LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AXA verzekering reageert niet

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
TOETS

AXA verzekering reageert niet

Ongelezen bericht door TOETS »

Mijn AXA. Brand, glasschade & GEZINSverzekering reageert niet op mijn aangetekende aangiften?? Hoe kan ik hen dwingen hun polis na te komen?

Pindakaaspotje

Re: AXA verzekering reageert niet

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Je kunt natuurlijk naar de geschillencommissie. Al zou ik dan alles iets beter op papier zetten dan de onduidelijke posts die je op dit forum plaatst (en da doel ik vooral op je andere topics). het valt me wel op dat je met heel veel organisaties problemen hebt..

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Heb je de verzekering rechtstreeks afgesloten of via een tussenpersoon? Volgens mij werkt Axa in het algemeen via tussenpersonen, dus lijkt mij de tussenpersoon degene om contact mee op te nemen.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Axa is overgenomen door Reaal Verzekeringen, welke onderdeel is van de SNS-bank.

Op de site van reaal, kun je de telefoonnummers van de tussenpersonen, en telefoonnummers van Reaal vinden voor spoedherstellingen.

Het lijkt me sterk dat je op deze manier niet een normale schade-melding kan initeren.

Aangezien je het over aangetekende brieven hebt, denk ik dat je dit stadium al lang voorbij bent en dat Axa je schade heeft afgewezen.
Als je vindt dat je in je recht staat kun je naar de rechtbank stappen

TOETS

Dat is het grootste probleem, de schade werd nooit afgewezen, ook mag men nooit aangifte doen bij de agent, Naar de rechtbank maar dan en gaandeweg betalen ze uw vrij gekozen advocaat niet meer die zich tegen u keert, vervolgens krijgt men een collega rechter die u dan wettelijk oplicht. Hoe dekking bekomen zonder méérschade ? Alvast bedankt!

seagoing racer2

Beste
Dat is het grootste probleem, de schade werd nooit afgewezen, ook mag men nooit aangifte doen bij de agent
Begin dan eens met je agent om de telefoonnummers te vragen waar je de schade kan indienen.
Het lijkt me sterk dat je geen reactie kunt krijgen van Axa

TOETS

AXA geeft géén gehoor.
Dus dringen ze aan om een rechtzaak waarbij AXA ,bestuur-,zit- pennngmeesters ook de rechters leveren met tenslotte Rechts Premie Vergoedingen door mij extra te betalen aan weerspannige AXA verzekeringen.ref, zie Luik de overheid keurde slecht en iedereen moet nu een verzelkering nemen , dubbel opgelicht?

gtp

Ongelezen bericht door gtp »

Toets, wat een rare, onduidelijke en warrige topic of lig dit aan mij?

seagoing racer2

Beste Gtp,

Het ligt niet aan jou... :mrgreen:

gtp

Ongelezen bericht door gtp »

SR2 dank je, misschien komt er nog iets werkelijks, in ieder geval wat duidelijkheid en als we niets meer hierover lezen dan denk ik dat het gewoon kul is.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wanneer je de andere topics van TOETS leest zie je dat het allemaal wartaal is.

Gesloten