LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen clix ontvangen bij afsluiten zorg verzekering Zekur

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bangel74

geen clix ontvangen bij afsluiten zorg verzekering Zekur

Ongelezen bericht door bangel74 »

Omdat ik slecht tevreden was met verzekering AGIS, ben ik overgestapt naar Zekur.(is van unive). Dit deed ik via de link van euroclix. als ik op de link drukte en van Zekur lid zou worden zou ik 900 clix verdienen. Er werd wel aangegeven dat 3 maanden zou duren. Na 3 maanden zie ik dat de geserveerde clix van 900 clix is te komen vervallen. Ik heb natuurlijk claim in gediend. want ik had daadwerkelijk verzekering Zekur via hun afgeloten. Volgen euroclix is dit nooit gebeurd. Dus mijn aanvraag is geweigerd. Ik naar Zekur schrijven die heeft nooit van deze actie gehoord, en ik moet bij euroclix zijn. Mijn vertrouwen is nu weg bij euroclix. het is al 2e keer dat dit gebeurd. eerst bij Gsm. abonnement nu dit. Toen ik bestelling bij de jong intra deed via euroclix kreeg ik wel mijn clix. Maar ik durf nu niet meer iets te bestellen. Verder om goede zorgverzekering afsluiten ga je niet over 1 nacht ijs. Des te meer ben ik hier in teleurgesteld.

henk51

Re: geen clix ontvangen bij afsluiten zorg verzekering Zekur

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik heb natuurlijk claim in gediend. want ik had daadwerkelijk verzekering Zekur via hun afgeloten. Volgen euroclix is dit nooit gebeurd. Dus mijn aanvraag is geweigerd. Ik naar Zekur schrijven die heeft nooit van deze actie gehoord,
Wat ik mis in je verhaal of je ook daadwerkelijk nu verzekerd ben bij Zekur,want dat is belangrijker dan die clikx. Je kan namelijk maar op 1 vastgesteld moment overstappen van de ene naar de andere zorgverzekering.

gr Henk

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dat mensen zich nog laten neppen door dit soort spaarprogramma's :shock:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Bob - niets neps aan. alleen soms echt lang wachten totdat je een redelijk bedrag hebt gespaard. (euroclix doe ik zelf al een paar jaar, en heb tot nu to al wel 70 euro gespaard) Helaas zijn sommige clix waar je recht op heb, erg lang (jaren) in de molen voordat ze beschikbaar worden.

@ Bangel -
Staat in je clix overzicht de naam van de actie, en 'vervallen'?
Dan maak je een screenshot, en scan je je polisvoorblad in, of je bevestigingsbrief - en stuur je deze twee naar euroclix.

Vermeld erbij dat je naar aanleiding van de actie verwacht dat de 900 clix (net geen 10 euro, maar dat terzijde) alsnog snel bijgeschreven zullen worden.

En, houd ons op de hoogte!

bindu108

Ongelezen bericht door bindu108 »

ik heb ook geen clix ontvangen bij het afsluiten van een zorgverzekering tot voor kort stond er gereserveerd maar dar is nu veranderd in vervallen en nu moet ik bewijzen dat ik via hun van verzekering ben veranderd, jammer maar de twee keer dat ik aan een actie mee deed van clix heb ik ze een keer na een email als nog ontvangen en nu dus helemaal niet meer, volgende keer doe ik aan de actie mee bij moneymiljonair daar heb ik betere ervaringen.

Gesloten