LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
dvhooren
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mar 2010 21:50

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door dvhooren »

Nu breekt mijn klomp.
Zit ik toch nog even op de website van online en wat lees ik op deze pagina:
http://www4.online.nl/netwerkmeldingen/

2010-02-01 16:41:23 > Werkzaamheden ADSL netwerk.

2010-02-01 16:41:23 - Werkzaamheden ADSL netwerk.
In de periode van 01-02 tot 20-03 kunnen er tussen 00:00 en 07:00 op diverse lokaties onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden. Hierdoor is het mogelijk dat uw ADSL verbinding en/of vaste Telefonie tijdelijk niet werken. Soms kan het nodig zijn om de stroom even van het modem te halen om de verbinding te herstellen.


Onze excuses voor het ongemak

Uhhhmmmmm dames en heren van online, kan dit niet wel heel erg toevallig MIJN probleem zijn?
van 1 februari tot 20 maart. Op de eerste plaats een hele lange periode en op de tweede plaats vind ik de tijd ook ERG opvallend : tussen 0000 en 0700.....

Goh had ik nou niet toevallig iedere ochtend last van een wegvallende verbinding?????

Zou het dan heel erg misschien zo kunnen zijn dat het vanaf 21 maart dan wel afdoende werkt??

Waarom heeft nog NOOIT IEMAND van online mij verteld dat er onderhoudswerkzaamheden zijn???

Zo zie je maar hoe groter de organisatie hoe slechter de communicatie.....

Wat zal ik doen nog 3 dagen wachten of kappen met Online.....

Ik zit in dubio... :roll:

Gerard04
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mar 2010 11:24

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door Gerard04 »

:x Ik loop met dezelfde gedachten.
Ik wilde graag een draadloos modem. Ik moest daarvoor een jaarcontract afsluiten. Heb ik gedaan. Krijg je zo'n modem.
Bij mij blijft het modem een aantal keren per dag uitvallen.
Ik wacht nu al een paar dagen op een reactie op een mail. Bellen doe ik niet, loopt me teveel in de kosten.

Maar goed, als zij nu binnen een paar dagen niet met een oplossing komen, stel ik ze in gebreke, en stap ik ook over op een andere provider.
Maar goed, iedereen met dit probleem, succes.

Gerard04
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mar 2010 11:24

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door Gerard04 »

Ik ben er nu waarschijnlijk voor een deel uit....
Ik heb het modem (op aanraden van online) op een ander stopcontact gezet, ook een andere groep. Nu werkte hij in ieder geval 1 dag. Ik heb daarna de netwerkkabel van de PC boven aangesloten, en nu had ik weer problemen.
Dit heb ik met een ander modem nooit gehad.
Dus ik heb het idee dat alle omstandigheden optimaal moeten zijn voor dit modem.
Als het nu blijkt dat het een aardlek probleem is, zal ik dit laten doormeten.
Ik heb gelukkig een buurman die dit waarschijnlijk kan. Anders moet je zo'n monteur zelf gaan betalen.
Is er iemand die dit misschien kan weerleggen?

brandariss

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door brandariss »

Ik had ook online ben er snel weggegaan. Altijd wat daar.

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Verwijderd door gebruiker
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 27 jan 2013 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Verwijderd door gebruiker
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 27 jan 2013 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door malaga »

Klaas01 schreef:Nou hierop ook weer even een aanvulling.

ik heb zojuist te horen gekregen van KPN dat online alsnog op mijn huis adres is aangesloten?????????

Het blijkt als volgt zo te zijn.
Dat wanneer je een aanvraag indient voor een internet aansluiting, gaat per direct zonder dat je een modem hebt en of een verbinding dat dan al de 7 dagen bedenk tijd ingaat.

1. Ook al heb je dus geen internet verbinding, heb je dus pech gehad
2. Al is je snelheid absoluut totaal niet dat wat dit bedrijf beweerd te kunnen leveren op jouw woon anders, heb je dus pech gehad.

Je kan dus nooit meer afzien van de overeenkomst, dit pas nadat een jaar verstreken is van de op dat moment overeen gekomen overeenkomst.

Dat wanneer ik een product koopt in een winkel, staat er duidelijk vermeld op de kassa bon dat het product onbeschadigd en of dat als u als consument niet tevreden bent met het product. Dit BINNEN 7 DAGEN TERUG KUNT BRENGEN VOOR VERVANGING EN OF GELD TERUG.

