LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon website mijnuon weer eens iut de lucht

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
w3ndy

Nuon website mijnuon weer eens iut de lucht

Ongelezen bericht door w3ndy »

Allemachtig het is ieder jaar hetzelfde liedje. Je krijgt een sumiere papieren jaarafrekeing van de nuon op je mat en ziet daar alleen waar je aan toe bent of je betalen moet of terug ontvangt. Je ziet niet hoe zij dit hebben berekend en opgebouwd. Ik heb een programma thuis geschreven waar ik mijn meterstand iedere maand in opneem en die dan voor mij uitrekend hoe ik er op dat moment en aan het einde van mijn jaar er voor sta. Echter komen nu de berekeningen niet overeen en wil ik het gewoon graag controleren. Aan de papieren afrekening heb je weer helemaal niets, dus maar weer inloggen op mijnnuon. Natuurlijk ook dit jaar, de derde nu op rij, is mijnnuon ineens mysterieus genoeg weer niet te bereiken. Altijd als ik mijnnuon voor mijn jaarafrekening wil bekijken (is dus altijd rond deze periode) ligt mijnnuon eruit. Wegens een technische storing. Ja ja, wel heel toevallig. Vast en zeker.Jammer is dat ik niet kan overstappen omdat de Nuon een monepoly positie hebben in Almere. Wij in Almere zijn verplicht stadsverwarming af te nemen via Nuon. Overstappen voor alleen de KwH is dus helemaal niet aantrekkelijk. Ik baal zo enorm van deze energiemaatschappij en hun zogenaamde services!

Wie kan mij vertellen wat de rechten van de consument in deze zijn?

henk51

Re: Nuon website mijnuon weer eens iut de lucht

Ongelezen bericht door henk51 »

Gewoon even later nog maals proberen ik kan er gewoon in geen probleem. Soms moet een website onderhouden worden,dat is bij ieder bedrijf het geval. Zo'n eigen programma is leuk voor indicatie,wat er zijn zoveel factoren waar je rekening mee moet houden.Om er nou meteen weer wat achter te zoeken(mensen zijn zo gauw achterdochtig) en een topic te starten. Er zijn wel meer dingen die niet meteen gaan zoals je zou willen dat ze gaan.

gr Henk

Vattenfall Webcare
verified

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste w3ndy,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u een aantal vragen heeft over de ontvangen jaarafrekening.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.

Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

De Nuon medewerker

w3ndy

Ongelezen bericht door w3ndy »

Ik word er gewoon steeds boos om. Wil gewoon mijn gegevens via de post. Dat doen ze nu niet dus wil ik het online inzien. hij doet het bij mij ook van het jaar daarvoor dus ligt vast aan dat mijn eindrekening net nieuw is, want mijn rekening van dit jaar die net een week oud is doet het niet. Onderhouden snap ik , maar mijnnuon is alleen maar handig als je het frequent bijhoudt.

mijn nummer 3006766621

heb telefoonnummer vorige week op de website veranderd hoop dat dat al doorgekomen is.

Gesloten