LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rok merk Summum

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nessen

Rok merk Summum

Ongelezen bericht door nessen »

Afgelopen zomer/najaar heb ik bij FanFan in Veenendaal een rok gekocht van het merk Summum. Prijs: € 159,95. Niet goedkoop. Vanaf september/oktober ben ik die rok gaan dragen. Nooit naar mijn werk maar alleen 's avonds en 's zondags als ik er netjes bij wilde lopen. In februari zag ik dat er aan de achterkant allemaal gaatjes in zaten en aan de voorkant een stukje stof gewoon versleten. Ik terug naar de winkel. Wordt de rok niet vergoed omdat het seizoen voorbij is en de rok duidelijk gedragen is. Nou, die rok lijkt meer gedragen dan dat die werkelijk gedragen is. Is dit normaal? Heb ik recht op een vergoeding?

seagoing racer2

Re: Rok merk Summum

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Zoals ik het begrijp heb je de rok ongeveer een half jaar gedragen en ongeveer 8 maanden geleden gekocht.

Het lijkt me dat je geen aanspraak meer kan maken op garantie.
Het is wel een korte periode, maar te lang om ervanuit te gaan dat er een productiefout is gemaakt

crazyme

Re: Rok merk Summum

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik sluit mij bij het bovenstaande aan.

Het is veel te lang geleden dat de rok is gekocht, daarbij zegt de prijs niets over de slijtgevoeligheid. Wanneer het een kwetsbaar materiaal is dan zal dat eerder slijten.

Gesloten