Het is dus dan ongelooflijk vreemd zoals een zeer afwijkend gedrag hoe dus ONLINE ZOALS KPN bij de aanvraag van internet per direct de 7 dagen bedenkt periode in laat gaan zonder dat je maar ooit iets hebt ontvangen zoals dat je er gebruik van hebt kunnen maken
Als je een contract tekent, of een aanvraag doet, gaat natuurlijk de bedenktijd van 7 dagen in.
Ik denk, dat je dit nog eens moet opnieuw moet uitleggen, want dit heeft, toch niets te maken met een winkelverkoop ?

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Verwijderd door gebruiker
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 27 jan 2013 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door oppie11 »

Klaas, los van je andere nare verhalen over KPN ellende: het is niet meer dan logisch dat je 7 dagen hebt na ontvangst van je bevestigingsbrief. Zo werkt koop op afstand. Providers maken kosten om jouw verbinding gereed te maken, als iedereen dan maar kan besluiten dat ze het toch niet willen dan kun je toch nooit een bedrijf runnen? Het zou wel makkelijk zijn voor consumenten maar ook bedrijven maken kosten en hebben bepaalde belangen. Blijkbaar is de overheid het daar mee eens en daarom is ligt die wet er ook op deze manier.

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Verwijderd door gebruiker
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 27 jan 2013 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door oppie11 »

Bij producten zoals een radio gelden weer andere regels, lees anders eens wat info over wet koop op afstand ;)

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door killythebid »

hallo ik heb dit vroeger ook gehad heb toen kontakt opgenomen met (orange)online kreeg toen een nieuwe modem en adapter ,het ligt aan de adapter die geeft te weinig stroom toevoer dan begint de modem te flipphu :>))
:wink: succes nu heeeeeeeellang geen klachten meer .

paulus1957
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mar 2008 18:57

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door paulus1957 »

Ik ben al jaaaren via wanadoo->orange-> online nu lid van deze club en met mijn eigen spullen ging dat altijd wel heel goed.
Echter de laatste 4 maanden duurt het wel 5 minuten, nadat ik de pc+modem heb aangezet, voordat ik verbinding krijg.
Eerst begon ik iedere keer de voeding van het modem te halen totdat ik merkte dat als ik maar 5 minuten wachtte er een gewone snelle verbinding kwam die dan ook stabiel blijft.
Zeer vreemd verschijnsel in ieder geval.
Ik raad aan om dit ook eens te proberen.
Doeg

marina63
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2009 00:04

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door marina63 »

dvhooren schreef:Sinds 18 januari hebben wij het maximum pakket van Online met ene Thomson TG712 modem.

Ik ondervind exact dezelfde problemen. een week goed en dan drie dagen problemen. Iedere ochtend als ik beneden kom controleer ik de telefoonverbinding: geen kiestoon. En yep bijna iedere ochtend verbinding weg.

Vreemd genoeg toont het modem netjes alle lampjes zoals het moet.

Een KPN man is langs geweest en een week later nog iemand van Online.
Niets geen oplossing. Meten, afstand berekenen, kabeltjes controleren en ze gingen weer.

Mijn logboek bij Online is al heel lang geworden en sinds 3 dagen een nieuw modem. Ik kon aan mijn water aanvoelen, want ik ben een HTS techneut dus enige techniek snap ik wel, dat het modem niet in orde is.

Maar goed aannemende dat er iets met het modem zou kunnen zijn, installeer ik het nieuwe modem.
Eerste nacht. 's morgen geen verbinding. Wat zie ik een software update.
Alleh, ik waag het nog een dag. Nou die dag haal ik niet want die eerste middag belt mijn vrouw mobiel op met de melding: Internet ligt eruit.

#$%#@$^^& dat denk je dan.

Nu zit ik 's avonds thuis dit bericht te tikken en in het event logboek zie ik :
Mar 18 16:36:46 SNTP Systemtime update: time setting 01:05:53 >
new time setting: 16:36:46

Die tijd? Dat is precies het moment dat mijn vrouw belde want ze zat immers achter haar laptop toen het gebeurde.

