LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hertz auto huur

Andere onderwerpen over auto en vervoer
maria123

Hertz auto huur

Ongelezen bericht door maria123 »

Hallo,

Op 3 april ben ik via Raynair naar Italie geweest via Raynair was er ook een mogelijkheid met korting een auto te huren via Hertz.

Dit heb ik gedaan. Op de bevestiging vermeld dat de auto verzekerd was voor diefstal super cover kon niet gelijk aangegeven worden bij bestelling via internet maar bij de balie bij af halen auto. Dit heb ik gedaan gaf medewerker aan de super cover te willen zodat ik geen risico zou lopen het betrof zuid Italie en daarvan is algemeen bekend meer risico. Dus ja jammer maar helaas de fiat panda is gestolen :oops: :( . Auto was ook totaal niet beveiligd geen centrale vergrendeling geen alarm geen stuur blokkade enz. Kreeg geen vervangende auto. Bij aankomst terug vlucht naar Nederland heb ik bij Hertz de sleutel en de aangifte overhandigd tot mijn verbazing gaf de medewerker aan dat ik nu een bedrag van 1.600,00 euro moest betalen hiervoor zou ik nog een rekening krijgen. Niet te geloven toch? :|

En ja hoor paar dagen na thuiskomst factuur van Hertz met het te betalen bedrag. :twisted: Natuurlijk heb ik nu een brief geschreven met kopie aangiften, kopie bevestiging bestelling auto waarin is vermeld dat de auto is verzekerd voor diefstal. Vervelend is dat het contract in het kastje van de auto lag en dus is mee gestolen ik heb dus nu verder geen bewijs van super cover afkoop eigen risico. Ik vraag mij af of er meer mensen zijn met dit soort ervaringen bij Hertz italie vluchthaven Pescara. En of iemand een tip heeft wat verder nog te kunnen doen.

IJskonijn

Re: Hertz auto huur

Ongelezen bericht door IJskonijn »

Dat je super cover hebt zouden ze toch echt wel ergens zélf vermeld moeten hebben staan (pc/papier)?

Echter kan ik wel zeggen dat Hertz een puinhoop is, wij hadden ooit via de ANWB een auto toegewezen gekregen via Hertz als tijdelijk vervangend vervoer. We moesten verder alles met Hertz regelen, de ANWB betaalde alleen maar. Prima, echter weet Hertz zelf niet op welke dagen welke vestiging open is, wij moesten na bellen de auto in Enschede achterlaten, echter die was dicht op de tijd dat ik hem zou moeten brengen. Dus volgens de medewerkster: "moest ik de auto op eigen kosten dan maar langer houden (127 euro ex. dit en ex. dat per dag)". Dus niet!! Of, ik kon de auto ook "even" naar Deventer brengen (80 km). Ik mocht de auto niet in Enschede achter laten, was allemaal op eigen risico. Heb ze uiteindelijk de keus gegeven, of ik laat de auto in Enschede "gewoon" achter, of ze vinden maar wat in de buurt! En toen was ineens de Hertz in ons dorp open..............................?

amelissen

Ongelezen bericht door amelissen »

Ik heb juist een goede ervaring met Hertz.
Had plotseling wegens onvoorziene omstandigheden een auto nodig in het noorden van het land, terwijl ik in midden nederland woon. De goedkoopste auto ter plaatse geboekt. Afgesproken dat ik de auto 3 dagen later in Amersfoort achter zou laten. Toen ik dat later wilde wijzigen naar Utrecht was dat ook geen enkel probleem. Op de site kon ik precies zien waar Hertz in Utrecht zat en tot hoe laat de zaak open was. Auto ingeleverd, betaald en klaar.

maria123

Ongelezen bericht door maria123 »

Inmiddels ben ik een aantal brieven verder. Echter Hertz geeft geen antwoord op mijn brieven maar zij sturen telkens de factuur.
E-mail helpt ook niet. Nu krijg ik via England P&A incasso een brief met verzoek de € 1.684,39 te betalen????? Dus Hertz Italie heeft eerst via Hertz Nederland de facturen laten sturen en nu via England een incasso bureu ingeschakeld. Ik weet nu niet meer wat te doen. En wat de gevolgen kunnen zijn. Ik ben echt niet van plan te betalen ik sta in mijn recht. Wie kan mij helpen aan informatie. Wie heeft er te maken gehad met incasso vanuit buitenland?

Alvast bedankt.

Gesloten