LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OHRA luistert slecht en stuurt onnodig incasso FLANDERIJN.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
leerhuys

OHRA luistert slecht en stuurt onnodig incasso FLANDERIJN.

Ongelezen bericht door leerhuys »

L.S,

Ik lees het forum en zie van die uitspraken als:

"ze willen wel klanten maar geen wanbetalers"

Wat is dit voor onvolwassen uitspraak? woont zeker nog bij zn moeder!

Wanneer er door omstandigheden (bv kredietcrisis??als kleine zelfstandige) je door stress 1 betaling over het hoofd ziet word je direct uit de aanvullende gegooid. Met terugwerkende kracht moet je alle gemaakte kosten zelf betalen.

Wanneer je dan om een regeling vraagt: bv 2 rekeningen in 2 termijnen betalen wordt er geantwoord met een incasso: extra kosten. heb alles betaald

Wanneer je dan toch de aanvullende premie (56 euro extra p/m) voor 4 maanden blijft betalen om die ene maand premie te voldoen, krijg je 5 maanden later een gerechtelijk bevel. Zonder te informeren is het bij de rechtbank geweest.

Maar wát is bij de rechtbank geweest??? Maakt niet uit. Je kunt een rechter ook een leugen vertellen en die recht dan (Omdat ik er niet was) dat de leugen moet worden voltrokken.
Gevolg: 144 euro is nu 450 euro!!

Wij zijn geen wanbetalers maar slachtoffers van een wanbeleid.

finadleo

Re: OHRA luistert slecht en stuurt onnodig incasso FLANDERIJN.

Ongelezen bericht door finadleo »

Onvolwassen uitspraak? Met 1 maandpremie onbetaald gelijk uit de verzekering gegooid? Bij de rechtbank geweest zonder dagvaarding? Enz.
Wat een ongelooflijke flauwekul.
Ik denk dat u er verstandig aan doet, uw post open te maken en te lezen. Dat voorkomt dit soort problemen.

Gesloten