LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterechte factuur van Telfort mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
renedegans
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2010 23:30

Onterechte factuur van Telfort mobiel

Ongelezen bericht door renedegans »

Ik kreeg van Februari 2010 een factuur herinnering op mijn telefoon dat ik een factuur open heb staan van schrik niet 2790,00 euro.
Ik viel van mijn stoel!!!
Ik gebeld naar telfort krijg klantenservice aan de lijn "ik zie het meneer het klopt inderdaad niet er is verschillende keren 11 seconden naar een buitenlands nummer gebeld, dit klopt niet want dan kom je niet eens in een menu ik zal doorgeven dat uw factuur gecrediteerd wordt" afin, ik blij, maar na drie dagen was mijn telefoon geblokkerd ik belde naar hun op met een ander telefoon iemand van klantenservice zei dat ik de factuur toch moet betalen schijnt naar een buitenlands nummer gebeld te zijn. Ik bel geen service nummers en ik ken niemand uit het buitenland, ik zei dus ook ik ga deze factuur niet betalen, dit heb ik niet verbeld. De reactie klantenservice dan wordt u geblokkeerd definitief of u kunt een betaalafspraak maken ik zei ik wil die mensen spreken die dit dus uitgezocht hadden nou dat kon niet, alleen per email wat slecht zeg. Dus ik email gestuurd verschillende keren tot op heden nog geen reactie gehad.
Ik heb nu een zaak tegen telfort lopen wat moet ik hier nu mee?

normaal maandelijks verbruik was rond de 50 a 60 euro per maand.

graag eventueel reactie's


vr gr rene

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Ongelezen bericht door berndv »

Tja, ben bang dat je in dit geval zelf zou moeten aantonen dat je zelf niet naar het buitenland gebeld hebt. Helaas is dat de procedure bij veel providers. Zij tonen aan door middel van de factuur wat zij als gebruik van de simkaart geregistreerd hebben, als u vind dat dat niet klopt, moet u het tegendeel bewijzen.

renedegans
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2010 23:30

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Ongelezen bericht door renedegans »

ik heb nu voorgelegd aan de geschillencomissie ik sta in mijn recht en dat zullen ze weten ook welke gek gaat er nou 2 weken achter elkaar van s'morgens vroeg tot snacht achter elkaar naar hetzelfde nummer bellen gemiddeld 3x per minuut slaat helemaal nergens op triest dat je het zo moet spelen van zulke bedrijven verwacht je toch wel wat anders ze hebben in ieder geval niet het licht uitgevonden.

kafris
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 apr 2010 09:35

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Ongelezen bericht door kafris »

Ik denk dat dit het beleid is van telfort .
Ook ik kreeg eind januari een nota van Vesting Finance inkasso of ik even €500.00 wil betalen Telfort heeft mijn contract beeindigd zonder mij daarvan ijn kennis te stellen en het direkt uit handen te geven aan een agresief incassoburo.
Telfoert weigerd met mij te praten en het incassoburo gooit de hoorn erop en enkel en alleen omdat telfort fouten maakt.
Ik heb mijn klacht gemeld bij de klachtencommisie en zou dan binnne 4 weken bericht moeten krijgen heb dit ook het incasso buro gemeld en die zeggen daar doet Telfort niets mee , nou dan hebben ze mooie alg voorwaarden die niet deugen. :x

Nynhyr
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 sep 2009 08:43

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Ongelezen bericht door Nynhyr »

Laat het voorkomen! Laat het incassoburo haar dreigementen waar maken! Een rechter heeft wel oor en zal naar waarheid oordelen, als jij van mening bent dat je gelijk heb en je aan je verplichtingen heb voldaan en heb daar ook de nodige documenten van dan wacht je de oproep af. Maar Vesting Finance is niet zo'n organisatie want deze laat niets voorkomen. Deze dreigen alleen maar!!!! Rekenen dubbele incassokosten en brengen daarbij ook verzonnenkosten als registratie/administratie kosten in rekening. Mocht het ooit voorkomen zal een rechter deze kosten als eerste afwijzen. Vesting Finance zal het nooit zover komen omdat ze terdegen weten daar niet gelijk in te krijgen! Wees niet bang! Ga net als zovele de strijd aan met dat clubje uit Almere!

John Jansen

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@renedegans

Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer aan mij kenbaar maken.

Daphne

HTCHero
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2010 19:14

Re: Onterechte factuur van Telfort mobiel

Ongelezen bericht door HTCHero »

Rene de Gans ik kan je feliciteren! Ik heb voor februari en maart in totaal voor 4500 euro (!) aan internetverbruik staan. Jij kunt nog zien dat er telefoonnummers zijn gebeld continu. Bij internetverbruik staat aantal MB's en het bedrag.

Bij mij willen ze de boel niet specificeren, niet nagaan wat er aan de hand is enz. Onder het mom van onze systemen kloppen altijd en in het contract staat dat jij verantwoordelijk bent voor alles zit er niets anders op: BETALEN AUB.

Ik kan dat internetverbruik nooit hebben gedaan!

Gesloten