Na een half uur op mijn werk met online gebeld te hebben, werden er vele redenen genoemd waaraan dit kan liggen.
Sorry heren der techniek van Online. XS4ALL en KPN hebben bij mij in het huis waar ik 11 jaar woon altijd mijn ADSL verbinding verzorgd en in die 11 jaar is het misschien 5 keer uitgevallen en 2 keer omdat XS4ALL het zelf aangaf.

Dus het ligt niet aan de centrale, of de kabel, of de afstand, of een verdeelstekker, of de kwaliteit van een plugje, of storing op het lichtnet (ja werd ook genoemd) of nou ja nog veel redenen die ik niet meer weet.

Heren van Online: er is iets en ik denk simpelweg met jullie modem!!

Ik wil graag iedereen verzoeken die dezelfde problemen ondervindt dit hier op de site te vermelden zodat Online IETS concreets gaat doen.
Op afstand inlezen van modemgegevens (hihihi als internet werkt...) kan ik ook.

Misschien maar weer terug naar XS4ALL?? Beetje duurder maar wel uiterst stabiel!

Ook ik heb problemen met de thomson TG712

Ik ben al jaren bij online. Voorheen Wanadoo,orange en nu dus online.
Mijn problemen begonnen de laatste week van maart. Onstabiel internet. Uitvallen van de livebox, etc.
Dus maar eens aan de bel trekken bij online.
- 2 april Probleem uitgelegd. De helpdeskmedewerker heeft allerlei testen op afstand gedaan. Mijn livebox was defect en ik krijg een nieuw modem opgestuurd.
- 8 april. Nieuwe modem is binnen. Thomson TG 712 Gelijk geïnstalleerd. Maar mijn verbinding viel al gelijk weer weg. Steeds resetten etc. Dus weer bellen. Opnieuw allerlei testen uitgevoerd. Toen moest ik handmatig de proxyinstellingen veranderen. Kan wel op internet maar zeer beperkt. Ze zouden de technische dienst er na laten lijken.
- 12 april Gebeld met de vraag hoe het staat met mijn probleem. En of de technische dienst er al mee bezig is. Er was niks bekend over het feit dat de technische dienst er naar zou kijken. Weer allerlei testen uitgevoerd. Toen werd mij verteld dat de nieuwe modem niet goed was. Ik zou per direct een nieuwe toegestuurd krijgen. Weer wachten dus.
- 19 april Ik bellen waar mijn modem blijft. Hoezo modem? Er is niets verzonden naar mijn adres. Opnieuw allerlei testen gedaan. Ik was de medewerker al een paar keer voor en zei: nu moet ik dit dit en dit intypen. Ze zegt hoezo. Ik zei dat moet ik telkens als ik bel uitvoeren. Ze zei er niks op. Maar ze vertelde me dat de splitter stuk was tussen de modem en de telefoon. Nu krijg ik een nieuwe splitter.
- 21 april Nieuwe splitter ontvangen en er tussen gezet. Geen ander resultaat. Was zo kwaad dat ik de pc heb uitgezet. En het maar even laat rusten.
- 24 april Weer gebeld. Ik werd zeer kortaf te woord gestaan. De technische dienst werd er met spoed achter gezet. Ik werd toen zo kwaad en zei: die zouden jullie er begin april al naar laten kijken. Wederom werd er gezegd het ligt an uw modem. U krijgt een nieuwe. Wanneer heb ik dat eerder gehoord?
- 3mei Weer gebeld. Waar blijft mijn modem? Modem? Daar wist de medewerker niks van. Tot mijn grote ergernis moest ik weer allerlei testen uitvoeren. Ik werd er zo flauw van. Toen zou het aan de bekabeling liggen. Of dat allemaal wel goed aangesloten was. Ja dus alles zit goed. Toen was er iets met mijn isra punt. Ook gekeken niks mis mee. Ik zou deze week gebeld worden voor een afspraak met een monteur. Je voelt hem al. De hele week geen telefoon gehad.
- 8 mei Ik word voor de verandering ineens gebeld door online. Of ik even een paar testjes wou doen. Ik zeg WAT MOET IK? Hier knapte er bij mij iets en je wil niet weten wat ik er toen allemaal uitgegooid heb. Ik kreeg toen te horen dat ik even een andere pc moest aansluiten op de modem om te kijken of die wel goed werkte. Waar haal ik ineens een ander pc vandaan? Heb ik ook gezegd ik heb hier maar 1 pc en kan dat nu niet testen. Ik ben dan ook zo kwaad geworden dat ik de telefoon er op heb gegooid.
- 11 mei. Ik heb een monteur in huis gehaald. Hij ging van alles testen. Ook diverse dingen die ik moest testen van online. oa het pingen etc. De monteur heeft zijn laptop aangesloten en het probleem bleef hetzelfde. Hij heeft alles nagekeken. De bekabeling het isra punt. Alles was perfect aangesloten. Volgens hem zit er een conflict in de modem die niet goed de dingen doorstuurt naar de pc. Hij had wel een andere modem bij zich. Heeft de Thomson vervangen door de andere modem en alles werkt perfect.
Mijn probleem is opgelost. Maar niet op de manier zo als het had moeten worden opgelost. Nl. door online. Die kunnen ook een monteur sturen. Al dan niet tegen vergoeding.
Ik heb het maar even gelaten voor wat het was. Even mijn woede laten bekoelen.
Eigenlijk heb ik er niet meer bij stil gestaan dat mijn probleem nog steeds open staat bij onlin.
- 29 mei Tot mijn grote verbazing werd ik gebeld door Online.
Ik had een probleem met het internet en hij wilde een afspraak maken wanneer het mij zou schikken om een monteur thuis te kunnen laten komen.
Ik zei dat hoeft niet meer. Die heb ik al gehad. En dat jullie 2 maand na mijn eerste melding pas gaan bellen voor een monteur vind ik uiterst bedroevend.Mij is al meerdere keren beloofd dat er iemand van de technische dienst naar zou kijken en al een paar keer is mij gezegd dat er contact met me zou worden opgenomen voor een monteur. Ik heb dan ook kwaad wederom de telefoonverbinding verbroken.

