Mijnheer/Mevrouw,
Mijn vrouw is bij de theatervoorstelling van Kabouter Plop bij het World Forum Center Den Haag duidelijk door jullie opgelicht.
Een jonge vrouw zaken laten verkopen met leugens terwijl me eigen dochter van 3 jaar erbij staat. Dan ben je een held hoor!!!!
Me vrouw zou meer informatie krijgen en nu gelijk een nota sturen. Ik dacht het niet met oplichters doe ik geen zaken.
KVK niet geregeld ik lees er heel veel over bij Tros Radar en andere sites.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 27&t=76671
Kortom op deze manier abbonnenmenten scoren werk ik niet aan mee.
Wederom mijn vrouw gewaarschuwd hier nooit in te trappen.
Sterker nog in november 2010 ga ik naar K3 met het gezin in AHOY. Ik waarschuw jullie als ik verkopers van jullie zie lopen bij AHOY. In het bijzijn van deze zogeheten verkopers bel ik de politie met een aangifte tot oplichting en vervalsing. Je bent gewaarschuwd.
De Accepteergiro gaat nu samen met deze mail op de post naar u toe.
Met oplichters doen wij geen zaken.
Acceptgiro is gericht aan
K.G. Nauta
Strijplaan 563
Rijswijk ZH
Met vriendelijke groet,
D.Nauta
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichting door C&Z media
Re: oplichting door C&Z media
toen ik een week of twee geleden van mijn werk buiten kwam ,overkwam mij hetzelfde als wat ik hier heb gelezen er was een vrouw tussen de 40 en de 50 die mij vroeg of ik het dieren boekje kende en ik zij neen. en ze bood het mij ook aan toen ik zei dat ik geen verplichtingen wou verzekerde ze me dat ik zou worden opgebeld door iemand van de firma wat ook niet is gebeurd zoals bij alle anderen maar dat ik wel kon tekenen voor kennisname en dat ik kon opzeggen als er gebeld werd niet dus.nu enkele weken later zat er een overschrijving in de bus ik wens dit dan ook niet te betalen ik wens geen abonnement op die boekjes.ik ben deze middag naar de politie geweest en die zijden dat ze me niets kunnen maken als ik dit niet betaalde .enkele uren later vond ik dit forum en ben ik aan het pennen gegaan, ik heb dus een aangetekend schrijven verstuurd dat ik dit abonnement niet wens .ik ben nieuwschierig of ik nog iets zal horen ondertussen zijn ze in belgie ook aalst aan het onveilig maken met deze wanpraktijken.ik hoop dat er niemand meer in deze val trapt ik begrijp ook niet als deze dingen al zoveel jaren gebeuren dat dit nu nog steeds bestaad