Zodat ik die kan printen via deze site.
Alvast mijn hartelijke dank!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wanneer je bij de aankoop geen leveringsvoorwaarden hebt ontvangen kan S&S zich daar later niet op beroepen. Dat is de enige consequentie. Ontbinden omdat je geen voorwaarden hebt gekregen is niet mogelijk.jor schreef:Het schijnt dat deze (of een gedeelte daaruit )op de achterzijde van de aankoopbon staan of dat je ( als je er zelf om vraagt ) na de koop krijgt toegezonden. Dat mag volgens mij niet eens en is een reden om een koop te kunnen ontbinden lijkt me.
Die voorwaarden had ik natuurlijk gelijk gevonden en dan weet je ook waar je aan toe bent en is het niet nodig voor aangesloten bedrijven.Seats en Sofas is helemaal nergens bij aangesloten en dan ligt het anders.Maar oke, we zijn het redelijk eens.crazyme schreef:Ik denk dat 80% van de meubelzaken geen algemene voorwaarden op het internet heeft staan. Wanneer het CBW erkende woonwinkels zijn is dat ook niet nodig omdat je de voorwaarden op de site van het CBW kunt lezen.
Gezien de reputatie van S&S zou ik die voorwaarden ook wel willen zien VOORDAT je er naar binnen stapt.
Die letterjes van die link van jou hadden voor de opmaak wel wat kleiner mogen zijn...16again schreef:Ik vrees dat de kleine lettertjes van S&S niet in de uitzending behandelt gaan worden, dat is kijkcijfertechnisch oninteressant.