LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] euroxlix

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sandravanderlinden

euroxlix

Ongelezen bericht door sandravanderlinden »

ik ben nu al geruime tijd lid van euroclix om extra geld te verdienen.ik heb nu een klein bedrag bij elkaar geklikt en wil deze uitbetaald hebben.omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist heb ik deze meerdere keren aangevraagd bij euroclix maar tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord.op deze manier kan ik fluiten naar mijn geld.ikvind dit behoorlijk ongepast van euroclix,kan ik hier iets mee ?

Wexy

Re: euroxlix

Ongelezen bericht door Wexy »

Als je je mailadres nog steeds hebt die je toen bij de registratie gebruikt hebt kun je gewoon op de link klikken om je inloggegevens binnen te krijgen.

Als je dat mailadres niet meer hebt.... Dan kun je een probleem hebben.

sandravanderlinden

Re: euroxlix

Ongelezen bericht door sandravanderlinden »

mijn email adres is nooit veranderd,maar ik was mijn wachtwoord kwijt en vroeg deze op aan euroclix.heb dit herhaaldelijk moeten doen en uiteindelijk heb ik na lange tijd mijn wachtwoord verkregen en mijn uitbetaling kunnen aanvragen.deze heb ik ook keurig gekregen en daaropvolgende uitbetaling ook.ik ben inmiddels weer aan het sparen bij euroclix en ben verder tevreden over dit concept.

Gesloten