distributiebedrijf kon opnemen zodat er een koerier de telefoon kon brengen. Door omstandigheden heb ik de donderdag daarna pas terug kunnen bellen. GSM was toen al terug naar Vodafoon. Ik gebeld naar Vodafone en er zou een herbestelling gedaan worden. Twee weken later bel ik weer en men kan niet zien of dat de herbestelling ook werkelijk gedaan is en de betreffende GSM is uitverkocht maar zal er een ander type gestuurd worden.
Tweede week van januari 2010 weer gebeld.
Inmiddels heb ik nog geen GSM maar is er wel 11,89 abonnementkosten van mijn rekening afgehouden. Bijzonder want ik heb nog geen contract getekend.
4 februari nog geen GSM en wanneer ik weer bel sta ik eerst 12 minuten in de wacht. Toen maar opgegeven. Wanneer ik wel contact heb met Vodafone is het andere model ook uitverkocht. Ik geef aan dat ik er van af zie omdat ik inmiddels al 2 maanden wacht op de GSM.
Begrijpelijk zegt degene die ik aan telefoon heb en het geld zal teruggestort worden. Drie weken later geen geld teruggestort maar Vodafona haalt weer het maandbedrag abonnementkosten van mijn rekening!!!
Geen enkele service wordt er verleend, geen afspraak nagekomen, kortom alleen maar ergernis. Vaak gebeld en gemaild en nog is het niet opgelost. Ik kan ook niet snappen dat de ANWB hier aan mee werkt door advertenties in de Kampioen te plaatsen.

Tanio
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2010 19:00

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door Tanio »

Helaas ben ik ook slachtoffer van de praktijken zoals die bij dit onderwerp worden omschreven. Op 1 december 2009 heb ik mij aangemeld. Inmiddels is er al drie keer een ander type telefoon aangeboden, maar tot op heden heb ik geen toestel ontvangen. In de minimaal tien telefoongesprekken met Traders (?) wordt steeds weer de verwachting gewekt dat binnen een week het toestel wordt geleverd. Natuurlijk wordt wel het abonnementsgeld maandelijks afgeschreven. Merkwaardig is dat Vodafone zegt niets met deze actie te maken heeft omdat Traders een onafhankelijk marktparij zou zijn. Maar op Internet is te lezen dat Vodafone twee jaar geleden Traders heeft overgenomen. Overigens bleek mij pas bij navraag bij Vodafone dat ik geen zaken met Vodafone had gedaan maar met Traders. Naar mijn mening is Traders fors in gebreke en de stap naar oplichting is maar een heel klein stapje meer. Ik kan mij voorstellen dat de redactie van Radar dit probleem aan de kaak gaat stellen.

Tanio

mamamoesje
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2010 19:27

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door mamamoesje »

Hier ook een slachtoffer. We staan op het punt de 6e :shock: telefoon uit te zoeken, omdat de andere niet op voorraad zijn. Lees dat sommige van jullie nog een email krijgen dat de telefoon niet op voorraad is...Nou hier dat niet eens. En afgelopen woensdag werd nog gezegd dat de telefoon klaar stond voor verzending. Blijkt dus ook al niet zo te zijn bleek vandaag wel.

ArpA
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2010 13:50

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door ArpA »

Tja wat moet ik nog zeggen.
Ook ik wacht al sinds 28 Januari op een nieuwe telefoon met abbonnement.
Reacties van vodafone krijg ik niet via de e-mail. Wel wordt er altijd op genomen bij de klantendesk maar verder dan dat kom ik niet.

Diverse keren gebeld (stuk of 6 keer) en telkens andere mededelingen.
* telefoon verkeerd geleverd (prepaid ipv abbonement)
* ligt bij een andere afdeling waar geen contact mee opgenomen kan worden.
* telefoon omgewisseld voor een Samsung Star ipv de Corby
* er zijn honderden klanten die een bestelling hebben gedaan
* etc...

Wat ik wel mag doen is annuleren (wordt me zelfs aangeraden door vodafone!) :shock:
Maar ja, das me net iets te makkelijk. :evil:

bianca9
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2010 21:17

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door bianca9 »

zijn er onder jullie ook al mensen dan waar ze abbonementskosten hebben geind

mamamoesje
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2010 19:27

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door mamamoesje »

ja en deze keer weigeren ze te crediteren. Omdat wij niet de huidige aangeboden toestellen aannemen. Ze moeten eerst maar eens bewijzen dat ze uberhaupt leverbaar zijn

mamamoesje
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2010 19:27

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door mamamoesje »

:D De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Zojuist geheel onverwacht uit het niets stond een koerier voor de deur. Met telefoon...De E75. Ben er erg tevreden mee. Heeft wat stress gekost, maar goed we hebben wat. Mag ook wel na bijna 3 1/2 maand.

andre.klein
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2010 17:09

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door andre.klein »

ja ik wacht ook vanaf 9 januari 2010
het zelfde verhaal.
ik snap niet dat de ANWB zijn goede naam aanleent.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door cheesecurve »

andre.klein schreef:ja ik wacht ook vanaf 9 januari 2010
het zelfde verhaal.
ik snap niet dat de ANWB zijn goede naam aanleent.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=80422
een reactie van ANWB lijkt ook redelijk naief, het zal allemaal wel goedkomen...

bianca9
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2010 21:17

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door bianca9 »

ik heb de boel geannuleerd en hoop nu dat zemijn nummer weer naar prepaid omzetten kon ook enkele weken duren . Dus ben benieuwd in de smsjes stond dat ik vandaag afgesloten werd omdat ik niet betaald heb . Daarnaast staat er weer een nieuwe rekening klaar die ze willen innen

VodafoneANWBklacht
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2010 21:05

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door VodafoneANWBklacht »

Ook ik lijk slachtoffer geworden van deze geflopte actie van Vodafone en de ANWB.
Ik bestelde de telefoon en het bijbehorende abonnement al op 14 december vorig jaar. Ik wacht dus al bijna vier maanden.
De abonnementskosten worden wel afgeschreven.
Vorige maand heeft men mij bovendien ongevraagd overgezet op een ander, duurder abonnement. Dat laatste is natuurlijk nog het vervelendst.
Talloze telefoontjes hadden tot nu toe geen enkel resultaat. Men verbreekt de verbinding of doet de loze belofte dat het in orde komt.

Gesloten