Ik ben vanaf begin oktober 2009 bezig met mijn klacht bij Ziggo.
Zo'n 2 a 3 jaar geleden heb ik telefonie van Ziggo gehad maar heb dit na een tijdje opgezegd. Ik had een geheimnummer aangevraagd zonder gidsvermelding enz enz.
Tot mijn verbazing werd ik enige tijd geleden erop gewezen dat ik wel sta vermeld in de (online) Telefoongids. Dit was absoluut niet de bedoeling. Het telefoonnummer heb ik niet meegenomen naar een andere provider dus is geheel komen te vervallen bij de opzegging. Toch woon ik nog aan het zelfde adres en die staat er ook bij vermeld, dat wil ik niet. Ik heb Ziggo toen gemaild en vriendelijk verzocht om de online gidsvermelding te verwijderen en mij ook niet meer in het aankomende boek te laten zetten.
Ik kreeg een mail terug dat zij niets voor mij konden doen omdat ik geen klant meer was voor telefonie bij Ziggo. Ik moest mij wenden tot de Telefoongids. Zij sturen mij weer terug naar Ziggo, omdat Ziggo mij (zonder toestemming) had aangemeld. Wéér met Ziggo gemaild en nu in de vorm van een klacht. Na wat heen en weer gemaild te hebben kreeg ik 11 januari eindelijk het bericht van Ziggo dat zij het verzoek hadden doorgegeven. Het duurt gemiddeld 4 tot 6 weken voordat een dergelijk verzoek is uitgevoerd.
Toen ik vandaag, 13weken later!!, mijn vermelding online controleerde stond ik nog steeds vermeld in de Telefoongids. Naar mijn idee kon ik beter contact opnemen met de Telefoongids dan met Ziggo. Zo gezegd zo gedaan. Hele verhaal uitgelegd en gevraagd of mijn verzoek binnen was gekomen. Toen de medewerker het telefoonnummer ging controleren was mijn verzoek door Ziggo nooit doorgegeven. Hoe kon ik ook vertrouwen in Ziggo hebben...dom dom dom!!
De mevrouw aan de telefoon zei dat zij mijn nummer er wel zou uithalen en dus op geheim zou zetten. Ook kom ik niet meer in het komende boek te staan.
Het is nog even afwachten tot het daadwerkelijk is doorgevoerd in de systemen maar heb er vertrouwen in dat de Telefoongids WEL haar werk doet !
Mijn advies is dan ook, mocht je toch besluiten om telefonie van Ziggo te nemen en voor een geheimnummer te kiezen, hou heel erg goed in de gaten of Ziggo dit nummer dan ook echt geheim houdt! Ik ken meerdere mensen waarbij dit fout is gegaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo behandelt mijn klacht gidsvermelding niet !
Re: Ziggo behandelt mijn klacht gidsvermelding niet !
Ziggo behandelt helemaal geen klachten, ...wat je ook probeert, zegt of doet, ze zeggen ja en amen en doen net of ze gek zijn ook mijn ervaring.
Klachten verzamelen en bundelen?
Klachten verzamelen en bundelen?
Re: Ziggo behandelt mijn klacht gidsvermelding niet !
Daar ben ik dus ook achter gekomen !
Vraag me alleen af of het zin heeft om de klachten te bundelen.
Gaan ze er echt wat mee doen ?
Inmiddels heeft De Telefoongids haar werk WEL gedaan en ben ik verwijderd vd site ed. Er zijn gelukkig nog bedrijven die gewoon doen wat ze beloven/zeggen.
Vraag me alleen af of het zin heeft om de klachten te bundelen.
Gaan ze er echt wat mee doen ?
Inmiddels heeft De Telefoongids haar werk WEL gedaan en ben ik verwijderd vd site ed. Er zijn gelukkig nog bedrijven die gewoon doen wat ze beloven/zeggen.