LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wajong & muziekschool
Re: Wajong & muziekschool
Weinig te doen momenteel Even wat verloren tijd inhalen
Begrijp ik heel goed hoor
Nee, eigenlijk zeg ik dit nog verkeerd. Ik moet eigenlijk nog teveel doen, maar ik zie dit als een goeie afleiding Ben startende ondernemer en zit nog middenin de voorbereidingen. Maar ik zie even door de bomen het bosje niet meer.. ach ja, dat komt wel weer.
Ok komt wel goed met je bent in ieder geval positief ingesteld en dat is een prima eigenschap. Veel succes met je onderneming en slaap goed straks
Dank je, positief ingesteld nog wel. Vraag het me eens over een half jaar
Ook welterusten, het is weer welletjes geweest vandaag
Ook welterusten, het is weer welletjes geweest vandaag
Dat mag heus wel. onzin dat je dan ineens geschikt wordt bevonden voor werk
Stel je voor dat je wel heel goed gaat zingen en 2 weekenden met een bandje op gaat treden, kijk dan wordt het een ander verhaal. Bovendien mag je bij een WAjong uitkering best nog wat bijverdienen, zonder dat je gekort wordt.
Stel je voor dat je wel heel goed gaat zingen en 2 weekenden met een bandje op gaat treden, kijk dan wordt het een ander verhaal. Bovendien mag je bij een WAjong uitkering best nog wat bijverdienen, zonder dat je gekort wordt.
Ik zou het zingen absoluut niet melden aan het uwv. Naast dat u dit niet verplicht bent te melden, vergroot u enkel maar de kans opgeroepen te worden voor een herkeuring. Als u een keer naar de film gaat, geeft u dat ook niet aan ze door, neem ik aan?
Laatst gewijzigd door marnix op 04 apr 2010 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Natuurlijk kan UWV niet alles letterlijk controleren. Maar laten we eerlijk zijn, de controle over de normale burger wordt natuurlijk steeds en steeds meer en ik denk dan eigenlijk ook dat het UWV in feite wenst dat iedere kleine wijziging meteen braaf wordt doorgegeven, zodat zij daar misschien iets mee kan doen...
Lastig: eerlijk zijn en slapende honden wakker maken of minder eerlijk, geen slapende honden wakker maken?.. Ze hebben me ooit geleerd: eerlijk duurt het langst... ik geloof er geen hout meer van
Lastig: eerlijk zijn en slapende honden wakker maken of minder eerlijk, geen slapende honden wakker maken?.. Ze hebben me ooit geleerd: eerlijk duurt het langst... ik geloof er geen hout meer van