LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
hco
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2010 21:56

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door hco »

Beste lianne,

Ik zojuist weer een mailtje met bestelnummer verstuurd, ik ben benieuwd!

Groet HCO

hco
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2010 21:56

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door hco »

Nog even om dit af te sluiten, na een hele berg mailtjes, nooit meer iets gehoord!
Je mail wordt binnen 2 dagen beantwoord, echt niet!
Bij de product kluis staat nog steeds in "behandeling".
Ik heb toen de uk versie van office besteld (dvd dus niet de download versie), had graag de nl versie gehad maar die had ik al besteld (de nooit geleverde download versie) en je mag het product maar 1 keer bestellen.
En eerlijk is eerlijk binnen 3 dagen in huis, moest bij microsoft wel even nl update bestellen voor 30 euries (office was 18,95), maar de boel werk weer.
Conclusie, bestel nooit een download versie (zeker niet van een duur product), want als er iets mis gaat heb je mooi pech, je kan op geen enkele manier ik contact komen met surfspot en ze reageren niet op je mail.
Als het mis gaat heb je dus vette pech en als het goed gaat software voor een lage prijs.

surfspot bedankt,
HCO

SURFspot
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2010 14:34

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot »

Beste HCO,

We vinden het vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met SURFspot.nl.
De mails worden echter wel binnen 2 werkdagen beantwoordt.

Ik wil je adviseren om een mail te sturen naar [email protected], wellicht komt deze mail wel aan.
We zullen dan nagaan waar het is mis gelopen met je download bestelling en het geld wat je ervoor betaald hebt terug storten, mits er dus nog geen gebruik van is gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Lianne

SURFspot.nl - Klantenservice

hco
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2010 21:56

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door hco »

Heb het geld van mijn bestelling terug ontvangen, volgens surfspot ben ik slachtoffer van een storing geweest.
Jammer dat het op deze manier moest maar gelukkig is alles nu goed afgehandeld

Lianne bedankt!
HCO

blijle10
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2010 11:57

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door blijle10 »

Beste allen,

Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan. Ik zie dat het eerste bericht stamt uit feb 2009 en sindsdien is er helemaal niks veranderd. Je kan dit bedrijf niet telefonisch bereiken, wat ik een zeer vreemde zaak vind. Een Nederlands bedrijf dat producten verkoopt voor het onderwijs MOET telefonisch gewoon bereikbaar zijn.

Ik heb op 6-10-2010 om 10:05 een product gekocht bij surfspot. De levertijd was 2 werkdagen. Mooi dacht ik want het heb snel nodig voor mijn opleiding. Na twee dagen nog geen verzendbericht. Ik heb maar eens even gebeld met surfdiensten.nl, waaronder deze site valt. De mevrouw vertelde mij dat ze me niet kon helpen hiermee maar kon haar wel mailen! Dus via mail kan ik haar wel bereiken maar telefonisch niet? Ik vind het een slechte zaak dat ik niet geinformeerd word over een langer levertermijn. Heel slecht dat ze zo omgaan met klanten.

Ik heb de heer Goedhart gemaild maar na 24 uur nog geen antwoord ontvangen. Misschien maar eens goed als Radar dit in zijn programma gaat behandelen. Het is een bedrijf dat samenwerkt met het onderwijs. En dan bedoel ik niet kleine scholen maar de grootse universiteiten die er zijn.

Schaam je surfspot.nl!

FBook
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2010 23:59

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door FBook »

:D Al tegenwicht voor alle klagers op deze site, kan ik melden de afgelopen 7 jaar 32 Surfspot-producten te hebben gekocht, wat allemaal vlekkeloos verlopen is! Surfspot is een grote organisatie, en het kan niet anders dan dat het af en toe misgaat, maar neem maar aan dat het merendeel van alle Surfspot-afnemers positief is. Dan kan ook niet anders, want Surfspot stelt haar afnemers - die allemaal aan de onderwijs sector gelieerd zijn - in staat zeer goedkoop producten te bestellen (dat vergeten de klagers vaak te vermelden).
Mijn laatste ervaring was een paar weken geleden, toen ik erachter kwam dat ik een product had besteld, waar inmiddels een nieuwe versie beschikbaar van was. Na een mailtje, kwam al snel de toezegging van Surfspot dat ik mijn geld terugkreeg (na retournering), en inmiddels heb ik de nieuwste versie besteld. Zoals gewoonlijk ga ik uit van een levertijd van 1-2 dagen!
Wout :D

blijle10
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2010 11:57

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door blijle10 »

We zijn inmiddels bij werkdag 6 en nog steeds geen producten ontvangen. Nog steeds geen reply gekregen op mijn mail naar de heer Goedhart. Surfspot.nl snapt het nog steeds niet. Tuurlijk gaat er wel eens wat mis, maar dan moet er wel wat gedaan worden als men aan de bel trekt. Dat gebeurt nu niet! Surfspot is op dit moment totaal onbereikbaar. Ik heb al de voicemail van de heer Goedhart ingesproken maar nog steeds geen antwoord. Ik overweeg stappen naar instanties. Ik ga in ieder geval contact opnemen met mijn school om surfspot hierover aan te gaan spreken. Als ik komende week geen oplossing van Surfspot krijg aangeboden maak ik mijn gang naar het hoofdkantoor. Dan maar op die manier.

