LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitala

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Belso
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2010 09:39

digitala

Ongelezen bericht door Belso »

Mijn dochter heeft begin 2009 een spel gekocht bij Digitala.
Dit spel kon niet geleverd worden, de bestelling werd dus geannuleerd.
Nu in Februari 2010 heeft zij nog steeds haar geld niet terug, en dit was toch geen klein bedrag (179,00 euro), zeker niet voor een 16 jarige. :evil:
Toen wij aangifte wilden doen bij de politie, werd ons geadviseerd om een aangetekende brief naar Digitala te sturen en/of contact te zoeken met Tros Radar. De brief is al weer een tijd geleden verstuurd, waarop tot nu toe nog geen reactie.
En bij deze hebben wij contact gezocht met Tros Radar.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: digitala

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Kan je controleren (track & trace) of de brief is aangekomen?

Zo ja, kan je ze nog eens bellen, en vragen of ze nog gaan betalen, of dat je aangifte moet gaan doen.

Zo nee - TNT vragen waar de brief is gebleven...

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: digitala

Ongelezen bericht door ronald g »

Op hun site staat te lezen dat ze gestopt zijn, wordt dus een hopeloze kwestie.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: digitala

Ongelezen bericht door Guardian72 »

van hun site:
Helaas moeten wij u mededelen dat Digitala gaat stoppen, dit heeft te maken met de vele problemen die er zijn ontstaan met de overgang naar een nieuw systeem. Uiteraard worden lopende orders nog wel afgehandeld, voor vragen hierover kunt u contact opnemen met [email protected] wij trachten dan uw e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Mail ze - met ordernummer etc. - en vraag om snel geld terug - anders alsnog aangifte doen. Gestopt of niet - dit loopt al te lang.

sigr1801
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2010 21:16

Re: digitala

Ongelezen bericht door sigr1801 »

Ik heb Digitala al helemaal sufgemaild (20 mails achter elkaar en zo) hun laatste reactie is van 28 oktober vorig jaar. Jammer dat Dalen zo ver weg is, anders was ik inmiddels wel langsgegaan, maar de reiskosten wegen niet op tegen het bedrag dat ik aan ze kwijt ben geraakt (€24.90)

gandalfsn
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2009 14:38

Re: digitala

Ongelezen bericht door gandalfsn »

op www.opgelichtopinternet.nl is een grote groep mensen die zich verenigt heeft, er loopt momenteel een rechtszaak tegen de eigenaar!!

Gesloten