Hallo allemaal,
Ik wil iedereen vragen wat mij aan te raden te doen.
Ik zag het aantrekkelijke aanbod van hostnet, dus ik ben verder gaan kijken.
Ik heb de voorwaarden doorgelezen en had een paar twijfel puntjes.
Ik dacht ik kijk maar of er een leeftijd aan het registreren zit want daar stond niets overin bij de voorwaarden.
Ik heb een domeinnaam ingevuld 5 jaren actie gekozen en heb toen mijn gegeven ingevoerd. Ik klikte vervolgens op verder en dacht dat er nog een onderdeel kwam, WANT bij die registratie moet je 3 stappen doorlopen en gegevens was stap 2 en die was "de kassa" en daar wilde ik kijken.
Wat gebeurde er nou. Ik klikte op verder kreeg ik ipv door te gaan naar 3 een bericht te zien. Met daarin dank u voor u registratie, u zult binnenkort een bevestiging krijgen (iets in die richting). Dus ik kijk op mijn mail. Ja hoor bevestiging.
Ik mail terug gestuurd van, luister eens. Ik heb hier niet om gevraagd. Ik wil mijn bestelling annuleren.
Kreeg ik mail terug. Nee dat kan niet want het is maat werk dit dat, MAAR ik kon wel naar 1 jaar overgaan.
Ik ben daar verder niet op ingegaan.
Maar wat stond er nog meer in de mail. Als u wilt opzeggen ga dan hier en hier naar toe (dat is z'n standaard iets wat ze mee verzenden ben ik achergekomen).
Dus ik gedaan. Nou opgezegd. Kreeg ik z'n scherm dat ik binnen 10 dagen een bevestiging zou krijgen. Ik ben nu 3 dagen verder en heb hem (dat vind ik best wel snel). Wat staat er in die mail. PRECIES en dan ook echt PRECIES het zelfde als in die eerdere mail. Alleen er stond een andere naam onder en kwam van de Sales ipv de Administratie.
Maar het grote probleem is.
Ik ben minder jarig.
WAT MOET IK DOEN???
Met vriendelijke groet,
de kleine man
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Te jong?
-
Re: Te jong?
Geachte Kleineman,
Naar aanleiding van uw bericht op dit forum zou ik graag willen kijken naar een mogelijke oplossing voor u. Ik wil u verzoeken een bericht te sturen met uw domeinnaam of klantnummer naar CustomerCare[@]hostnet.nl.
U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van Hostnet.
Naar aanleiding van uw bericht op dit forum zou ik graag willen kijken naar een mogelijke oplossing voor u. Ik wil u verzoeken een bericht te sturen met uw domeinnaam of klantnummer naar CustomerCare[@]hostnet.nl.
U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van Hostnet.
-
Hoi kleine man,
Ik snap het niet helemaal. Je ziet een aantrekkelijke aanbieding, vult gegevens in, en als het rond is wil je het toch niet? Of was je gewoon nieuwsgierig, zonder dat je serieus van plan was een abonnement te nemen? Dat laatste past wel bij de leeftijd, denk ik...
Hoe minderjarig je bent vermeld je niet, maar gezien je schrijfstijl ben je geen 10 of 12 meer, of wel? Hoe ouder je wordt, hoe meer mogelijkheden je hebt om zonder overleg met je ouders dingen aan te schaffen, of abonnementen te nemen. Dus ik weet niet of je je op je minderjarigheid kunt beroepen.
Ik zou zeggen: leg het uit, op dezelfde manier zoals je hier deed. Als je verhaal klopt, zit er een foutje in het programma van hostnet, of is er iets niet helemaal duidelijk op de pagina. Dat hoeft geen probleem te zijn als iemand wel serieus een domeinnaam wil, maar in jouw geval pakte het dan verkeerd uit.
In dat geval zul je er -denk ik- samen met hostnet wel uitkomen.
Of de wet 'Koop op afstand' hier van toepassing is weet ik ook zo gauw niet.
Ik snap het niet helemaal. Je ziet een aantrekkelijke aanbieding, vult gegevens in, en als het rond is wil je het toch niet? Of was je gewoon nieuwsgierig, zonder dat je serieus van plan was een abonnement te nemen? Dat laatste past wel bij de leeftijd, denk ik...
Hoe minderjarig je bent vermeld je niet, maar gezien je schrijfstijl ben je geen 10 of 12 meer, of wel? Hoe ouder je wordt, hoe meer mogelijkheden je hebt om zonder overleg met je ouders dingen aan te schaffen, of abonnementen te nemen. Dus ik weet niet of je je op je minderjarigheid kunt beroepen.
Ik zou zeggen: leg het uit, op dezelfde manier zoals je hier deed. Als je verhaal klopt, zit er een foutje in het programma van hostnet, of is er iets niet helemaal duidelijk op de pagina. Dat hoeft geen probleem te zijn als iemand wel serieus een domeinnaam wil, maar in jouw geval pakte het dan verkeerd uit.
In dat geval zul je er -denk ik- samen met hostnet wel uitkomen.
Of de wet 'Koop op afstand' hier van toepassing is weet ik ook zo gauw niet.
de wet 'Koop op afstand' is hier niet van toepassing. Een domeinnaam wordt gezien als maatwerk.