Wij hebben een tijdje mee gelift op een abonnement van de vorige bewoners en deze ook altijd betaald (Kanaal digitaal.) Dit kaartje bleek nog op naam te staan van een vorige bewoner die in middels al 6 jaar is overleden. Alle huurders na zijn overlijden hebben op dit kaartje mee gelift. Nooit geen probleem. Toen bleek dat wij een nieuw kastje nodig hadden, hebben we meteen bij K.D. een abonnement op onze eigen naam afgesloten. Telefoonisch hebben we door gegeven dat we een nieuw abonnement hadden afgesloten, en of ze die van de overleden meneer stop wilde zetten. Dit was geen probleem. Vervolgens kregen we iedere keer een acceptgiro op naam van de overleden man, die we niet hebben betaald, we hadden toch ons eigen abonnement! Tientallen keren contact gehad met K.D. om de situatie uit te leggen dat deze beste meneer niet meer leefde ect.ect. Iedere keer beloofde ze deze beste meneer die wij overgens niet eens kennen uit hun systeem te halen. Maar dat is dus tot op heden niet waar gemaakt. Nu hebben we een brief gekregen van het incasso bureau dat wij de erfgenamen zijn van deze beste meneer en het opendstaande bedrag moeten betalen, of een overlijdens akte moeten opsturen.
Gebeld met het inc b. en uitgelegt dat we deze beste meneer nooit hebben gekent en geen erfgenamen zijn... ze zouden er een aantekening van maken en naar kanaal digitaal sturen. Alles is telefonisch gegaan dus weinig bewijs stukken, maar Kanaal Digitaal kan toch geen geld van ons eisen wat op naam staat van een man die is overleden en die wij nooit gekent hebben ???? Wel grappig dat deze man nog zo lang blijft voort leven....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kanaal Digitaal laat mensen weer tot leven komen...
Re: Kanaal Digitaal laat mensen weer tot leven komen...
Het lijkt me dat het vragen om moeilijkheden is als men een abonnement betaalt van iemand die is overleden, en dit dan na 6 jaar wil corrigeren.Wij hebben een tijdje mee gelift op een abonnement van de vorige bewoners en deze ook altijd betaald (Kanaal digitaal.) Dit kaartje bleek nog op naam te staan van een vorige bewoner die in middels al 6 jaar is overleden. Alle huurders na zijn overlijden hebben op dit kaartje mee gelift. Nooit geen probleem.
Zoiets wil je dan telefonisch oplossenAlles is telefonisch gegaan dus weinig bewijs stukken, maar Kanaal Digitaal kan toch geen geld van ons eisen wat op naam staat van een man die is overleden en die wij nooit gekent hebben ????
En van iemand die je nooit hebt gekend ga je 6 jaar lang het abonnement betalen
Wat denk je dat zo'n medewerker zal denken, als je mededeelt dat je abonnement hebt betaald van iemand die reeds 6 jaar overleden is, en dat je dat met 1 telefoontje wil rechtzetten
Daar kan je moeilijk Canal Digitaal de schuld van geven, het lijkt me dat in deze de titel van het topic ook niet geheel correct is.Wel grappig dat deze man nog zo lang blijft voort leven....