LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile G1

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
remcog1

t-mobile G1

Ongelezen bericht door remcog1 »

Ik heb nare ervaringen met de t-mobile G1 telefoon.
Heb nu 3/4 jaar een abbo van T-mobile met mijn telefoon G1 android.
Deze telefoon is nu oud. geen updates meer en t-mobile nederland doet niets. In Amerika is het beter men kan een andere telefoon krijgen voor een paar dollar.
Kan radar hier ook nog iets voor ons gedupeerden doen? met mij zijn er heel veel.

michaelz1981

Re: t-mobile G1

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

nee, omdat je niet tevreden bent met het product ,dan heb je pech gehad. Koop over een jaar maar een ander toestel.

EdKo66

Ongelezen bericht door EdKo66 »

Toen de G1 begin 2009 in Nederland op de markt kwam, heeft T-mobile harde uitspraken gedaan over een “toekomst bestendig model”, “altijd de nieuwste updates”. Voor dit toestel is dus specifiek gekozen om te marketen op deze punten. Consumenten hebben hun keuze toenmalig dus gebasseerd op deze uitspraken en toezeggingen van T-Mobile.

In een forum (dus niet eens op hun website of communicatie met de klanten) heeft T-mobile laten weten deze updates niet meer te gaan uitbrengen. Waarom T-Mobile dit niet op een andere manier aan de gebruikers heeft laten weten is iets wat nogal vreemd is. Het zou T-Mobile juist sieren als ze dit op hun website duidelijk leesbaar hadden aangegeven. Dat zullen veel mensen waarderen. En waarom is er voor de iPhone wel een aparte pagina met informatie, maar niet voor de Android?

arvidbux

Ongelezen bericht door arvidbux »

Ik denk dat wanneer je kenbaar kunt maken dat je deze telefoon juist vanwege die redenen hebt gekocht, er best iets mee te bereiken valt, dan wel via T-mobile, danwel via je rechtbijstand.

Fiko1

Ongelezen bericht door Fiko1 »

Er zijn genoeg manier op het internet om je G1 mobiel te voorzien van een nieuwe Android software. Lees en voer deze uit. De garantie vervalt dan wel.

Gesloten