Ik heb een abbonnement op televisie van ziggo, daarbij ook een pluspakket waarbij je een hoop extra zenders hebt.
Nu zijn er de laatste tijd steeds meer zenders verwijderd en komen er minder bij dan er weggaan
In de laatste mail van ziggo werd er aangekondigd dat er weer een aantal zenders verdwijnen per 1 mei.
De erotiek zenders die ook in dit pakket zitten worden in een ander pakket onder gebracht waar je apart voor moet gaan betalen (€ 11.95).
In principe gaat het hier om een verkapte prijsverhoging met meer dan 100%
Zou het niet zo moeten zijn dat ziggo de prijs van het pluspakket zou moeten verlagen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkapte prijsverhoging ziggo
Re: Verkapte prijsverhoging ziggo
Ziggo moet wél wat.... eerlijk zijn én de prijzen verlagen, wat men dus niet doet en daar gaat dit over!!
Re: Verkapte prijsverhoging ziggo
@vogels
je ziet wel een dingetje over het hoofd hier. ik koop bij ziggo een produkt wat mij bevalt , veranderingen hieraan horen in overleg te gaan, met meer of minder kosten maar niet opgedrongen!
en je vergeet nog iets... je kunt geen kant op... geen gelijkwaardige aanbieders maar regionale.. het is dus slikken of stikken! en dat stoort mij en anderen.
hier hoort een stokje voor gestoken worden.
en lekker meelullen met de zakkenvullers van ziggo helpt daar niet bij!
je ziet wel een dingetje over het hoofd hier. ik koop bij ziggo een produkt wat mij bevalt , veranderingen hieraan horen in overleg te gaan, met meer of minder kosten maar niet opgedrongen!
en je vergeet nog iets... je kunt geen kant op... geen gelijkwaardige aanbieders maar regionale.. het is dus slikken of stikken! en dat stoort mij en anderen.
hier hoort een stokje voor gestoken worden.
en lekker meelullen met de zakkenvullers van ziggo helpt daar niet bij!
Re: Verkapte prijsverhoging ziggo
Niet helemaal.. Elk bedrijf mag zijn aanbod aanpassen ( inclusief de prijs ). Dat geeft echter de consument het recht om het contract te beëindigen. Die mogelijkheid heb je dus.. Er word je dus niets opgedrongen.ik koop bij ziggo een produkt wat mij bevalt , veranderingen hieraan horen in overleg te gaan, met meer of minder kosten maar niet opgedrongen!
Tenzij je op een heel bijzondere plek zit is dit ook niet waar; je hebt nog altijd:en je vergeet nog iets... je kunt geen kant op... geen gelijkwaardige aanbieders maar regionale.. het is dus slikken of stikken! en dat stoort mij en anderen.
* Digitenne
* Schotel
* Internet / ADSL - tv
Weliswaar geen keuze in een andere kabel-aanbieder ( hoewel daaraan wordt gewerkt ), maar daarmee nog geen verplichting.. Keus genoeg.
Reeel kijken naar de alternatieven en de wetgeving hieromtrent helpt echter wel degelijk.. Zou dat eerst eens doen.en lekker meelullen met de zakkenvullers van ziggo helpt daar niet bij!
Re: Verkapte prijsverhoging ziggo
@Vogels::
Dat er nieuwe HD zenders, zoals Ned1, 2 en 3 bijkomen en dan de prijs verhogen.... Dacht het NIET!!
Tenslotte betaal ik al €3,95 per maand EXTRA voor de HD zenders!!
(krijg het vermoeden dat sommigen bij Ziggo werken...)
Dat er nieuwe HD zenders, zoals Ned1, 2 en 3 bijkomen en dan de prijs verhogen.... Dacht het NIET!!
Tenslotte betaal ik al €3,95 per maand EXTRA voor de HD zenders!!
(krijg het vermoeden dat sommigen bij Ziggo werken...)
Re: Verkapte prijsverhoging ziggo
Het eeuwige argument als er tegengas komt ...LeoZ schreef:@Vogels::
Dat er nieuwe HD zenders, zoals Ned1, 2 en 3 bijkomen en dan de prijs verhogen.... Dacht het NIET!!
Tenslotte betaal ik al €3,95 per maand EXTRA voor de HD zenders!!
(krijg het vermoeden dat sommigen bij Ziggo werken...)
Ga daar dan gewoon weg ( bij ziggo, voor de duidelijkheid ) als je ontevreden bent..
Re: Verkapte prijsverhoging ziggo
Weggaan is de weg van de minste weerstand, tenminste... dat is mijn mening.