LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort weigerd fout in te zien

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kafris
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 apr 2010 09:35

Telfort weigerd fout in te zien

Ongelezen bericht door kafris »

eind januari krijg ik een nota van Vesting Finance of ik even €526.00 aan telfort wil betalen. Ik val van mijn stoel ik denk HUH :?: dat kan helemaal niet.
Ik bel Vesting Finance die zegt u moet Telfort bellen.
Ik bel telfort (lekker duur :evil: ) krijg een telefoniste aan de lijn die kijkt het na en zegt u heeft sept '09 niet betaald, ik zeg dat heb ik wel heb het op de bankafschrift staan , ze blijft dit echter volhouden div keren gaat ze het na vragen en moet ik lang wachten :x . Wat blijkt nu ik heb wel betaald maar Telfort heeft dit pas in januari 2010 terug gevonden en dichtgeboekt doordat Telfort dat nu pas heeft terug gevonden hadden ze mij in november 2009 afgesloten en de kosten van die afsluiting bij mijn maand nota gedaan in dec 2009 doordat die nota hoger was als mijn normale maandnota kon Telfort dit bedrag niet afschrijven , Mevr v Telfort zegt u heeft een SMS gehad van telfort dat de nota niet kon worden afgeschreven ik zeg nee hoor ik heb niks gehad want jullie hebben mijn telefoon afgesloten.Als ik een mail of een accept had gehad zou ik gewoon mijn maandbedrag betaald hebben zonder de afsluitkosten van nov uiteraard want die nota had ik betaald, ik hoef niet te lijden dat telfort iets niet kan terug vinden.Ik HAD BETAALD !!!!!! Ik heb overal bewijzen van !!
Nu heeft Telfort ook mijn contract beeindigd zonder mij dit mede te delen en ik zo ineens die nota's kreeg van het agresieve incasso buro die zegt mij Wij hebben met telfort gesproken en u moet betalen , het feit dat ik een klacht heb gestuurd en tot die tijd het incassoburo moet wachten zegt men doodleuk Telfort doet daar niets mee.

Wie zijn rekeningen niet betaalt, krijgt meestal eerst een paar aanmaningsbrieven. Sommige mensen reageren daar niet op. De schuldeiser kan dan een incassobureau inschakelen. Ik heb nooit een aanmaning o.i.d gehad alleen gelijk een incassoburo.

Ik ga nu alles opzeggen wat met Telfort heeft te maken ben die echt zat ben jaren lang klant geweest en dan mij zo weg zetten zonder eniog normaal gesprek aan te knopen en zo over de klanten te praten achter hun rug om heel erg laag is dat. :evil: :evil:

Als Telfrot zijn administratie op peil had dan was dit niet gebeurt en was decmber gewoon afgeschreven en was mijn contract niet beindigd nu heb ik ook nog een extra kosten a € 75.00 aan dat asociale incassoburo, mocht de klachtencommisie van telfort niets met mijn klacht doen ga ik door naar de geschillencommisie net zo lang tot telfort hun fout toe heeft gegeven, ben blij dat ik alles van bewijzen heb, ook ga ik een klacht indienen tegen vesting Finance in Almere. :evil:.

Vesting Finance
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:26

Re: Telfort weigerd fout in te zien

Ongelezen bericht door Vesting Finance »

Goedendag Kafris,

U heeft een bericht geplaatst op dit forum betreffende Vesting Finance.

Vesting Finance neemt alle reacties betreffende haar beleid uiterst serieus.

Graag gaan wij daarom met u in gesprek. Hiervoor hebben wij uw gegevens nodig. Deze kunt u sturen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Vesting Finance
http://www.vestingfinance.nl

Nebilem
Berichten: 60
Lid geworden op: 05 okt 2009 10:56

Re: Telfort weigerd fout in te zien

Ongelezen bericht door Nebilem »

Kijk maar uit met vesting finance. Toen ik ze belde met een probleem gaven ze aan dat ze geen liefdadigheidsorganisatie zijn. Letterlijk zo gezegd door een medewerker.

Nynhyr
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 sep 2009 08:43

Re: Telfort weigerd fout in te zien

Ongelezen bericht door Nynhyr »

Wat schetst mijn verbazing.... Vesting Finance reageert hier? Of is dit een lolbroek?
Vesting Finance reageert namelijk helemaal nergens op! Mailen niet, brieven niet, en inderdaad als je ze belt krijg je onnozele medewerkers aan de lijn.
Vesting Finance moet zich schamen en zich niet op dit forum bewegen maar mensen behandelen zoals mensen ook Vesting Finance behandeld!
Schandalig deze zet uit Almere!

John Jansen

alfatrion
Berichten: 22036
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Telfort weigerd fout in te zien

Ongelezen bericht door alfatrion »

Telfort is inderdaad geen prettige organisatie.

Als je een tijdje zonder hebt gezeten maar daar wel voor hebt betaald dan heb je ook nog recht om dat bedrag terug te krijgen. En je schade hebt geleden idem.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort weigerd fout in te zien

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@all

Op 14 april is er contact geweest tussen onze Klachtencommissie en gebruiker Kafris. Samen zijn zij tot een nette oplossing gekomen.

Daphne

Niels1234
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2010 09:36

Re: Telfort weigerd fout in te zien

Ongelezen bericht door Niels1234 »

Beste kafris,

Ik wil je er even op wijzen dat in de algemene voorwaarden van Telfort staat dat Vesting Finance jou maximaal 15% van de hoofdsom aan incassokosten in rekening mag brengen. (met een minimum van EUR. 35,-) De hoofdsoms is de kosten die Telfort nog van je tegoed heeft. Ik las EUR. 528 als totale bedrag, van dit bedrag moet je de incassokosten en rente aftrekken en dat is je hoofdsom. 528 - 75 - rente (circa niet meer dan 5,- neem ik aan) Hoofdsom circa 448,-(schatting) á 15% = 67,20 ze mogen jou dus geen 75,- in rekening brengen. MAAR MAXIMAAL EUR. 67,20

even voor de duidelijkheid, nu gaat het om een paar euro verschil maar Vesting Finance flinkt dit bij iedereen!! Let dus goed op, wanneer je niet aan de bel trekt betaald je wettelijk te veel geld. DIT IS VERBODEN IN DE WET.

Ook bij mij hebben ze dit geflinkt, en ik denk c.q. weet bijna zeker dat dit hun standaard werkwijze is!! Ze gokken erop dat veel mensen (wat ook zo is) de voorwaarden niet goed doorlezen!!

Hierbij iedereen gewaarschuwd dus.

Nynhyr
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 sep 2009 08:43

Re: Telfort weigerd fout in te zien

Ongelezen bericht door Nynhyr »

Denk niet dat het zozeer met de algemene voorwaarde te maken heeft, maar meer dat de consument geen post wil ontvangen van een organisatie als Vesting Finance en dan maar de rekening betaald. Fout natuurlijk want dat is onnodig de kas van Vesting Finance spekken!
Snap ook niet dat bedrijven in zee gaan met organisaties als Vesting Finance.
Door Vesting Finance opdracht te geven om een openstaande vordering te innen leg je zeer zeker de smet op de naam van de opdrachtgever.
:!:

Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: Telfort weigerd fout in te zien

Ongelezen bericht door Mendoza »

DIT IS VERBODEN IN DE WET.
Het is helaas (nog) niet verboden.

Gesloten