Ik ben achter mijn pc gaan zitten en heb een brief opgesteld.
Heb het hele verhaal er op gezet. Heb mijn telefoonkosten opgezocht en die bijgevoegd. Alsmede de rekening van de monteur.
Ik heb hem dus gisteren ook aangetekend verstuurd naar Online.
Ik ben benieuwd wanneer ik iets terug hoor.
Als ik er al wat van terug hoor.
Mijn contract loopt eind december af en ik ben dan ook weg bij Online. Ik ga een andere provider zoeken. Ik heb het helemaal gehad met hun.
Alleen al het feit dat elke keer wanneer je belt. Krijg je iemand anders aan de telefoon. Elke keer moet je dus opnieuw je probleem voorleggen. En dan krijg je te horen ja mijn collega heeft het voorgelegd aan de technische dienst.
Nou ja zo kan ik ook wel iemand te woord staan.
Ik ben klaar met Online.

Ik hoop dat er iemand mee geholpen is dat ook ik mijn probleem hier heb vermeld.

Groetjes en een fijne zondag nog

Marina

Gerard04
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mar 2010 11:24

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door Gerard04 »

Ik had dus exact dezelfde problemen.
Bij mij heeft het geholpen door alleen draadloos te internetten.
Ik heb geen problemen wanneer er geen netwerkkabels zijn aangesloten.
Maar de fout zou ook bij mij liggen. Ik mocht dan ook niet opzeggen.
Ik laat het nu maar zo. Nu zeg ik op op het moment dat mijn contract is afgelopen, want ik ga niet verder op deze manier.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door devious »

@Gerard04
Als je internetverbinding verbreekt op het moment dat je het bekabeld aansluit op je modem,dan is je PC NIET aangesloten op een ge-aard stopcontact.En heel goed mogelijk dat er niet eens een ge-aard stopcontact in de buurt is.Gewoon een electra-kabeltje aanleggen vanaf je PC-behuizing ( het liefst op zo'n schroefje achterin) naar een verwarmingsbuis (wel een kaal stukje metaal).De kast houdt statische-electriciteit vast en gooit dat via de netwerk-kaart over de UTP-kabel eruit.Netwerk-kaart slaat even op tilt,dhcp-call werkt dan ook bijzonder vreemd,en je modem begrijpt je PC niet meer òf ontvangt via de UTP-kabel de "stroom"van de PC-kast en slaat zelf op hol en kapt alle verbindingen.
Zou je het eens willen proberen?En je bevinding even terugkoppelen?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door devious »

