LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP vesting finance HELP mag dit ?? wat moet ik doen.....

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
devilpatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2010 17:33

HELP vesting finance HELP mag dit ?? wat moet ik doen.....

Ongelezen bericht door devilpatje »

hallo ik had een vraag misschien kan iemand mij hierbij helpen.

ik heb op 4 dec 2009 een brief gekregen van vesting finance dat ik een bepaald bedrag moest betalen.
nou klopte dat wel ik moet dat inderdaad betalen maar kan dit niet in 1 keer.
ik heb toen via de inlogcode een betalingsregeling getroffen hiervan hoorde ik tot op de dag van vandaag niks....

vandaag kreeg ik een brief of ik telefonisch contact met hun wilde opnemen.
dit heb ik gedaan en wederom gevraagd om een betalingregeling.
ze moesten al mijn inkomsten en uitgaves weten en aan de hand daarvan kwamen we uit op een 150euro wat ik per maand moet betalen.

ok daar ben ik het mee eens......maar ook vertelde ze me dat ik van mijn vakantiegeld dan ook maar 700 euro moest overmaken naar hun om er eerder vanaf te komen.
dit vind ik dus niet fijn omdat ik dat eigenlijk al bestemd had.....ik vraag me ook af mogen ze dit uberhaupt wel vragen ???

wat moet ik nou doen moet ik nou gewoon die 150 per maand betalen totdat de schulden zijn afgelost en dus wat langer doorbetalen of die 700 toch ook overboeken.

alvast bedankt voor de reacties !!

Groetjes devil

gewooniemand
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2010 17:26

Re: HELP vesting finance HELP mag dit ?? wat moet ik doen.....

Ongelezen bericht door gewooniemand »

Ze kunnen in ieder geval geen beslag leggen op je loon of andere inkomsten, daar zij geen deurwaarderskantoor zijn. Dus ook geen vakantiegeld. Althans, dat is mij verteld.

En dan nog, je hebt toch een betalingsregeling getroffen. Dan moeten ze het er maar mee doen.

kafris
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 apr 2010 09:35

Re: HELP vesting finance HELP mag dit ?? wat moet ik doen.....

Ongelezen bericht door kafris »

Ze dreigen met Loonbeslag en mogen dat helemaal niet doen puur dreigen is dit niets meer dat is het enige wat ze kunnen en als ze merken dat je mondig genoeg bent en je niet onder tafel laat kletsen gooien ze de hoorn op de haak :mrgreen:

Gesloten