Surfspot bedankt!

Wordt vervolgd!

SURFspot
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2010 14:34

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot »

Beste Blijle10,

Het bevreemd me te horen dat je een mail hebt gestuurd aan [email protected], welke volgens jou na 6 dagen nog niet beantwoord is.
Elke mail die binnen komt via [email protected], wordt binnen 2 werkdagen behandeld.

SURFspot.nl heeft geen telefonische klantenservice en daarom vernemen we graag welk nummer jij gebeld hebt en van wie je dit nummer hebt gekregen.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om de mails die je verzonden zou hebben, nogmaals te versturen naar [email protected] zodat ik na kan gaan wat er mis is gegaan met jouw mails. Graag het bestelnummer van je bestelling vermelden in de mail, zodat ik gelijk de bestelling kan inzien.

Met vriendelijke groet,

Lianne van Engelen

SURFspot.nl - Klantenservice

blijle10
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2010 11:57

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door blijle10 »

Beste,

Inmiddels heb ik dan eindelijk het product mogen ontvangen. Na 11 dagen en zonder fatsoenlijk te zijn geinformeerd over mijn status. Ik moest 5 keer ZEUREN om er iets aan te doen. De 4e keer werd er geinformeerd bij de leverancier. Ik heb hier overigens nooit een antwoord op gehad.

Maar, ik moet blij zijn mijn product te hebben ontvangen. Bedankt surfspot.nl! Na drie bedrijven te hebben gesproken: surfspot.nl, surfdiensten.nl en slim.nl. Een flinke soep van bedrijven.

In ieder geval denk ik volgende keer wel twee keer na voordat ik iets bestel bij surfspot.nl.

Elroy1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2010 08:56

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Elroy1990 »

ik heb mijn product ook nog niet binnen die 8 dagen geleden besteld is.. heb gister een mail gestuurd naar de info mail van surfspot.. hoop dat ze binnenkort reageren want ik kan nu geen powerpoint presentaties voorbereiden voor mijn leerlingen...
weet iemand hoe dit een beetje in zijn werk gaat? ik heb 60 euro betaald ongeveer en hoop niet dat het voor niks was?!

Het is natuurlijk vervelend dat ik het niet binnen de vermelde tijd binnen heb gehad.
Ik hoop dat iemand van SURFspot dit leest en mij kan helpen.
Ik ben niet boos en zal zo ook niet reageren:)

groetjes,

Elroy van Dam
Docent maatschappijleer Christelijk lyceum Delft
student maatschappijleer 2de jaar HRO

SymenGT
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2010 09:03

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SymenGT »

Ik loop nu al ruim 2 maanden met een probleem bij Surfspot.

Ik heb de Adobe Master Collection gekocht voor 1 jaar (sl) a 117 euro. Ik heb dit pakket nodig omdat hier als enige Premiere Pro en After Effects bij zitten.

Nu werkt Premiere Pro en After Effects CS5 alleen op windows 64 bit. En ik zit hier met 32 bit dit ging dus niet werken. Op de DVD's staat ook een CS4 versie van Premiere Pro en After Effects hiervoor moet je de CS4 serial gebruiker die er volgens Adobe bij moet zitten, maar ik heb alleen een serial voor CS5 en Adobe Reader 9 Pro. Dus deze CS4 kan ik niet installeren.

Ik heb met Adobe gebeld en ze geven aan dat bij mijn aankoop vijf serials moesten zitten en geen twee. Maar omdat ik het pakket bij Surfspot heb gekocht ik het met hen moest oplossen. Maar een oplossing was volgens Adobe geen probleem.
Ik heb surfspot hier meerdere malen over gemaild en steeds wordt er gezegd dat Adobe nog geen oplossing aangedragen heeft. Ook de claim dat er binnen twee dagen wordt gereageerd ik heb het idee dat ik hier genegeerd wordt omdat ik vaak helemaal geen reactie krijg. Na een extra vraag hierover te stellen op het openbare Twitter komen ze ineens wel met een reactie.
Ik begin hier toch wel over te twijfelen of Surfspot wel voldoende moeite doet want we zijn nu ruim twee maanden verder en ik heb mijn product niet goed en volledig kunnen gebruiken.

ivdalen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:26

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door ivdalen »