@ marina
Ik heb een monteur in huis gehaald. Hij ging van alles testen. Ook diverse dingen die ik moest testen van online. oa het pingen etc. De monteur heeft zijn laptop aangesloten en het probleem bleef hetzelfde. Hij heeft alles nagekeken. De bekabeling het isra punt. Alles was perfect aangesloten. Volgens hem zit er een conflict in de modem die niet goed de dingen doorstuurt naar de pc. Hij had wel een andere modem bij zich. Heeft de Thomson vervangen door de andere modem en alles werkt perfect.
Mijn probleem is opgelost. Maar niet op de manier zo als het had moeten worden opgelost. Nl. door online. Die kunnen ook een monteur sturen. Al dan niet tegen vergoeding.
Ik heb het maar even gelaten voor wat het was. Even mijn woede laten bekoelen.
Eigenlijk heb ik er niet meer bij stil gestaan dat mijn probleem nog steeds open staat bij onlin.
Waar haalde jij eigenlijk die monteur vandaan?En nu heb je dus een modem dat niet wordt ondersteunt door je provider?En wat voor modem heb je dan?

twistersylvia
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:09

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door twistersylvia »

Ehhh, ik ben ook al jarenlang klant van Online en herkende het probleem, ook mijn telefoonverbinding viel regelmatig weg.

In mijn geval lag het aan de adapterstekker(lees voeding) van de modem, de stekker was niet "zwaar genoeg" waardoor mijn modem over de flos ging.

Na eenmalig telefonisch contact met Online kreeg ik een nieuwe stekker toegestuurd en heb sindsdien geen problemen meer ondervonden.

Hoop dat je wat aan deze tip hebt.

Json
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2010 21:22

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door Json »

