LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Click and Buy zeer klantonvriendelijk

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Apple moet stoppen met de 'service' van Click and Buy

Ja
1
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 1

markdijksman
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2010 22:20

Click and Buy zeer klantonvriendelijk

Ongelezen bericht door markdijksman »

Ik heb voor duizenden euro's gekocht in de iTunesstore. Door een omwisseling van bankrekening kon er eenmalig een bedrag van 14 euro niet worden afgeschreven. Ik ben inmiddels al 2,5 maand afgesloten van de itunesstore. Ik kan dus geen muziek meer kopen of apps, maar erger nog ik kan mijn telefoon niet meer updaten. De betaling is inmiddels 4 weken geleden al gedaan maar mijn account is nog steeds niet actief. Ik vind het schandalig van Click and Buy maar ook van Apple.
Ik probeer Click and Buy nu al een paar weken te bereiken maar de verbinding is nu al herhaaldelijk verbroken van de klantenservice na meer dan 30 minuten wachten!!!
Een schandalige organisatie Click and Buy, maak er geen gebruik van!

Mario_s
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2010 18:03

Re: Click and Buy zeer klantonvriendelijk

Ongelezen bericht door Mario_s »

Ik heb al een aantal keer mot gehad met click en buy.

Ga naar de apple support website vul het support formulier in en zeg dat je account is geblokkeerd, de volgende dag kan je weer lekker verder updaten en (gratis) apps downloaden.

Apple regelt dit nml wel direct.

Zeg je account bij click & buy op en ga over op prepaid kaartjes. dat hele click & buy gebeuren is een zwendel.

Gesloten