LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Citroensap kuur

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Emy39
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2010 09:27

Citroensap kuur

Ongelezen bericht door Emy39 »

Hallo,
Heeft iemand via Citroensap-Slankkuur.eu een bestelling geplaatst? Ik heb 4 weken geleden een kuur besteld, maar tot op heden nog niks ontvangen. De site heb ik inmiddels al afgespeurd voor een e-mailadres of telefoonnummer, maar helaas niets kunnen vinden. Ik denk dus ook dat ik dikke pech heb, en niks ga ontvangen...

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door dhc »

Deze site voldoet op geen enkele wijze aan de voorwaarden die in Nederland worden gesteld op het gebied van de wet Koop op afstand!
Onder andere geen contact-adres, voorwaarden, verwijzing naar in Nederland geldende wettelijke bepalingen enz.
Schimmig, goedkoop in elkaar gezet, schreeuwerige teksten en kleffe foto's, zogenaamde positieve bijdragen van "tevreden klanten"en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Mijn conclusie:pure nep, troep helpt niet en je geld zie je ook niet meer terug....

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door jor »

Emy39 schreef:Hallo,
Heeft iemand via Citroensap-Slankkuur.eu een bestelling geplaatst? Ik heb 4 weken geleden een kuur besteld, maar tot op heden nog niks ontvangen. De site heb ik inmiddels al afgespeurd voor een e-mailadres of telefoonnummer, maar helaas niets kunnen vinden. Ik denk dus ook dat ik dikke pech heb, en niks ga ontvangen...
Je hebt er niets meer aan maar dat zoeken naar een e-mailadres of telefoonnummer had je natuurlijk veel eerder moeten doen, namelijk voor je ook maar 1 euro overmaakte.Ook ik heb de site bekeken en ben het met dhc eens, een nepsite zonder enige verwijzing naar wie erachter zit. Geld weg, misschien zien als een les?

Monique H
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 apr 2010 09:23

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door Monique H »

Pfffff...... wat een opluchting dat ik eerst hier kijk. Ik was namelijk ook van plan te gaan bestellen. Gelukkig eerst gezocht naar echt tevreden mensen en ze dus niet gevonden.

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door Cr@m »

PCI
Postbus 3563
4800 DN Breda

Dit heb ik van het dieet forum. Hier staat genoeg over de pillen geschreven.

Hanneke52
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2010 20:03

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door Hanneke52 »

Hai allemaal,
Ik heb de sapkuur besteld en gekregen, maar na een week retour gestuurd (niet goed geld terug garantie) althans dat dacht ik. Ik viel er nog geen gram mee af.
Nu hebben ze toch het geld van mijn bankrekening afgetrokken. Inderdaad nergens enig adres te vinden op de site, maar na wat speurwerk toch iets gevonden. Het is namelijk van Direct Home Shopping tel.nr: 0900-2022059 emailadres: [email protected] Postbus 3563 4800 DN te Breda. Ik raad iedereen aan dit product niet te kopen want het is het werk van een charletan.
Groetjes

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door jor »

Bedankt voor je reactie en het speurwerk :wink:

channiepink
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2010 01:17

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door channiepink »

Hallo ,
u zult vast denk ja ik ben een onzekere puber en bla bla , maar ik zit er echt heel erg mee met dat ik obesietas heb ik loop daar ook voor bij de dieetiste maar ik ben tot nu toe niet erg blij met de verandering. Maar ik kijk wel eens van die snelleafslank dingen en voel ik me weer erg onzeker , toen kwam ik bij dat citroensap-slank kuur en dacht ik weet het niet, komt niet echt geloof waardig over , ten eerste de foto's de van de mensen die zogenaamd ''afgevallen'' zijn , komen met elkaar niet echt overeen beetje foto shop maar ze lijken niet op het voor een na foto toen ging ik op google kijken en kwam dit tegen , GAD wat ben ik blij dat ik een intuietsie heb en dat ik geen geld heb om zoiets te bestellen en überhaupt ouders hebben die me die dingen af teraden om erna te kijken , maar ik ben nu eenmaal een puber dus kan ik het niet laten om het te bekijken.

thanks everybody ,, it's all ****** because it's not real !! look it before you buy it pleace ???


channie

marlyknoben
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2010 15:38

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door marlyknoben »

Help, help, ik heb de citroensap kuur 11 dagen geleden besteld. Tot op heden niks gekregen en ook nog geen geld afgeschreven.
Gisteren het forum gelezen, en er achter gekomen dat dit een stomme zet was.
Ben vandaag bij de bank geweest of ik de eenmalige incasso kan stogneren.
Dit kan alleen wanneer er een bank of girorekening van dat bedrijf bekend is.
Bij diegene die het geld is afgeschreven kunnen jullie zien naar welk rekeningnr. het toe is gegaan.
Zou iemand me dit rekeningnr. willen geven.
Dan kan ik mijn machtiging laten stopzetten.
Bvd
groetjes MK

wickie13
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2012 16:41

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door wickie13 »