Ook ik heb problemen met de thomson TG712

Ik ben al jaren bij online. Voorheen Wanadoo,orange en nu dus online.
Mijn problemen begonnen de laatste week van maart. Onstabiel internet. Uitvallen van de livebox, etc.
Dus maar eens aan de bel trekken bij online.
- 2 april Probleem uitgelegd. De helpdeskmedewerker heeft allerlei testen op afstand gedaan. Mijn livebox was defect en ik krijg een nieuw modem opgestuurd.
- 8 april. Nieuwe modem is binnen. Thomson TG 712 Gelijk geïnstalleerd. Maar mijn verbinding viel al gelijk weer weg. Steeds resetten etc. Dus weer bellen. Opnieuw allerlei testen uitgevoerd. Toen moest ik handmatig de proxyinstellingen veranderen. Kan wel op internet maar zeer beperkt. Ze zouden de technische dienst er na laten lijken.
- 12 april Gebeld met de vraag hoe het staat met mijn probleem. En of de technische dienst er al mee bezig is. Er was niks bekend over het feit dat de technische dienst er naar zou kijken. Weer allerlei testen uitgevoerd. Toen werd mij verteld dat de nieuwe modem niet goed was. Ik zou per direct een nieuwe toegestuurd krijgen. Weer wachten dus.
- 19 april Ik bellen waar mijn modem blijft. Hoezo modem? Er is niets verzonden naar mijn adres. Opnieuw allerlei testen gedaan. Ik was de medewerker al een paar keer voor en zei: nu moet ik dit dit en dit intypen. Ze zegt hoezo. Ik zei dat moet ik telkens als ik bel uitvoeren. Ze zei er niks op. Maar ze vertelde me dat de splitter stuk was tussen de modem en de telefoon. Nu krijg ik een nieuwe splitter.
- 21 april Nieuwe splitter ontvangen en er tussen gezet. Geen ander resultaat. Was zo kwaad dat ik de pc heb uitgezet. En het maar even laat rusten.
- 24 april Weer gebeld. Ik werd zeer kortaf te woord gestaan. De technische dienst werd er met spoed achter gezet. Ik werd toen zo kwaad en zei: die zouden jullie er begin april al naar laten kijken. Wederom werd er gezegd het ligt an uw modem. U krijgt een nieuwe. Wanneer heb ik dat eerder gehoord?
- 3mei Weer gebeld. Waar blijft mijn modem? Modem? Daar wist de medewerker niks van. Tot mijn grote ergernis moest ik weer allerlei testen uitvoeren. Ik werd er zo flauw van. Toen zou het aan de bekabeling liggen. Of dat allemaal wel goed aangesloten was. Ja dus alles zit goed. Toen was er iets met mijn isra punt. Ook gekeken niks mis mee. Ik zou deze week gebeld worden voor een afspraak met een monteur. Je voelt hem al. De hele week geen telefoon gehad.
- 8 mei Ik word voor de verandering ineens gebeld door online. Of ik even een paar testjes wou doen. Ik zeg WAT MOET IK? Hier knapte er bij mij iets en je wil niet weten wat ik er toen allemaal uitgegooid heb. Ik kreeg toen te horen dat ik even een andere pc moest aansluiten op de modem om te kijken of die wel goed werkte. Waar haal ik ineens een ander pc vandaan? Heb ik ook gezegd ik heb hier maar 1 pc en kan dat nu niet testen. Ik ben dan ook zo kwaad geworden dat ik de telefoon er op heb gegooid.
- 11 mei. Ik heb een monteur in huis gehaald. Hij ging van alles testen. Ook diverse dingen die ik moest testen van online. oa het pingen etc. De monteur heeft zijn laptop aangesloten en het probleem bleef hetzelfde. Hij heeft alles nagekeken. De bekabeling het isra punt. Alles was perfect aangesloten. Volgens hem zit er een conflict in de modem die niet goed de dingen doorstuurt naar de pc. Hij had wel een andere modem bij zich. Heeft de Thomson vervangen door de andere modem en alles werkt perfect.
Mijn probleem is opgelost. Maar niet op de manier zo als het had moeten worden opgelost. Nl. door online. Die kunnen ook een monteur sturen. Al dan niet tegen vergoeding.
Ik heb het maar even gelaten voor wat het was. Even mijn woede laten bekoelen.
Eigenlijk heb ik er niet meer bij stil gestaan dat mijn probleem nog steeds open staat bij onlin.
- 29 mei Tot mijn grote verbazing werd ik gebeld door Online.
Ik had een probleem met het internet en hij wilde een afspraak maken wanneer het mij zou schikken om een monteur thuis te kunnen laten komen.
Ik zei dat hoeft niet meer. Die heb ik al gehad. En dat jullie 2 maand na mijn eerste melding pas gaan bellen voor een monteur vind ik uiterst bedroevend.Mij is al meerdere keren beloofd dat er iemand van de technische dienst naar zou kijken en al een paar keer is mij gezegd dat er contact met me zou worden opgenomen voor een monteur. Ik heb dan ook kwaad wederom de telefoonverbinding verbroken.

Ik ben achter mijn pc gaan zitten en heb een brief opgesteld.
Heb het hele verhaal er op gezet. Heb mijn telefoonkosten opgezocht en die bijgevoegd. Alsmede de rekening van de monteur.
Ik heb hem dus gisteren ook aangetekend verstuurd naar Online.
Ik ben benieuwd wanneer ik iets terug hoor.
Als ik er al wat van terug hoor.
Mijn contract loopt eind december af en ik ben dan ook weg bij Online. Ik ga een andere provider zoeken. Ik heb het helemaal gehad met hun.
Alleen al het feit dat elke keer wanneer je belt. Krijg je iemand anders aan de telefoon. Elke keer moet je dus opnieuw je probleem voorleggen. En dan krijg je te horen ja mijn collega heeft het voorgelegd aan de technische dienst.
Nou ja zo kan ik ook wel iemand te woord staan.
Ik ben klaar met Online.

Ik hoop dat er iemand mee geholpen is dat ook ik mijn probleem hier heb vermeld.

Groetjes en een fijne zondag nog

Marina
Precies hetzelfde hier ik zit alleen halverwege het procces. :? :?

Gerard04
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mar 2010 11:24

Re: 5 x daags wegvallen internetverbinding Online

Ongelezen bericht door Gerard04 »

Bij mij lag het dus wel aan de bekabeling. Maar als ik nu jou probleem zo lees, is het modem veel te kritisch met de bekabeling, ipv dat het aan mijn bekabeling ligt.
Ik heb nu mijn pc ook maar draadloos laten werken.
Het is wel wat trager, maar ja.
Ik zit mijn tijd wel uit, en stap dan over op een andere provider.

Gesloten