Surfspot klantenservice is nog steeds erg slecht bereikbaar, en traag in service.
Ik heb 6 weken gelden een officepakket gekocht, en bij installatie wordt de productkey niet herkent. Volgens de afdeling automatisering in het ziekenhuis waar ik stage loop, horen de CD's van het pakket niet bij elkaar, omdat de nummers op de verpakking niet met elkaar overeenkomen. Ik ben al weken aan het mailen, krijg soms geen antwoord, soms wel, maar dan na ruim een week. In het antwoord wordt altijd een wedervraag gesteld, ik antwoord dezelfde dag terug, en dan moet ik hopen dat ik binnen twee weken weer iets van Surfspot hoor. Inmiddels heb ik nu al 6 weken een kakelverse computer zonder Office..... Lastig werken hoor! :x

SURFspot.nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:03

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot.nl »

Beste ivdalen,

Mocht het door jou gemelde nog niet naar jouw tevredenheid opgelost zijn, vernemen wij dat uiteraard graag van je.

Je kunt hiervoor direct contact met mij opnemen via e-mailadres carl.goedhart at surfdiensten.nl zodat wij hopelijk jou alsnog van dienst kunnen zijn.

Overigens geldt dit ook voor de andere plaatsers van berichten alhier, tevens staan wij altijd open voor opmerkingen over of suggesties voor SURFspot.nl.

Met vriendelijke groet,

Carl Goedhart
Shop Manager SURFspot.nl

Gloeilamp
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2011 18:45

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Gloeilamp »

Geachte meneer Goedhart,

Ook ik heb u benaderd via de email, want ook ik sta ondertussen 10 dagen te wachten op SPSS UK 18 waar enige spoed achter zit.

Hopelijk verwacht ik de Cd-rom overmorgen thuis.

Als toekomstplan zou ik het erg waarderen wanneer er een telefooncentrale zou komen, want dit vind ik geen service. Wel reclame maken voor een levertijd van 2 dagen en dat emails beantwoord worden binnen 2 dagen, maar het wordt niet uitgevoerd.

SURFspot.nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:03

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot.nl »

Beste Gloeilamp,

Helaas is het door jou bestelde IBM SPSS Statistics 18 momenteel niet op voorraad, het product zal je uiterlijk komende donderdag (29 september) per post toegezonden worden.

Wij danken je voor je suggestie aangaande het telefonisch bereikbaar zijn van SURFspot.nl, wij zullen namelijk medio november een onderzoek gaan doen onder onze klanten voor wat betreft de wensen om contact te hebben met SURFspot.nl, dit zou bijvoorbeeld ook via een chat applicatie kunnen.

Met vriendelijke groet,

Carl Goedhart
Shop Manager SURFspot.nl
Gloeilamp schreef:Geachte meneer Goedhart,

Ook ik heb u benaderd via de email, want ook ik sta ondertussen 10 dagen te wachten op SPSS UK 18 waar enige spoed achter zit.

Hopelijk verwacht ik de Cd-rom overmorgen thuis.

Als toekomstplan zou ik het erg waarderen wanneer er een telefooncentrale zou komen, want dit vind ik geen service. Wel reclame maken voor een levertijd van 2 dagen en dat emails beantwoord worden binnen 2 dagen, maar het wordt niet uitgevoerd.

Gloeilamp
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2011 18:45

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Gloeilamp »

Ondertussen is de Cd-rom aangekomen en is de installatie succesvol verlopen. Nog een tip naar Surfspot toe: geef direct bij de bestelling (of product) aan dat het artikel niet leverbaar is. Als ik het van te voren had geweten dan had ik daar rekening mee kunnen houden en waren deze berichten helemaal niet nodig geweest.

Daarnaast blijf ik er wel bij dat ik de service, het emailverkeer, slecht vond gaan. Pas wanneer ik via deze weg contact heb proberen te krijgen, kreeg ik eindelijk respons en dat zou niet mogen.

SURFspot.nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:03

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door SURFspot.nl »

Beste Gloeilamp,

Wij zijn blij te vernemen dat je het product inmiddels ontvangen hebt en wensen je veel plezier toe met de software.

Overigens kun je altijd de status van een geplaatste bestelling opvragen door in te loggen op SURFspot.nl en te kiezen voor de optie 'Bestelstatus' rechts bovenaan het scherm.
Daarnaast kun je er voor kiezen (dit kun je tijdens het plaatsen van een bestelling aangeven) bij iedere statusovergang van een bestelling (bijvoorbeeld van 'Nieuw' naar 'Betaling ontvangen') een e-mail te ontvangen zodat je altijd ook langs deze weg op de hoogte bent van de status van je bestelling.

