Zo ik ga ff mijn laptopellende van me aftikken(nou zeg maar gerust RAMMEN)
In kort samengevat :
7.10.2008 nieuwe laptop gekocht bij Mycom Hoofddorp, Chantal jaloers want die vond die van mij veel mooier (haha,dat mag ook wel voor die meer euro's die dat kreng gekost heeft).
7.12.2009 naar Mycom gebracht want laptop gaf aan dat de lader niet oplaadt of dat de lader niet bij de laptop hoort.
28.12.2009 laptop gehaald, kosten nakijken 52.50 en omdat ik op dat moment zeer ontevreden was omdat het allemaal zo vaag ging (en lang duurde) heb ik een nieuwe accu gekocht twv 99 euro (bij Mycom 109 en dan nog bijbetalen van de arbeidskosten .
Maar helaas, toch weer dezelfde problemen.
20.01.2010 narrig mail gestuurd naar klachtenregeling.nl
21.01.2010 Mycom heeft gereageerd en wil het probleem oplossen.
22.01.2010 Laptop naar Mycom gebracht.
05.02.2010 Mycom heeft gebeld dat laptop terug naar HP is,kan volgens Iwert Orsel weleens lang gaan duren want HP is nogal traag met reparaties en er zijn er nogal veel HP's die kapot zijn.
17.03.2010 Contact opgenomen met HP en Mycom
Mycom ( Iwert Orsel) vertelt mij dat door fouten van HP (communicatie enzo) de laptop nu naar Duitsland is gesttuurd en hij wil de enige contactpersoon zijn over de laptop
Eerst beweerde hij zelfs dat ik de laptop al had opgehaald ,slim hoor .
18.03.2010 HP mailt mij en zegt dat de laptop nog bij Mycom staat(wat raar volgens Mycom was ie al in Duitsland) en dat HP wacht tot er een aankoopbewijs bij wordt gedaan.
18.03.2010 Krijg mail van Mycom, dat HP's die buiten garantie vallen niet meer door HP worden opgehaald en dat ze worden dorgestuurd naar Duitsland, is een nieuwe procedure en door het ontbreken van communicatie van HP heeft het WAT !!!! langer geduurd dan was verwacht dat hij gerepareerd zou worden.
19.03.2010 Mail van HP : de laptop staat WAARSCHIJNLIJK nog bij Mycom.
Ben er zo helemaal klaar mee , een laptop van 700 euro, gekocht in oktober 2008, kapot vanaf december 2009 en inmiddels is het 20 april 2010 en ik weet nog nix,
is er iemand die mij een tip kan geven wat ik nog meer kan doen ?
Groetjes van Karin.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service Mycom Hoofddorp
-
Re: slechte service Mycom Hoofddorp
Misschien dat HP in de war is met een andere produkt van een andere klant. Ik heb tijdje voor MyCom in Leiden gewerkt en af en toe was dat wel het geval. Niet te zeggen dat het hier ook op gaat.
Misschien met filiaalmanager praten van de vestiging in Hoofddorp, tijdens die man de manager is, zijn naam zegt mij weer niet zo veel.
Misschien met filiaalmanager praten van de vestiging in Hoofddorp, tijdens die man de manager is, zijn naam zegt mij weer niet zo veel.
Hallo allemaal,
bij deze wil ik jullie laten weten dat alles toch nog goed is opgelost, te weten compensatie voor mijn internetkosten en de onderzoeks/reparatiekosten.
Met harteliijk dank aan Peter Groenewoud voor zijn medewerking,
groetjes van Karin.
bij deze wil ik jullie laten weten dat alles toch nog goed is opgelost, te weten compensatie voor mijn internetkosten en de onderzoeks/reparatiekosten.
Met harteliijk dank aan Peter Groenewoud voor zijn medewerking,
groetjes van Karin.
Ik kleinere plaatselijke speciaal zaken die meestal zelf repareren heb je meestal betere service en minder problemen dan dit soort grote bekende met landelijke namen.
Dus koop liever dit soort storingsgevoelige apparaten bij de wel meestal iets duurdere vakhandel die zelfstandig werkt en niet te groot is geworden....
Mijn tijd is ook geld en dus is duurder kopen dan toch goedkoper en minder ergernis.
Dus koop liever dit soort storingsgevoelige apparaten bij de wel meestal iets duurdere vakhandel die zelfstandig werkt en niet te groot is geworden....
Mijn tijd is ook geld en dus is duurder kopen dan toch goedkoper en minder ergernis.