Beste forum

Ook ik had 3 potjes citroencapsules besteld bij PCI in breda.
Samen met mijn vrouw en schoonzus geprobeerd zonder resultaat bij alledrie
Besteld onder afschrijving van het bedrag na 30 dagen. Wel even de mail gegevens opgezocht via google over dit bedijf, en een mailtje gestuurd met het verzoek om niet goed geld terug. Na alle negatieve berichten op div. sites was ik een beetje huiverig. Maar werd dezelfde middag nog teruggebeld door een vriendelijk mevrouw, die het jammer vond dat het niet gewerkt had, maar met de mededeling dat het bedrag deze week dus NIET afgeschreven gaat worden, met een bevestiging nog per mail. Ik ga er dan ook van uit dat dit bedrag ook niet meer afgeschreven gaat worden. Dus mensen jammer zijn we niet afgevallen, maar vond ik dit berichtje toch even de moeite om te plaatsen.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Als het 'actieve bestanddeel' van die kuur citroensap is, kun je dan niet beter een net citroenen kopen? Eet ze zelf ook wel eens, is goed te doen (ik hou wel van zuur, dat helpt), en mocht het niet werken, bespaart het je een hele hoop geld, lijkt me.

budsco
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2012 21:11

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door budsco »

Hallo,Ik heb ook de citroensap kuur besteld en ontvangen,maar helaas geen resultaat. Wel dat ik veel ontstekingen heb gekregen voornamelijk in mijn gezicht na het slikken van deze pillen. Ben ook geen grammetje afgevallen. Dus heb ik een mail gestuurd,zodat ik mijn geld terug zou krijgen,want er staat immers in de advertentie van de desbetreffende website:
U ontvangt ze dan zonder risico en met volledig TERUGGAVE-RECHT.
Nou tot op heden heb ik helemaal niets van ze vernomen. Ik ben gewoon BEDROGEN! en zeer teleurgesteld. Dus mensen laat u niet misleiden om meerdere teleurstellingen te voorkomen
Bestel nooit iets van deze oplichters! http://www.citroensap-slankkuur.eu/

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door ruud_a »

budsco schreef:Hallo,Ik heb ook de citroensap kuur besteld en ontvangen,maar helaas geen resultaat. Wel dat ik veel ontstekingen heb gekregen voornamelijk in mijn gezicht na het slikken van deze pillen. Ben ook geen grammetje afgevallen. Dus heb ik een mail gestuurd,zodat ik mijn geld terug zou krijgen,want er staat immers in de advertentie van de desbetreffende website:
U ontvangt ze dan zonder risico en met volledig TERUGGAVE-RECHT.

volgens mij staat er dat u de pillen terug mag geven, niet dat u dan ook uw geld terug krijgt

Nou tot op heden heb ik helemaal niets van ze vernomen. Ik ben gewoon BEDROGEN! en zeer teleurgesteld. Dus mensen laat u niet misleiden om meerdere teleurstellingen te voorkomen
Bestel nooit iets van deze oplichters! http://www.citroensap-slankkuur.eu/

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door bianca82 »

ik moet toch even grinniken.. sorry

las iemand (en waarschijnlijk meerdere) die met citroensap kuur wilt afvallen..

(nu kan je bij diverse gezondheid/reform winkels en zelfs drogisterijen de pillen zowel de echte citroensap kuur kopen)

maar daar is citroensapkuur niet voor bedoeld van oorsprong

van oorsprong is het een detox (ontslakking) en 1 van de heftigste die er is (amper tot niet eten voor aantal dagen) het is wel juist dat je door deze detox een goede start kan maken om te beginnen met afvallen.. maar echt afvallen.. nee dat doe je er niet mee (je verliest alleen het gewicht wat normaal in je darmen zit en een boel vocht) dat komt er gewoon weer bij.

in de winkel waar ik werkte kregen we deze verwarring snel en moesten dan altijd mensen even uit hun bubbel halen helaas...

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Citroensap kuur

Ongelezen bericht door bianca82 »

Fleurtjuh666 schreef:Als het 'actieve bestanddeel' van die kuur citroensap is, kun je dan niet beter een net citroenen kopen? Eet ze zelf ook wel eens, is goed te doen (ik hou wel van zuur, dat helpt), en mocht het niet werken, bespaart het je een hele hoop geld, lijkt me.
met de citroensap kuur zit nog wel meer dan alleen citroenen.. de oorspronkelijke kuur is een mix van citroensap ahornsiroop cayennepeper en groene poeder (dat laatste is belangrijk voor de ontlasting of anders raak je verstopt)

Gesloten