LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RWE

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
fixing

RWE

Ongelezen bericht door fixing »

in 2009 betaalde ik aan het RWE voor alleen de elektra 127,00 euro per maand, terwijl ik alleen ben, weinig of niet thuis, i.v.m. vaak opname ziekenhuis voor de leukemie, en vaak naar Oostenrijk.
Ik moest echter bij de eind afrekening januari 2010, 872,00 bij betalen ? en dat kon ik dan in zes maandtermijnen betalen, oke dus geen probleem wel vreemd. De meter onderzoeken enz, moest ik zelf gaan betalen als RWE daar voor moest langskomen, kosten 350,00 euro, wat ik maar niet gedaan heb. Uiteindelijk ben ik met heel veel moeite overgestapt naar de NEM, maar werd ik bij RWE naar ieder telefoontje weer bij RWE aan gesloten. Nu heb ik op d.d. 12-04-2010 aan RWE de rest van de 872,00 euro betaald, namelijk 520,00 en nu 13-04 krijg ik van interim justitia een rekening voor nogmaals 872,00 plus kosten te voldoen en wel voor vrijdag 16-04 omdat er anders deurwaarders kosten van 350,00 euro bijkomen. Ze bellen dagelijks van wij zijn van justitie en U trekt aan het kortste eind, ik weet niet wat ik moet doen, en begin wel bang te worden. ik ben 60 jaar, heb hier geen ervaring in, en het grote nadeel is, ik kan niet of nauwelijks rekenen.

leerhuys

Re: RWE

Ongelezen bericht door leerhuys »

Hai, het is echt een schande hoe RWE haar consumenten behandelt! De communicatie is bar slecht te noemen en er zittenvolgens mij geen vaste mensen waardoor het dossiermanagement bar en bar slecht is met als hoogtepunt van hun chaos, om incasso's te sturen. Want dat kan gewoon in Nederland. ALs burger heb je niets te zeggen, sta je zwak. Zeker als je al geen rooie cent hebt!
Een zeer anti-sociale energie leverancier.

Ook hun voorwaarden voor overstappen is heel slecht geinformeerd. Je wordt weer van de enen naar de andere site gestuurd. heb ik zelf ondervonden.

Nederland kent geen vrije markt want je zit gewoon vast aan een leverancier en de kosten om te wisselen zijn min 125 euro!! En dat bedrag staat NIET in hun voorwaarden. Wat is hier het concurentiebeding?????

Gesloten