LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] typhone!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
remocar

typhone!!!

Ongelezen bericht door remocar »

heb per 1 april een abonnement afgesloten bij typhone.
geweldige aanbieding met een mooie nokia n97 mini.
enkelt na vier dagen kreeg ik een mailtje dat de telefoon helaas niet leverbaar is.
na telefonisch contact beloven ze de telefoon op te sturen maar dat is nog steeds niet gebeurt.
als ik een email stuur dan krijg ik een geautomatiseerde terug.
wel geld innen voor een contract maar geen producten leveren,waardoor ik onmogelijk van mijn abonnement gebruik kan maken.
mag dit zomaar en wat kan ik hier tegen doen???????

Emyy

Re: typhone!!!

Ongelezen bericht door Emyy »

Ik heb van dezelfde aanbieding gebruik gemaakt, en de telefoon wordt gewoon geleverd. Ook bij mij was hij niet voorradig. Dus typhone levert wel gewoon. De telefoon is alleen minder.

remocar

Ongelezen bericht door remocar »

heb inmiddels de telefoon ook ontvangen,met een dikke excuusbrief.
had zulke rare verhalen gehoord maar het is gelukkig goed gekomen.
en de telefoon moet ik ook even aan wennen maar gebruik een pennetje voor een ds dat is wel handig :P

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Voor niks druk gemaakt dus. Vind dit nog een redelijke normale termijn om eerlijk te zijn.

1 april besteld, 4 dagen later bericht, is 5 april, dus 2e paasdag, dus je kan pas de 6e reageren naar typhone. En op 7 april om 3 uur 's middags is de telefoon nog niet binnen?!

Verzending had op z'n vroegst dus op 6 april kunnen zijn, meneer meld op 9 april dat het toestel binnen is. Dat is 3 dagen na verzenden en 8 dagen na de 1e bestelling, met een paasweekend er nog bij.

Zijn genoeg webshops die niet binnen zo'n termijn kunnen leveren.

Gesloten