Goedendag
Ik ben van plan om een auto te kopen bij autobedrijf john van den berg.
Ik lees hier verontrustende berichten klopt dit met onderstaand tel nr en adres?
(ik lees oplichting mbt apk, opdrachten die niet worden uitgevoerd enz enz)
Prinsenweide 10
7317 BB Apeldoorn
TEL 0644161202
Ik hoor graag van jullie
mail adres is [email protected]
Gr kris
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Autobedrijf John van den berg in apeldoorn
Re: Autobedrijf John van den berg in apeldoorn
Oplichting mbt apk is aan de orde aan de dag, bij zoveel bedrijven. Ik ken dit bedrijf niet. Wat je het beste kunt doen is iemand met verstand meenemen, ook al heb je zelf veel verstand van auto's. 4 ogen zien nog altijd meer als 2. Maak altijd een proefrit en rij met de auto naar een rustige plek waar je de auto rustig kunt controleren. En verborgen verbreken.. tja, dat heb je met tweedehands auto's. Dit risico loop je altijd.
-
http://www.vw-club.nl/index.php?page=t&id=5943
Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al gevonden.
Ken het bedrijf niet, dus kan er verder niks over vertellen.
Maar "google is your friend"
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ga kijken, neem iemand mee die verstand van auto's heeft, ga op je erste gevoel af, laat je roze bril thuis, beslis niet meteen maar neem de tijd, laat je niet opjagen, vraag de onderhoudsboekjes ter inzage,
als het een import is: extra voorzichtigheid !! Bel naar het laatste (buitenlandse) bedrijf die op de stempel in het boekje staat. Vette kans dat het bedrijf niet bestaat.
Je kunt je geld maar 1x uitgeven, doe dat voor een auto waar je een goed gevoel bij hebt.
v.d.Heyden
Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al gevonden.
Ken het bedrijf niet, dus kan er verder niks over vertellen.
Maar "google is your friend"
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ga kijken, neem iemand mee die verstand van auto's heeft, ga op je erste gevoel af, laat je roze bril thuis, beslis niet meteen maar neem de tijd, laat je niet opjagen, vraag de onderhoudsboekjes ter inzage,
als het een import is: extra voorzichtigheid !! Bel naar het laatste (buitenlandse) bedrijf die op de stempel in het boekje staat. Vette kans dat het bedrijf niet bestaat.
Je kunt je geld maar 1x uitgeven, doe dat voor een auto waar je een goed gevoel bij hebt.
v.d.Heyden
-
kort maar krachtig:
NIET DOEN!!!!!!
zie ook mijn voorgaande berichten in topics..
Ga gewoon ergens een andere auto kopen, het bedrijf is niet voor niks zovaak genoemd.
NIET DOEN!!!!!!
zie ook mijn voorgaande berichten in topics..
Ga gewoon ergens een andere auto kopen, het bedrijf is niet voor niks zovaak genoemd.