LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Danscentrum van de Burgt Veghel

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Koen1234

Danscentrum van de Burgt Veghel

Ongelezen bericht door Koen1234 »

Bij deze is het probleem opgelost door Danscentrum van de Burgt
Laatst gewijzigd door Koen1234 op 15 apr 2010 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

Re: Danscentrum van de Burgt Veghel

Ongelezen bericht door jor »

Vervolgens kreeg ik een antwoord op deze mail met daarin vermeld dat ik niet zo moeilijk moest gaan doen, want afmelden via de mail is niet voldoende. Verder wenste hij een excuses dat we zomaar zijn weggelopen(we zijn niet zomaar weggelopen) en dat we de bestelde drankjes niet hebben betaald(dacht dat dit een introductie was).

Heb hierop gereageerd en mijn excuses aangeboden voor de niet betaalde drankjes. Tevens heb ik aangeboden om de drankjes te betalen en te betalen voor een les.

. Verder geeft hij aan dat een ip adres rechtsgeldig is als handtekening en dus zijn wij verplicht om het lesgeld te betalen.
Als de dansschoolhouder vind dat je IP-Nummer rechtsgeldig is om aan te melden is het natuurlijk vreemd dat om af te melden dit ineens niet rechtsgeldig zou zijn. Wel mag deze verwachten dat je de genuttigde drankjes normaal worden afgerekend en dat zou ik dan ook doen. Persoonlijk vind ik het een beetje raar dat deze dansschoolhouder zelf bedragen gaat verzinnen maar er zijn hier anderen op het forum met meer verstand van financiële zaken en wacht dus nog even op hun antwoord. :wink:

claudia23

Ongelezen bericht door claudia23 »

ik maak momenteel precies hetzelfde mee. en ik neem telefonisch contact met ze op.. en dan geven ze aan dat ik telkens een ander verhaaltje verzin, ik heb wel getekend maar uiteindelijk is mijn moeder slecht in het ziekenhuis terecht gekomen waardoor ik geen tijd heb m te gaan en ik het niet zie zitten nu ik dit allemaal lees.. en er een zogenaamd incassobureau op de stoep komt als ik niet betaal..

iets waar ik niet aan mee doe hoeft toch ook niet betaalt te worden???

kunnen ze dit uberhaupt uit handen geven bij incassobureau?ip?

zou u mij tips kunnen geven? ebn hoe hebben zij dit opgelost in uw situatie ?

gr Claudia

wilco042

Ongelezen bericht door wilco042 »

Ik lees net het berichtje van Claudia,
deze heeft bij ons op dansles ( Zumba ) een inschrijfformulier ingevult en daarmee gaat ze akkoord met betaling, nu na 8 lessen wil ze wegens steeds
andere redenen ermee stoppen maar ze had nog geen "tijd" gehad, wegens omstandigheden zegt ze, om te betalen.
We willen haar dus houden aan de betalingsverplichting en daarnaast hebben we met haar besproken tot een regeling van de niet te volgen lessen maar ze wil niets anders dan NIET betalen, daar gaan we dus niet mee akkoord.
Ik zou zeggen; let op als je je inschrijft ergens voor nu worden wij als Danscentrum de dupe van een cursist die niet zijn afspraak nakomt, we bieden nog steeds haar lessen aan en haar plaats is gereserveerd maar haar afspraak van betalen dient ze dus wel natekomen, waar maak je anders afspraken voor
ze heeft er zelfs voor getekend en afzeggen ho maar we moeten het zelf maar uitzoeken, ik vind dat geen stijl.

Danscentrum van de Burgt VEGHEL

Gesloten