Omdat het momenteel een piektijd is voor SURFspot.nl hebben wij helaas niet zo snel op je bericht gereageerd als wij zouden willen, wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Met vriendelijke groet,

Carl Goedhart
Shop Manager SURFspot.nl



Gloeilamp schreef:Ondertussen is de Cd-rom aangekomen en is de installatie succesvol verlopen. Nog een tip naar Surfspot toe: geef direct bij de bestelling (of product) aan dat het artikel niet leverbaar is. Als ik het van te voren had geweten dan had ik daar rekening mee kunnen houden en waren deze berichten helemaal niet nodig geweest.

Daarnaast blijf ik er wel bij dat ik de service, het emailverkeer, slecht vond gaan. Pas wanneer ik via deze weg contact heb proberen te krijgen, kreeg ik eindelijk respons en dat zou niet mogen.

Isobelise
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2011 12:56

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Isobelise »

Ik dacht dat ik al lang aan het wachten was...
nu ik dit alles lees valt dat wel mee, maar ik krijg nu ook geen bericht meer terug.
De foutmelding die ik doorstuurde over mijn windows 7 download, werd gewoon genegeerd en binnen (jawel) 2 dagen had ik dat eerste antwoord. Mevrouw zo moet u het downloaden. Nogal vervelend aangezien ik al had gemeld dat ik niks fout deed en de download gewoon zijn ding probeerde te doen, bij het uitpakken IN de manager gaat het mis.. niet door iets dat ik doe!
Nu ben ik weer een week aan het wachten op antwoord, ik waardeer het sowieso niet echt dat ik als een dom wicht behandeld wordt. Ik heb in de laatste mail gevraagd of ik mijn geld terug mag Of dat ze als service de dvd versie sturen.
Ben benieuwd.
Overigens las ik hier ook dat ik direct na de bestelling een email met link en serial had moeten krijgen, nooit gehad ik heb die info van de bestelstatus site afgeplukt.
Voor een bedrijf dat zoveel contracten heeft met universiteiten en andere goed connecties vind ik het schandalig hoe er met de klant wordt omgegaan.
Maar ach we zijn toch maar studenten he...

*edit* Ik kan overigens ook al dagen niet meer fatsoenlijk inloggen bij surfspot, nog steeds storing, of piekdagen?

BenjaminBartholomé
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2012 10:25

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door BenjaminBartholomé »

In drie-voud aangeleverd.
Per forum van tros.
Per Mail: [email protected]
Per Mail: [email protected]

Beste carl goedhart,

Via het klachtenforum van de tros radar ben ik aan uw emailadres gekomen. Erg toch dat een klant HIER terecht moet komen om aan informatie over surfspot te komen.
Ik vind de klantenservice gewoon ronduit belachelijk als je het al klantenservice kan noemen. Ik zal ook iedereen afraden voortaan iets te bestellen bij surfspot. Ik ben echt zwaar teleurgesteld in uw hele bedrijf.
Het probleem:

Friday, November 11, 2011 8:48 AM ( 2 maanden geleden), heb ik aangekaart dat ik een foute versie van windows 7 besteld heb.
Destijds heb ik een mail gestuurd dat ik de cd wil retourneren. Dat heb ik gedaan.
Vervolgens ben ik anderhalve maand aan het wachten op MIJN centen.
Ik stuur vervolgens weer mails zie onderstaande. Waarbij de reacties 0 of nihil zijn.
Uw responstijd van 2 dagen is zwaar overdreven noem het eerder 2 weken.
Ik zal nogmaals mijn rekeningnummer vermelden waar het bedrag 56,50 naar toe moet.

Ik ben netjes genoeg gebleven en heb geduld genoeg gehad. Maar ik heb *********** toch geen boompje en ben al helemaal geen bank.
Het moge duidelijk zijn dat ik echt enorm kwaad ben. Ik hoop dat ik binnen uw termijn van 2 dagen een reactie mag ontvangen, gebeurt dit niet dan ga ik juridische stappen ondernemen.
Ik hoop dat alles een misverstand is en dat het zover niet hoeft te komen.

Met vriendelijke groeten,

Benjamin Bartholomé
Student Rechten

We zullen zien OF er gereageerd gaat worden.

Noushka
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2012 13:40

Re: SURFSPOT.nl Klantenservice onbereikbaar: wat nu?

Ongelezen bericht door Noushka »

Beste Surfspot,

Ik raad jullie zeer aan om een telefonische klantenservice op te zetten, ik kan al drie dagen weer niet goed inloggen op jullie site. Uiteindelijk mijn bestelling geplaats, doet Ideal het niet. Tenminste bij de bank wel, maar jullie link werkt niet. Vervolgens ging ik op zoek naar een telefoonnummer op google en wat ik hier dan allemaal lees dan ben ik blij dat ik nog niet betaald heb!

Ik zou zeggen veel succes met uw onderneming maar ik ben geen klant meer!

Met vriendelijke groet,
Noushka

Gesloten