LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUL UREN CONTRACTEN IN DE ZORG SECTOR

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
FreddyD

NUL UREN CONTRACTEN IN DE ZORG SECTOR

Ongelezen bericht door FreddyD »

Wie is het er niet mee eens dat in de zorgsector of verzorgings huizen nul uren contracten gehanteerd worden :?:
Geef hier uw mening, want volgens mij wordt er met personeel gespeeld of ze bij een of ander koppelbaas werken :!: :evil:
NUL UREN CONTRACTEN zijn toch geen fatsoenlijke werk contracten, deze worden veel al in de Zorg Instellingen gebruikt waar je alleen maar klachten over hoort :!: :(
FNV, en Abvokabo buigen zich ook al over deze opstelling en willen er ook een punt achter hebben omdat het niet rëeel is dat er zo met personeel omgegaan wordt, zo werk je 20-40 uur per week en de andere week zit je weer thuis omdat ze je niet meer nodig hebben, maar is dus goedkoper als een uitzend bureau waar ze geen mensen kunnen krijgen voor de deze klusjes.
Als je een hypotheek wilt nemen krijg je er geen omdat je een nul uren contract hebt, dus geen zekerheid meer, laat ons er voor gaan dat deze contracten snel vernietigd mogen worden :!: uw sugestie is welkom hier :idea: Dien uw klacht hier in, alvast bedankt allen.

S.

Re: NUL UREN CONTRACTEN IN DE ZORG SECTOR

Ongelezen bericht door S. »

Lijkt mij dat wanneer een personeelslid goed bevalt dat ze deze een uren contract aanbieden. Dit is ook beter voor de continuïteit binnen het werk. Je werkt toch met mensen en dan is het prettig wanneer er zoveel mogelijk vast personeel aanwezig is die goed ingewerkt zijn.

Waar komt het zoveel voor dan dat er met 0- uren contracten wordt gewerkt?

on topic

Re: NUL UREN CONTRACTEN IN DE ZORG SECTOR

Ongelezen bericht door on topic »

Waar komt het zoveel voor dan dat er met 0- uren contracten wordt gewerkt?
Volgens mij kun je beter vragen, wie er nog een vast contract krijgt tegenwoordig !

Gesloten