LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO spam

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

ZIGGO spam

Ongelezen bericht door Frank444 »

Bijna wekelijks krijg ik post van Ziggo. Daarbij proberen ze je over te halen om internet en telefonie erbij te nemen. Vandaag weer een puzzel die mij moest overhalen.

Ik snap wel waarom Ziggo zo duur is met die vele reclames en dure marketingjongens.

Toch zou ik aan Ziggo willen vragen of het niet iets minder kan. Als ik keuze had, was ik allang weg. Volgens jaar waarschijnlijk als de glasvezel in de stad ligt.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: ZIGGO spam

Ongelezen bericht door tennis »

Frank444 schreef:Bijna wekelijks krijg ik post van Ziggo. Daarbij proberen ze je over te halen om internet en telefonie erbij te nemen. Vandaag weer een puzzel die mij moest overhalen.

Ik snap wel waarom Ziggo zo duur is met die vele reclames en dure marketingjongens.

Toch zou ik aan Ziggo willen vragen of het niet iets minder kan. Als ik keuze had, was ik allang weg. Volgens jaar waarschijnlijk als de glasvezel in de stad ligt.
Krijg je dit via een nieuwsbrief of met een gewone mail?
Waarom schrijf je Ziggo dan niet:
Citaat:
Toch zou ik aan Ziggo willen vragen of het niet iets minder kan
Citaat einde

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: ZIGGO spam

Ongelezen bericht door Frank444 »

Via de post van een van de postbedrijven.

Waarom ik ze niet aanschrijf? Dat komt weer bij zo'n nono-callcentre.

Ik heb zelf bij een vergelijkbaar bedrijf gewerkt en ze lachen om de klant. Het gaat om de dagelijkse targets en scoren bij de lagere chef.

Negatieve publiciteit is het enige dat werkt. Dus daarom ben ik blij met TROS Radar, VARA Kassa en Consumentenbond. Nu nog wachten op Lijbrandt en dan stap ik over.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: ZIGGO spam

Ongelezen bericht door SirPeter »

Zonder reclame geen klanten en geen groei.
Enige reclame die ik trouwens zie is de reclame op tv ik krijg nooit foldertjes :(

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: ZIGGO spam

Ongelezen bericht door Frank444 »

Dan hebben jullie waarschijnlijk al internet van Ziggo. Ik ben doelgroep omdat ik wel televisie heb, maar geen internet en telefonie.

Weet ook wel hoe marketing werkt, maar vind elke week best wel overdreven.

Gesloten