LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CreditForce

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
onceinatime
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2003 21:44

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door onceinatime »

tot op heden hebben ik en 2 kenissen niets meer vernomen van Creditforce nadat we uitleg gevraagd hebben en specificaties van de bedragen het gaat hier om een bedrag van 95,- en 86,- en een kleine van 15 euro. Creditforce heeft niet eens de moeite genomen om te antwoorden op onze brieven.
Mocht men alsnog reageren dan bel ik zeker met Radar.

Alvast dank.

stefan

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door stefan »

al iets gehoord? Te laat he, die mensen doen gewoon hun werk, allemaal in opdracht van, niet zo moeilijk om uit te vinden hoor.
Ken je verplichtingen!!!

barbara

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door barbara »

Jazeker wat gehoord Stefan. Al een aantal malen benaderd. Maar wat heb jij hier eigenlijk te zoeken?

Robbert
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2003 12:41

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Robbert »

Het is verdacht stil op dit forum m.b.t. de credit-force cowboys. Ik heb in ieder geval niets meer van deze klungels vernomen. Geen euro betaald, en ben dit zeker ook nooit van plan geweest. Die boodschap is blijkbaar goed overgekomen. Ik hoop dat er niet te veel mensen ingetrapt zijn en toch betaald hebben. En zo ja, dan is dit een wijze les geweest.

onceinatime
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2003 21:44

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door onceinatime »

Wij ook niet

Gast

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Gast »

voor mij hoeft het ook niet meer.

Gast

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Gast »

Hebben ze eigenlijk ooit iets gedaan met dit onderwerp?????? :D

Gesloten