LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING Rente punten

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
heleendasberg58

ING Rente punten

Ongelezen bericht door heleendasberg58 »

Tot mijn verbazing lees ik op de Internetsite bij rente punten nadat ik was ingelogd dat deze gaan vervallen als ik niets bestel.
Dit omdat er vanaf 2007 niets besteld is. hoezo gratis rente punten ze pakken ze zo weer af. De banken hebben weer het heft in handen en dwingen je zo iets te kopen wat je niet wilt. Dus in mijn geval laat dan maar vervallen en kijken met welke trekker ze nu weer komen. als je maar betaald

WarZir

Re: ING Rente punten

Ongelezen bericht door WarZir »

Zie ook dit topic: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 30&t=69400

Vanaf de invoering van de rentepunten was al bekend dat de punten drie jaar geldig zijn en daarna maandelijks komen te vervallen (oudste punten eerst), het is dus geen recente beslissing van ING, maar gewoon al vanaf het begin al zo.

Maar ik ben zelf ook van mening dat dit nogal onredelijk is van ING; je ontvangt de punten als 'beloning' voor je gespaarde centjes en van beloningen horen ze naar mijn mening af te blijven.
Tenslotte verdienen ze toch ook best aardig aan de rentepuntenwinkel, dus in alle opzichten lijkt het me voor ING alleen maar in hun voordeel als hun klanten sparen én geld uitgeven in de rentepuntenwinkel. Maar helaas denkt ING hier anders over :( .

Mre35nl

Re: ING Rente punten

Ongelezen bericht door Mre35nl »

Waar ligt de grens, wat mogen ze nu zomaar terug nemen. Gaat het dadelijk ook zo ver dat ze de uitgekeerde rente ook terug vorderen als je deze niet binnen 3 jaar hebt uitgegeven? Ik leer het zelfs mijn kinderen, als je iets gegeven hebt is het niet meer van jou en dan mag je daar niet zomaar aankomen. Lijkt mij meer dan normaal. Al staat het in het reglement wil nog niet zeggen dat dit ook rechtsgeldig is.

Dadelijk gaan alle gratis 'spaar' vormen deze onzin toepassen. kun je na 3 jaar je Airmiles, Rocks en zegeltjes gaan inleveren.

Ik vind het gewoon weg schandalig dat een bank zomaar iets kan opeisen wat in mijn ogen niet van hun is! Maar ja dat zijn we toch al jaren gewend van de banken... Zolang ze maar hun eigen aandeelhouders tevreden houden.

ING is trouwens zo wel een klasse onderscheid aan het maken. Als je in drie jaar tijd niet genoeg punten opbouwt (lees genoeg geld op de rekening hebt staan), kun je niets nuttigs kopen en mogen ze zomaar alles van je afpakken. Dus kortom het aller oudste liedje, de rijken belonen en de armen armer maken.

Gesloten