LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dreft Active Care gel 1 fles voor 18 wasbeurten???

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jenteromy
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 okt 2006 21:58

Dreft Active Care gel 1 fles voor 18 wasbeurten???

Ongelezen bericht door jenteromy »

Ik ben sinds twee maanden gebruikster van de nieuwe wasgel
Dreft Active Care :wink:
Een heel fijne wasgel; ik ben zeer tevreden en gebruik niet anders meer
Noem me een neuroot, maar na 1 fles had ik een sterk vermoeden dat er niet, zoals vermeld, 18 wasbeurten uit gehaald waren, maar minder
Ik ben dit nu drie flessen (3x=scheepsrecht) lang gaan turven, heb goed opgelet
met doseren maar ik kom echt niet verder dan maar 14 wasbeurten per fles.
Dit is al 16 wasbeurten die ik eigenlijk 'mis' en dat is dus al 1 nieuwe fles. :evil:

Wat me dus irriteert is eigenlijk de pure misleiding van het aantal weergegeven wasbeurten.
Ik was al 20 jaar zelfstandig en weet echt wel hoe dat allemaal moet, dus aub geen opmerkingen daarover....

Iemand hier ervaring mee en eventueel weet hoe ik dit ergens kenbaar kan maken? :?:

Miranda63
Berichten: 109
Lid geworden op: 28 nov 2009 13:00

Re: Dreft Active Care gel 1 fles voor 18 wasbeurten???

Ongelezen bericht door Miranda63 »

volgens mij is het zo dat op de fles de maximaal te halen wasbeurten vermeld word, maar die gelden dan voor de zachtste water hardheid en licht bevuild wasgoed :mrgreen:

hoe viezer dus de was en hoe harder het water hoe minder je ermee kan wassen...

Amyl
Berichten: 356
Lid geworden op: 29 dec 2009 15:21

Re: Dreft Active Care gel 1 fles voor 18 wasbeurten???

Ongelezen bericht door Amyl »

Ja ze doen daarvoor grote steekproeven, ik geloof dat 95% dan zoveel wasbeurten met een fles moet kunnen halen. Heb je wel netjes een theelepeltje afgenomen? :lol:

Bovendien gaat dit vooral om de gemiddelde vaatgrootte... misschien heb je grotere pannen?

Miranda63
Berichten: 109
Lid geworden op: 28 nov 2009 13:00

Re: Dreft Active Care gel 1 fles voor 18 wasbeurten???

Ongelezen bericht door Miranda63 »

Amyl schreef:Ja ze doen daarvoor grote steekproeven, ik geloof dat 95% dan zoveel wasbeurten met een fles moet kunnen halen. Heb je wel netjes een theelepeltje afgenomen? :lol:

Bovendien gaat dit vooral om de gemiddelde vaatgrootte... misschien heb je grotere pannen?
nou ik denk dat de wasmachine niet blij zal zijn als je de vaat er in doet :lol:

WilWil
Berichten: 279
Lid geworden op: 26 dec 2009 14:08

Re: Dreft Active Care gel 1 fles voor 18 wasbeurten???

Ongelezen bericht door WilWil »

Ik ken het product niet, maar ik begrijp dat het een zelf te doseren gel is.

Wist je dat je van alle schoonmaakmiddelen, dus ook deze gel, rustig de helft kunt gebruiken van wat fabrikanten opgeven? Frabrikanten willen dat een product zo speodig moeglijk op is, is immers goed voor hun portemonnee.

Gesloten