LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
haatdexia
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 jul 2007 23:55

welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door haatdexia »

hoi welke verzekeraars zijn een aanradar en welke kan je beter links laten leggen.het gaat om een paar verzekeringen die ik online wil afsluiten betreft,


woonhuisverzekering
aansprakelijkheidverzekering
inboedelverzekering
ongevalverzekering bij invaliden

oplettend
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mei 2007 15:22

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door oplettend »

Mijn ervaringen zijn uitstekend bij de online verzekeraar www.budgetpolis.nl Ik heb hier na veel onderzoek en vergelijk de beste premie gekregen met aantrekkelijke voorwaarden :idea: . Ik zou zeggen kijk en vergelijk...................succes

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Zit die oplettend nu alweer te spammen voor budgetpolis.

TwinCamDude
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 apr 2006 21:58

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door TwinCamDude »

Er zijn zat verzekeraars met goede voorwaarden. De vraag is alleen, biedt elke verzekeraar ook dat wat je wilt qua verzekeringen?

Interpolis is in mijn ogen een goede verzekeraar, die een ruim aanbod van verzekeringen heeft. Bovendien hebben ze een hoge pakketkorting (tot 12%).

Hou je niet van traditionele verzekeraars, maar ga je meer voor direct writers, kies dan voor OHRA. Goede dekking, scherpe premie en online makkelijk af te sluiten.

Ik zou zeggen, ga eens naar www.geencentteveel.nl. Vul wat gegevens in en er rollen een aantal verzekeraar uit, waarbij je gelijk de voorwaarden kunt checken.

Voor de autoverzekering is Lancyr een goede keus. Ook online af te sluiten en ik moet zeggen, zeer scherpe premie!

Zelf zit ik in de verzekeringen en zie dagelijks leuke dingen (zoals Lancyr) voorbij komen.

Succes in het verzekeringenoerwoud.

mellona
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2007 12:37

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door mellona »

Nou Oplettend.

Ik heb helemaal geen goede ervaringen met budgetpolis.

Onlangs heb ik een verzekering gewijzigd. Ik zou te weinig schadevrije jaren hebben opgegeven bij hun tijdens het afsluiten van een verzekering voor mijn auto.
En bleek dat zij een fout hebben gemaakt met het controleren van mijn vorige aanvraag.

Ik moet voor twee jaar restitutie terug betalen, dit zou ik te veel hebben betaald.
Omdat volgens hun twee jaar te weinig premie zou zijn betaald ( weg voordeel dus).
Ik heb de schadevrije jaren bij de verzekeringsmaatschappij van mijn vorige auto na gevraagd. Deze klopte met wat ik bij hun heb opgegeven. Dus heb ik niets verkeerd opgegeven te hebben.

Bij het aanvragen van de verzekering zijn zij vergeten zijn melding te maken bij Roy data.

Ik heb het dus gehad met budgetpolis.

Je denkt dat ze goedkoper zijn. Maar de administratie is een puinbak.
Mij te link als er daadwerkelijk wat gebeurd, en je ze nodig hebt.

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door brenda229 »

Tja wij hebben zeer slechte ervaringen bij interpolis.
Daarbij erg onvriendelijk personeel, ze hebben zelfs mijn man boos gekregen aan de telefoon! Dan moet je echt van hele goede huizen komen.
Nu ook bij rechtsbijstand gebruik moeten maken helaas, ook totaal geen moeite inzet en proberen zich makkelijk van af te maken.
ook wij willen volgend jaar overstappen..... we hebben nooit iets, in afgelopen jaar 2x onkosten (inbraak en rechtsbijstand).
En nu komen we er achter hoe slecht de verzekeraar is, tja zo werkt het natuurlijk.
We zijn ook al aan het uitkijken naar een betrouwbaardere partij die wel voor je inzet en je netjes te woord staat.

plien32
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:39

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door plien32 »

[*Tja wij hebben zeer slechte ervaringen bij interpolis.
]

Zo zijn mijn ervaringen niet bij Interpolis. Ik ben er zeer tevreden over. Ik had schade, gebeld en twee dagen later stond het bedrag al op mijn rekening.

Ook heb ik de rechtsbijstand een keer gebeld. Om te vragen wat mijn rechten waren. Ze wilden er al meteen een zaak van maken, terwijl ik het eerst zelf wou proberen op te lossen, maar wel wou weten of ik gelijk had.

TwinCamDude
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 apr 2006 21:58

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door TwinCamDude »

En zo is er met elke verzekeraar wel wat :). Een 100% perfecte verzekeraar qua service, voorwaarden en goede premie vind je niet. Waar mensen werken.........

Ik zit al een aantal jaren bij OHRA en het bevalt me prima. Nooit problemen gehad met wat dan ook.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door ronald g »

Online verzekeringen afsluiten is de trend van nu, heel makkelijk. Wel krijg je een wirwar van maatschappijen en poliskosten. Ik doe het anders bij jawel ze zijn er nog, een tussenpersoon. Heb laatst nog alle verzekeringen die ik nodig heb onder laten brengen in een gezinspolis. Voordeel één factuur, geen aparte poliskosten en bij eventuele schade een aanspreekpunt, dus geen internet machine die de boel afhandelt. Er zijn veel maatschappijen die enkel met tussenpersonen werken en veel duurder zijn ze niet.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door kweenie »

Klopt, in prijs hoeft er weinig verschil te zijn tussen een direct writer of een polis via een tussenpersoon. Maar de een heeft nu eenmaal liever alles in eigen hand en geen 'bemoeienis' van een tussenpersoon, terwijl de ander liever het gemak van een tussenpersoon heeft. Dat hangt van je persoonlijke voorkeur af.

Kees0187
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2010 14:33

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door Kees0187 »

Zou je adviseren een tussenpersoon op te zoeken die meerdere verzekeraars in zijn pakket heeft. Indien er discussies zijn over een schade kan deze vaak meer voor je betekenen dan zelf hier achter aan te gaan, of je moet donders goed weten waar je over praat.

Zelf heb ik nu een forse schade lopende op mijn pakketverzekering bij RVS. Nooit klachten over RVS gehad, maar ook nooit echt schades gehad. Nu heb ik er een en deze verzekeraar doet er alles aan om onder de uitbetaling uit te komen en dan merk je wel dat je met een expert op verzekeringsgebied beter af bent.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Univé daar plukt u de vruchten van.
Wij hebben daar alles verzekerd en krijgen jaarlijks een aardig bedrag terug omdat ze zonder winstoogmerk werken (wel met een korreltje zout nemen)
In de uitbetaling zijn ze ook zeer snel.

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: welke verzekeraar met de beste voorwaarden?

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

ik ben aan het kijken om de carsa van de vrouw te verzekeren nu de polis afloopt

Via alle sites kom ik uit bij onna-onna (had ik nooit van gehoord). Het is een verzekeraar voor vrouwen. Ze hebben zelfs een gratis handtassen verzekering bij de autoverzekering :lol:

De polisvoorwaarden zien er goed uit:
geen eigen risico
70% korting bij 2 schadevrije jaren
gratis pechhulp

Ga haar adviseren deze af te sluiten 8)

Gesloten