Hallo allemaal,
Ik zie door de bomen het bos niet meer! Misschien kan iemand het voor me helder maken.
Wij hebben inmiddels 2 serieuze offertes waar we een keus uit gaan maken:
1: Ballerina XL keuken, mat magnolia deurtjes, ceaserstone composiet blad, voorzien van Atag apparatuur (muv afzuigkap Itho).
2: Rational keuken, softlack magnolia deurtjes, silestone composiet blad, voorzien van Bosch apparatuur (muv gaskookplaat Atag).
Ze komen beide op vrijwel dezelfde prijs uit. Waar kan ik het beste voor gaan. Ik neig zelf naar de 2e maar dit komt omdat Bosch me bekender in de oren klinkt als een betrouwbaar merk.
Nou als iemand er een gedachte over heeft en dit met me wil delen, heel graag!
Groetjes A-L
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijs/kwaliteit vergelijk
-
Re: Prijs/kwaliteit vergelijk
Ik zou bij een gelijke prijs zondermeer voor keuze 1 gaan omdat:
* Ballerina een fijnere korpushoogte heeft
* Cesarstone van Erbi komt en qua service dan redelijk zeker is
* In mijn optiek ATAG boven Bosch staat (qua kwaliteit en ZEKER qua garantie en service)
* De Itho afzuiger ook een zekere factor is
* Rational kan dan wel iets beter van kwaliteit zijn maar bovenstaande redenen vagen dit verschil bij een gelijkwaardige prijs weg.
Hopelijk heeft u hier wat aan, met vriendelijke groet, "zelfstandigste"
* Ballerina een fijnere korpushoogte heeft
* Cesarstone van Erbi komt en qua service dan redelijk zeker is
* In mijn optiek ATAG boven Bosch staat (qua kwaliteit en ZEKER qua garantie en service)
* De Itho afzuiger ook een zekere factor is
* Rational kan dan wel iets beter van kwaliteit zijn maar bovenstaande redenen vagen dit verschil bij een gelijkwaardige prijs weg.
Hopelijk heeft u hier wat aan, met vriendelijke groet, "zelfstandigste"
Hier heb ik zeker wat aan!
Had dit antwoord niet echt verwacht haha. Als ik het aan mensen in mijn omgeving voorleg dan kiezen ze bijna allemaal voor de keuken met Bosch.
Ik had ook begrepen van dit forum dat Ballerina een mindere kwaliteit keuken is dan Rational.
Misschien dan toch nog maar even verder onderhandelen over de Ballerina keuken. Bedankt in ieder geval!
A-L
Had dit antwoord niet echt verwacht haha. Als ik het aan mensen in mijn omgeving voorleg dan kiezen ze bijna allemaal voor de keuken met Bosch.
Ik had ook begrepen van dit forum dat Ballerina een mindere kwaliteit keuken is dan Rational.
Misschien dan toch nog maar even verder onderhandelen over de Ballerina keuken. Bedankt in ieder geval!
A-L
Ik kan het advies van zelfstandigste alleen maar bevestigen !
Aan de andere kant kunnen de produkten/artikelen nog zo goed zijn, de kwaliteit van de dealer is minstens zo belangrijk.
Succes ermee.
Aan de andere kant kunnen de produkten/artikelen nog zo goed zijn, de kwaliteit van de dealer is minstens zo belangrijk.
Succes ermee.