LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone slecht bereikbaar voor ex abonnees

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kroegteigetje

Vodafone slecht bereikbaar voor ex abonnees

Ongelezen bericht door kroegteigetje »

Ongeveer 2 a 3 jaar ben ik overgestapt naar KPN omdat ik met vodafone soms geen bereik had in mijn eigen huis. Net in die laatste maand liepen diverse betalingen tegelijk en heb ik gemaild naar Vodafone of ik voor de laatste termijn een betalingsregeling kon treffen. Ik kreeg geen reactie en heb vervolgens nog een mail gestuurd met hetzelfde effect:geen antwoord. Inmiddels was ik geen klant meer en probeerde dus meerdere malen contact op te nemen met de nummers die op de internet staan. Het 06 nummer werkt niet meer want als je je m obiele nummer ingeeft krijg je te horen dat je niet gevonden kan worden en dus moet je het 0800 nummer bellen. Maar als je daarheen belt en de laatste optie kiest om iemand te spreken word je weer verwezen naar het 06 nummer waar je ook niet verder komt zoals hierboven. Mail is dan ook geen optie want ook hier moet je je nummer en wachtwoord ingeven en dan wordt er gemeld dat je niet geregistreerd staat. Probeer je via andere opties via tel.nr bij een pratend persoon terecht te komen dan heb je de kans dat je een aantal keren een computerstem krijgt en dus begint het bellen weer van voren af aan en de frustratie wordt steeds groter. Vanaf Vodafone is er wel gebeld maar met onbekend nummer en overdag, en bij mijn werkgever mag ik geen telefoon opnemen dus ook dat was een bron van ergernis. Je kunt niemand terugbellen op het moment dat je pauze of een tussenuur hebt.
Ik heb dus destijds besloten om maar gewoon het contact zoeken te laten voor wat het is en heb in 2 termijnen het bedrag betaald in 2 maanden nadat het betaald had moeten zijn. Nu ben ik bezig een huis te kopen en kwam er achter dat met dit geval ik BKR geregistreerd sta en dat het bedrag nog als niet betaald in het systeem staat. Erg slordig dus!! Nadat ik dus weer contact heb geprobeerd te zoeken nu liep ik tegen exact dezelfde problemen aan dat ze nog steeds niet goed te bereiken zijn. Ik heb uiteindelijk wel een sprekend persoon aan de telefoon gekregen en kreeg te horen dat ik een brief moet sturen met het verhaal, lekker uit de tijd dat je niet kan mailen! Dus dat heb ik gedaan. Toch na 10 dagen de telefoon maar weer gepakt en de situatie uitgelegd. Helaas krijg je de juiste afdeling niet aan de telefoon, credits specials in Maastricht, en schuiven ze het nieuws af op degene van de klantenservice. Zij gaan alleen uit van de informatie die in hun systeem staat en dat is dat ze de mail nooit ontvangen hebben en ze meerdere pogingen hebben gedaan om te bellen en dus geen contact met mij konden krijgen!! En dus halen ze de BKR registratie er niet af.
Ik heb in mijn ogen alle mogelijke manieren geprobeerd om het op een nette manier destijds te regelen en heb ook nog nooooooit een rekening niet betaald. Sta dus niet bekend als wanbetaler. En door het contact proberen te krijgen met zo'n bedrijf en dat zo klantonvriendelijk is voor niet-klanten vind ik het erg raar dat ze ook nadat ze zelf erg laks zijn met het doorgeven van betaalgegevens naar BKR niet wat toeschietelijker kunnen zijn om hier een goeie oplossing in te vinden.

moleman

Re: Vodafone slecht bereikbaar voor ex abonnees

Ongelezen bericht door moleman »

Klopt. Zeg maar NIET bereikbaar. E-mail komt terug als je niet via de website een e-mail verstuurd.

Als klantenservice geven ze ook hun winkeltjes op. Maar ook daar wordt vaak niet meer gedaan dan, VERKOPEN.Ook daar doen ze niets terwijl ze makkelijk een fax hadden kunnen sturen van het document dat ik bij mij had.
Wel krijg je dan een nummer mee, 0433514525 (credit Vodafone) en als je dat belt krijg je niet meer te horen dan een menu waaruit je een keuze moet maken.
Uiteraard staat er voor jouw probleem geen optie om te kiezen bij. Dus ophangen maar weer. Waarna Vodafone zich weer onder hun steen kunnen verbergen, of er eigenlijk nooit onderuit gekomen zijn.

Brieven gericht aan:

Vodafone Afdeling Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consume ... at_lvl2=10

worden schijnbaar alleen gelezen als ze interessant voor Vodafone zelf zijn. Als het in het voordeel van de klant is dan hoor je daar verder niet over.
Ook als de klant iets mede te delen heeft wat van belang voor de klant is. WAARDELOOS!

Nee wat dat betreft is de bereikbaarheid van bijv. Telfort een stuk beter en heb ik een dergelijk probleem gelijk kunnen oplossen.

Kortom. Denk 3x na voordat je in zee gaat met Vodafone. Zolang er niets aan de hand is loopt het allemaal wel. Maar bij vragen of herstellen van iets geeft men gewoon niet thuis.

Gesloten