LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door telfort

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
TEAMLEIDER29

Opgelicht door telfort

Ongelezen bericht door TEAMLEIDER29 »

Ik ben overgestapt van kpn naar telfort
ik was bang dat ik met dubbele kosten zou gaan zitten, helaas bleek dit ook het gaval te zijn,
kpn is helemaal niet opgezegd door telfort, ik heb het zelf maar gedaan, ik betaal nu dus dubbel, op 12 april 1430 is het signaal overgenomen van kpn, maar de opzegging van kpn was niet bekend bij hun
ik heb kpn opgezged en betaal nog tot 12 mei,
ik wil graag restitutie van de ene maand omdat telfort mij niet heeft opgezged bij kpn, ik ben beneiuwd naar jullie reactie telfort.
mvg elwin
Jammer dat telfort in gebreken is gebeleven

oppie11

Re: Opgelicht door telfort

Ongelezen bericht door oppie11 »

Het kan natuurlijk ook zijn dat Telfort zijn werk wel goed gedaan heeft maar dat het bij KPN niet goed is doorgekomen. Mijn ervaring leert dat de KPN klantenservice erg slecht geinformeerd is over overstap berichten en inzicht in het hele overstap gebeuren in het geheel. Neem aan dat Telfort dit kan laten uitzoeken door hun eigen overstap afdeling die onderling met elkaar in contact staat, dus ook met die van KPN.

Doorvragen

Ongelezen bericht door Doorvragen »

Beste TEAMLEIDER29,
Kan je aangeven welke stappen je al hebt genomen om er met Telfort en KPN uit te komen?
Heb je ook vastbellen van Telfort of alleen adsl?

Sinds een paar maanden kunnen internetaanbieders waaronder Telfort gemakkelijker je vorige contract beëindigen, een soort overstapservice.
Staat dit ook vermeld in je contract of kun je hier geen rechten aan ontleden? Goed lezen! Pak het contract en de voorwaarden erbij.

Als je in een winkel hebt gekocht kan je de verkoper erop aanspreken. Deze kan in het kader van klanttevredenheid soms een oplossing aanbieden!
Succes en geef aub voortaan meer info

simlocked

Ongelezen bericht door simlocked »

Vreemd ....want Telfort is een dochter van KPN.
Het zou dus heel eenvoudig moeten zijn....maar nee de consument lekker besodemieteren.Waardeloos zooitje dat KPN en dus ook telfort(no service).

Gesloten